اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139711293486910986

منهول پلی اتیلن فاضلاب شرکت پارس اتیلن کیش

کد: 139711293486910986

https://goo.gl/hviU5H

، تهران , (اخبار رسمی): در سیستم فاضلاب برای آنکه چندین خط لوله فاضلاب را به یکدیگر متصل کنند و به یک مسیر هدایت کنند از منهول استفاده می‌‌کنند منهول‌هایی که در خطوط انتقال فاضلاب نصب می‌شوند برای دسترسی و لایروبی خطوط فاضلاب نیز استفاده می‌شوند و نمی‌توان منهول فاضلاب را از سیستم انتقال فاضلاب حذف کرد.

منهول پلی اتیلن فاضلاب شرکت پارس اتیلن کیش
مهول پلی اتیلن فاضلابی پارس اتیلن کیش

این شرکت به واسطه تولید محصولات مرغوب و با کیفیت مرتبط با انتقال فاضلاب در اکثر پروژه‌های ملی همکاری داشته که این همکاری در زمینه تامین لوله، اتصالات و منهول پلی اتیلن برای این پروژه‌ها بوده است

منهول فاضلاب پارس اتیلن کیش

برای متصل کردن چند شبکه و خط راه رو به هم منهول فاضلاب مورد استفاده قرار می‌گیرد. به طور مثال در سیستم فاضلاب برای آنکه چندین خط لوله فاضلاب را به یکدیگر متصل کنند و به یک مسیر هدایت کنند از منهول استفاده می‌‌کنند منهول‌هایی که در خطوط انتقال فاضلاب نصب می‌شوند برای دسترسی و لایروبی خطوط فاضلاب نیز استفاده می‌شوند و نمی‌توان منهول فاضلاب  را از سیستم انتقال فاضلاب حذف کرد.

انواع منهول فاضلاب

منهول‌های پلی اتیلنی

منهول‌های بتنی

منهول آجری

در واقع می‌توان به این نکته اشاره کرد که مهمترین تغییر در ساخت منهول‌های فاضلابی این است که در ساخت آنها از مواد پلیمری به خصوص پلی اتیلن استفاده می‌شود. به دلیل آب‌بندی کامل شبکه و عدم نفوذ فاضلاب و آب‌های زیر زمینی به منهول پلی اتیلن فاضلابی سبب شده تا از این نوع منهول فاضلابی بیشتر استفاده شود.

مزایای منهول فاضلاب پلی اتیلنی پارس اتیلن کیش

منهول فاضلاب پلی اتیلنی پارس اتیلن کیش با رنج وسیعی از کاربردها در سیستم فاضلاب شهری و فاضلاب صنعتی و هم با کاربرد‌های مختلف در صنایع نفت، گاز، پتروشیمی و نیروگاه‌ها و خطوط انتقال شهری دارای مشخصات عمومی ذیل است:

1- هزینه بسیار پائین در ساخت و راه‌اندازی منهول فاضلاب پلی اتیلنی پارس اتیلن کیش نسبت به منهول فاضلابی سنتی

2- زمان بسیار کمتر در اجرای منهول فاضلاب پلی اتیلنی پارس اتیلن کیش نسبت به منهول فاضلابی سنتی

3- مقاومت در برابر لیستی از مواد شیمیائی مختلف از خواص منحصر به فرد منهول فاضلاب پلی اتیلنی پارس اتیلن کیش نسبت به منهول‌های فاضلابی سنتی است.

4- منهول فاضلاب پلی اتیلنی پارس اتیلن کیش نیازی به ماشین آلات سنگین برای اجرا و جابجایی ندارد.

5- منهول فاضلاب پلی اتیلنی پارس اتیلن کیش می‌‌‌تواند در محیط‌های شیمیائی و یا بسیار مرطوب براحتی دوام بیاورد.

6- منهول فاضلاب پلی اتیلنی پارس اتیلن کیش نیازی به تعمیر ندارد و در صورت نیاز به تغییرات در سایز به راحتی و به آسانی انجام می‌شود.

7- منهول فاضلاب پلی اتیلنی پارس اتیلن کیش به راحتی در خطوط انتقال فاضلاب قابل نصب است و هزینه‌های اجرائی پروژه‌های بزرگ را به طور چشمگیری کاهش می‌دهد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت پارس اتیلن کیش

شرکت پارس اتیلن کیش یکی از با کیفیت ترین تولید کننده های لوله، اتصالات و منهول پلی اتیلن در ایران است و در اکثر پروژه های ملی همکاری داشته است. نام بعضی از این پروژه ها: 1. اکثر پروژه‌های شرکت ملی نفت ایران 2. پروژه‌های شرکت صنایع پتروشیمی ایران. 3. 90 ٪ از پروژه‌های ملی ساخت نیروگاههای کشور 4. صلیب سرخ جهانی 5. اکثر پروژه ها شرکت آب و فاضلاب ایران 6. پروژه های تولید آب معدنی در کشور. 7...

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]