اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970511309317652

استارتاپ آچارباز با هدف ایجاد اشتغال فعالیت می‌کند

کد: 13970511309317652

https://goo.gl/gpA7Mw

، تهران , (اخبار رسمی): استارتاپ آچارباز نزدیک یک سال که فعالیت می‌کند. در حوزه اعزام کارشناس به محل مشتری می‌کند. دامنه حوزه فعالیتش در حال حاضر فقط تهران است اما در اولین قدم برای گسترش مناطق تحت پوشش استان البرز را به محدوده اضافه خواهد کرد، سپس اصفهان، مشهد و شیراز نیز به این محدوده افزوده خواهند شد.

استارتاپ آچارباز با هدف ایجاد اشتغال فعالیت می‌کند
استارتاپ آچارباز با هدف ایجاد اشتغال فعالیت می‌کند

هدف اصلی آچارباز ایحاد اشتغال برای نیروهای متخصص و جوان است. طرح‌های توسعه‌ای مختلفی تاکنون در این استارتاپ انجام شده است. انتظار می‌رود تا سال 98 ظرفیت فعالیت خود را به دو برابر از چیزی که است افزایش دهد. نکته مهم این است که آچارباز به صورت تخصصی به خدمات آی تی و الکترونیک یعنی خدمات الکترونیکی، خدمات صوتی و تصویری و همچنین خدمات لوازم خانگی می‌پردازد، این درحالی است که سایر شرکت‌ها به حوزه‌های دیگر نیز می‌پردازند. البته در آینده فعالیت آچارباز توسعه خواهد یافت.

هموراه رقابت‌هایی در حوزه استارت آپ وجود داشته و آچارباز هم رقبای زیادی دارد، اما آنچه حائز اهمیت است این است که استارت آپ آچار باز یک سابقه بیست ساله دارد. یعنی شرکت فال‌نیک ایران حامی این استارت آپ است، در این استارتاپ نیروی متخصص و کارآزموده در حوزه ارائه خدمات فعالیت می‌کنند و همه نیروها مجوزهای لازم را دارا هستند چرا که به دلیل سرویس‌هایی که در محل ارائه می‌شود باید نکات حقوقی مد نظر باشد. 

علاقه‌مندان برای دسترسی به آچار باز، می‌توانند از طریق سایت  www. Achaarbaz.com، یا از طریق اپلیکیشن اندروید به آچارباز دست پیدا کنند. برای دریافت اپلیکیشن اندروید کافی است که عدد یک را به 10008363 ارسال کرده تا اپلیکیشن ارسال شود.

آچارباز در حال حاضر فقط برای اندروید قابل دسترسی است ولی به زودی اپلکیشن ios نیز راه‌اندازی خواهد شد. افرادی که تقاضای اپ برای سیستم ios دارند می‌توانند ادرس ایمیل خود را به 10008363 ارسال کنند تا اسمشان در لیست قرار گیرد و زمان راه‌اندازی این سرویس برای آنها ارسال شود.  

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آچارباز

ما حوزه خدمات و تعمیرات تجهیزات الکترونیکی ایرانیان را متحول کرده ایم. آچارباز استارتاپی 1 ساله با پشتوانه 23 سال تجربه کار خدماتی، تعمیرات و گارانتی تجهیزات الکترونیکی شرکت فالنیک(ایران اچ پی) است. ما با اعزام سریع تعمیرکار حرفه ای در محل، خیال مشتریانمان را راحت کرده و هزینه های آنها را کاهش می دهیم. حوزه های فعلی خدمات و تعمیرات ما لپتاپ و کامپیوتر، پرینتر، تلویزیون، سرور و تجهیزات شبکه است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]