اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970912331335904

پهنای باند در دوربین مداربسته چیست و چه اهمیتی دارد؟

کد: 13970912331335904

https://goo.gl/2gFodT

، تهران , (اخبار رسمی): یکی از عوامل مهم در سیستم‌های نظارت تصویری، پهنای باند دوربین‌های مداربسته است. این عامل در هزینه‌های نصب و نگهداری دوربین مداربسته تاثیر به‌سزایی دارد و لازم است که مشتریان در هنگام خرید دوربین مدار بسته به آن توجه کنند.

پهنای باند در دوربین مداربسته چیست و چه اهمیتی دارد؟
پهنای باند در دوربین مداربسته چیست و چه اهمیتی دارد؟

پهنای باند دوربین‌های مداربسته، در هزینه‌های نصب و نگهداری دوربین مداربسته تاثیر به سزایی دارد و لازم است که مشتریان در هنگام خرید دوربین مدار بسته به آن توجه کنند.

زمانی که مبحث «پهنای باند» در مورد دوربین مداربسته مطرح می‌شود، ممکن است در ابتدا تصور شود این آیتم مانند شبکه کامپیوتری به حجم اطلاعاتی اشاره می‌کند که از یک نقطه به نقطه دیگر منتقل می‌شوند.

این واژه در مورد سیستم‌های نظارتی نیز، معنای مشابهی دارد. در یک سیستم نظارت تصویری مداربسته، پهنای باند برای ارسال دیتا از دوربین مداربسته به دستگاه DVR/NVR به کار می‌رود.

در یک شبکه کامپیوتری، پهنای باند در سرعت انتقال اطلاعات اهمیت زیادی دارد. در سامانه‌های نظارتی نیز بسیار مهم بوده و نباید از آن چشم‌پوشی شود. خصوصا اگر فضای بزرگی در اختیار داشته باشید که نیاز به نصب چندین دوربین مداربسته در نقاط مختلف خواهید داشت.

در این شرایط محدودیت پهنای باند اهمیت بسیار زیادی دارد. بنابراین لازم است با این مفهوم به خوبی آشنا شده و شیوه محاسبه آن را یاد بگیرید.

به طور معمول، هر دوربین مداربسته پهنای باند مشخصی را اشغال می‌کند و به ارسال اطلاعات به دستگاه ضبط دیجیتال می‌پردازد. این میزان به نوع و مدل دوربین بستگی دارد و در مشخصات آن ذکر شده است.

در هنگام نصب یک سیستم نظارت تصویری، باید پهنای باند مصرفی توسط کلیه دوربین‌ها را محاسبه کرده و آن را با پهنای باندی که در اختیار دارید مقایسه کرد. در یک سیستم نظارت تصویری مداربسته، عوامل بسیاری بر میزان مصرف پهنای باند اثر می‌گذارند. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایده برتر پارسیان

انواع کالای دیجیتال در فروشگاه آنلاین ماشین های اداری ایده برتر پارسیان

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی