اطلاعات تماس
  • 091202*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139711213468011054

رونمایی از لیستاچ، سایتی برای انتخاب بهترین‌های هر چیز!

کد: 139711213468011054

https://goo.gl/YJefmn

، تهران , (اخبار رسمی): لیستاچ یک وبسایت سرگرمی، اجتماعی جهت جمع‌آوری و بازتاب بدون واسطه نظرات و علاقه‌مندی‌های مردم است. دنیایی از لیست‌ها که آیتم‌های موجود در آنها از طریق «رای مردم» در هر لحظه رتبه‌بندی می‌شوند. موضوعات لیستاچ محدود نیست و همه زمینه‌ها از ورزش، هنر و فناوری گرفته تا غذا و گردشگری و ... را شامل می‌شود.

رونمایی از لیستاچ، سایتی برای انتخاب بهترین‌های هر چیز!
رونمایی از لیستاچ، سایتی برای انتخاب بهترین‌های هر چیز!

هنگامی که مردم در لیستاچ به گزینه مورد علاقه خود در هر زمینه رای مثبت و به گزینه‌هایی با کیفیت پایین رای منفی می‌دهند، سیستم با شمارش نظرات مثبت و منفی به طور خودکار گزینه‌ها را رتبه‌بندی می‌کند

نظر مستقیم اکثریت مردم یکی از بهترین معیارها برای سنجش کیفیت و عملکرد است، هنگامی که مردم در لیستاچ به گزینه‌های مورد علاقه خود در هر زمینه رای مثبت و به گزینه‌هایی با کیفیت پایین رای منفی می‌دهند و سیستم با شمارش نظرات مثبت و منفی به طور خودکار گزینه‌ها را رتبه‌بندی می‌کند، گزارشی معتبر، قابل اعتماد و پویا از آن موضوع در اختیار همه قرار می‌گیرد و باعث می‌شود یافتن با کیفیت‌ترین‌های هر حوزه‌ای از همیشه آسان‌تر شود. دو اتفاق مهم دیگر هم می‌افتد، گزینه‌های دارای رتبه پایین‌تر سعی می‌کنند با اصلاح ایرادهای خود در طول زمان رتبه‌های بالاتری کسب کنند و گزینه‌های بالانشین هم سعی در تداوم جلب رضایت مخاطبانشان خواهند داشت و به این ترتیب با استفاده از لیستاچ و ثبت نظرات در بلند مدت شاهد ارتقاء کیفیت همه انتخاب‌های پیش‌رو در هر زمینه‌ای خواهیم بود.

با توجه به این که جشنواره فجر سی و هفتم هم برگزار شد و فیلم‌های متعددی در آن شرکت کردند. علاقه‌مندان به فیلم‌ها می‌توانند به لیستاچ مراجعه کنند و بگویند کدام فیلم‌ها مورد انتظار آنها بودند؟ برنامه‌ای برای دیدنشان در آینده دارید؟

از آنجا که این جشنواره یکی از مهمترین رویدادها برای سینمای ایران محسوب می‌شود، لیستاچ لیستی از فیلم‌های حاضر در جشنواره تهیه کرده است که قرار است با «رای شما» محبوبیت آنها مشخص شود. علاقه‌مندان می‌توانند به لیستاچ مراجعه کنند و به بهترین‌های خود رای بدهند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 091202*****
[نمایش اطلاعات]