کد: 13970529312395138

ساز را براساس علاقه انتخاب کنیم یا استعداد

کد: 13970529312395138

https://goo.gl/1ywNnz

، تهران , (اخبار رسمی): برای کسانی که به دنبال یادگیری موسیقی هستند، همیشه این پرسش مطرح می‌شود که به چه سازی علاقه دارند و چه سازی یاد بگیرند که احیانا استعداد یادگیری را دارند.

ساز را بر اساس علاقه انتخاب کنیم یا استعداد
ساز را بر اساس علاقه انتخاب کنیم یا استعداد

پس بهتر است به دنبال علاقه خود رفته و سازی را یاد گرفته و بنوازیم که واقعا برایمان لذت‌بخش باشد

برای کسانی که به دنبال یادگیری موسیقی هستند، همیشه این پرسش مطرح می‌شود که به چه سازی علاقه دارند و چه سازی یاد بگیرند که احیانا استعداد یادگیری‌اش را دارند.

یادگیری موسیقی و نواختن ساز، یکی از بهترین تجربیاتی است که می‌توانید در زندگی داشته باشید.

همانطور که می‌دانیم، فرصت یادگیری‌ساز و نوازندگی و موسیقی، ممکن است برای هر کسی پیش نیاید و چه بسیار بودند و هستند که در حسرت یادگیری موسیقی مانده‌اند. حال با این نگرش، آیا بهتر نیست به دنبال علاقه خود باشیم؟

در عین حال و از دیدگاهی دیگر، می‌شود گفت بهتر است به دنبال یادگیری‌سازی باشیم که با استعداد ما همخوانی داشته باشد و بتوانیم در آن پیشرفت کنیم.

با توجه به این نکته که انتخاب هر کدام، نشان از شخصیت و نگرش وی از زندگی و انتخاب دارد، باید به نکته‌ای بسیار مهم در مورد موسیقی اشاره کنیم.

همانطور که در مطلب «آیا یادگیری و آموزش موسیقی سخت است؟» گفته شد: «هیچگاه فراموش نکنید که، همه ما، با هر میزان استعداد و هوش، می‌توانیم موسیقی را یاد بگیریم و سازی بنوازیم.»

اگر به عنوان علاقه به موسیقی و به شکل غیر حرفه‌ای، قصد یادگیری موسیقی و ساز را داشته باشید، می‌توانید به راحتی، هر سازی که دوست دارید را با تمرین و کمی حوصله یاد بگیرید.

پس بهتر است به دنبال علاقه خود بود و سازی را یاد بگیریم و بنوازیم که واقعا برای‌ ما لذتبخش باشد.

رضا کلانتری، یکم مردادماه نود و هفت

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسیقی هنری ایران

اخبار موسیقی ایران، بیوگرافی اساتید موسیقی ایران، نوتاسیون، تصاویر موسیقی دانان ایران، مرکز خرید و فروش، موسیقی فیلم، بخش آموزشی، مجلات موسیقی، گفت و گو با اساتید موسیقی، موسیقی دانان جوان، موسیقی در شهرهای ایران، موسیقی ایران در سایر کشورها، سازندگان ساز، آهنگسازان، اتنوموزیکولوژی و...

منتشر شده در سرویس:

موسیقی