اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970813325927652

جشنواره روز دانش آموز به مناسبت همین روز برگزار می‌شود

تخفیف‌ 20 هزار تومانی خدمات آچارباز

کد: 13970813325927652

https://goo.gl/pKSKoC

، تهران , (اخبار رسمی): جشنواره مشترک آچارباز و پرینت فید به مناسبت روز دانش آموز برگزار خواهد شد و به مدت 8 روز نیز ادامه خواهد داشت.

تخفیف‌ 20000 تومانی خدمات آچارباز
تخفیف‌ 20 هزار تومانی خدمات آچارباز

جشنواره مشترک آچارباز و پرینت فید به مناسبت روز دانش آموز با تخفیف 20000 تومانی از 13 آبان آغاز و تا 20 آبان ادامه دارد.

جشنواره مشترک آچارباز و پرینت فید به مناسب روز دانش‌آموز با ارائه خدمات متنوعی از تاریخ 13 تا 20 آبان به مدت 8 روز ادامه دارد.

بر اساس این گزارش، مشتریان در مدت این جشنواره می‌توانند خدمات تعمیر موبایل، تبلت، لپتاپ و کامپیوتر، نصب ویندوز و آنتی ویروس، تعمیر هارد و بازیابی اطلاعات و تعمیر پرینتر را از طریق آچارباز و همچنین خرید کارتریج‌های اصل و طرح باکیفیت را از پرینت فید کسب کنند.

تمامی این خدمات با اخذ کد تخفیف 20000 تومانی قابل استفاده است و علاقه‌مندان می‌توانند از صفحه جشنواره روز دانش آموز، آن را دریافت کنند.

آچارباز یک سامانه خدمات‌رسانی است که با ارائه سرویس جهت تعمیر لوازم الکترونیکی در محل حاضر خواهد شد. برای استفاده از خدمات آچارباز به سایت و یا اپلیکیشن مراجعه و درخواست موردنظر را ثبت کنند. در اولین فرصت نیروهای متخصص به محل مورد نظر اعزام می‌شوند.

پرینت فید، فروشگاه اینترنتی کارتریج‌ و مواد مصرفی پرینتر است و در کنار کارتریج‌های اصل، می‌تواند کارتریج‌های طرح با کیفیت را نیز از این فروشگاه خریداری کرد. پرینت فید به علاوه تخفیف‌های جذابی که می‌دهد؛ با هر خرید، درصدی از مبلغ خرید را به صورت اعتبار در حساب کاربری خود دریافت کنند و در خریدهای بعدی از آن استفاده کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آچارباز

ما حوزه خدمات و تعمیرات تجهیزات الکترونیکی ایرانیان را متحول کرده ایم. آچارباز استارتاپی 1 ساله با پشتوانه 23 سال تجربه کار خدماتی، تعمیرات و گارانتی تجهیزات الکترونیکی شرکت فالنیک(ایران اچ پی) است. ما با اعزام سریع تعمیرکار حرفه ای در محل، خیال مشتریانمان را راحت کرده و هزینه های آنها را کاهش می دهیم. حوزه های فعلی خدمات و تعمیرات ما لپتاپ و کامپیوتر، پرینتر، تلویزیون، سرور و تجهیزات شبکه است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]