اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961004273128084

موسسه زبان آفاق ، سالگردش را جشن گرفت

جشن دهمین سالگرد فعالیت موسسه زبان آفاق

کد: 13961004273128084

https://goo.gl/1rWs58

، تهران , (اخبار رسمی): این جشن با محوریت بزرگداشت دهمین سال فعالیت موسسه زبان آفاق در تاریخ 30 آبان در سالن همایش‌های پژوهشکده‌ی فرهنگ و هنر و معماری و با حضور شخصیت‌های برتر برگزار شد. وبسایت جدید موسسه و دوره‌ی تخصصی ITC تربیت مدرس حرفه‌ای که از ابتدای دی ماه در این موسسه برگزار می‌شود در این مراسم رونمایی و معرفی شدند.

جشن دهمین سالگرد فعالیت موسسه زبان آفاق
مدیران و پرسنل شعب آفاق در جشن دهمین سال فعالیت موسسه

به گزارش روابط عمومی موسسه‌ی زبان آفاق، اسدالله بردبیشه، مدیرعامل مجموعه درباره برنامه‌ی دهمین سالگرد فعالیت این مجموعه گفت: موسسه‌ی زبان آفاق بعد از حدود یک دهه حضور فعال و مؤثر در زمینه ی  آموزش زبان انگلیسی و با مخاطبان بی‌شمار در این حوزه‌ هم‌اکنون به عنوان یک برند صاحب سبک در بازار شناخته می‌شود.
مدیرعامل موسسه زبان آفاق  با اشاره به چارچوب اجرایی این جشن گفت: این رویداد با شعار جشن بزرگداشت دهمین سال فعالیت موسسه زبان آفاق و با هدف رونمایی از وب سایت جدید موسسه و معرفی دوره ی تخصصی ITC  تربیت مدرس حرفه ای با حضور اساتید و پرسنل موسسه برگزار شد.

او تصریح کرد: ده سال فعالیت مستمر و مداوم در زمینه‌ی آموزش تخصصی زبان در کلیه مقاطع سنی با تمرکز بر گروه سنی کودک و نوجوان و تربیت و آموزش زبان آموزان ممتاز موسسه به عنوان مدرسان حرفه‌ای و ایجاد موقعیت شغلی برای آنها در این آموزشگاه به عنوان مدرس، سرمایه‌ی ارزشمندی برای خانواده‌ی آفاق است و ما تلاش کردیم  برای احترام به این همراهی ده ساله، با برگزاری تخصصی‌ترین دوره‌ی تربیت مدرس حرفه‌ای زبان و طراحی وب سایت رسمی موسسه در سالگرد ده سالگی آفاق، جهت ارتباط بهتر با زبان آموزان و والدین محترمشان قدمی شایسته در این مسیر برداریم.
علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با روابط عمومی موسسه‌ی زبان آفاق، به شماره 88974623 - 88978965 - 021-5148 تماس برقرار کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آفاق

موسسه آفاق مجموعه ای پیشرو در حوزه آموزش زبان انگلیسی است که از سال 1386 فعالیت خود را با برند“آفاق” در شهر تهران آغاز کرد. از بدو شروع فعالیت،این موسسه در جهت ارائه خدمات آموزشی نوین و باکیفیت ٬سیستم آموزشی خود را هم راستا با “آکسفورد آکادمی” و انتشارات یورک هماهنگ و شبیه سازی نمود. امروزه موسسه زبان آفاق با 15 شعبه در مناطق مختلف تهران به فعالیت خود ادامه می دهد و پذیرای زبان آموزان عزیز میباشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | روانشناسی و موفقیت