اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980422384500134

اثر تحریم بر لیست قیمت لوله مانیسمان

کد: 13980422384500134

http://bit.ly/30yKNJM

، تهران , (اخبار رسمی): لوله مانیسمان به لوله‌ای گفته می‌شود که در فرآیند ساخت آنها از هیچ درز جوشی در راستای لوله استفاد نشده است و از این رو در مقابل لوله درزدار است که در طول این لوله از درز جوش استفاده شده است. از این رو دریافت لیست قیمت و فرآیند ساخت لوله مانیسمان به مراتب سخت‌تر از لوله درزدار است.

اثر تحریم بر لیست قیمت لوله مانیسمان
اثر تحریم بر لیست قیمت لوله مانیسمان
اثر تحریم بر لیست قیمت لوله مانیسمان
اثر تحریم بر لیست قیمت لوله مانیسمان

پایپ کالا در ادامه به عنوان عاملیت فروش لوله مانیسمان داخلی و وارداتی از اثرات تحریم‌های جدید بر روی موجودی و لیست قیمت لوله‌های مانیسمان می‌گوید.

لوله های مانیسمان تولید شده در کارخانه های داخلی:

گروه ملی اهواز به عنوان واردکننده لوله مانیسمان داخلی فعالیت می‌کند که در دو ضخامت سبک (Sch 20) و رده 40 (Sch 40) در سایزهای ½  اینچ تا 6 اینچ، رنج تولیدی دارد.

لوله‌های مانیسمان طبق استاندارد ASME B36.10 دارای ضخامت‌هایی از قبیل Sch 20، Sch 40، Sch STD، Sch 80 و... هستند. بدین صورت که ضخامت Sch40 از Sch 20 و ضخامت Sch 80 از Sch 40 بالاتر است. از نظر سایز هم سایزهای نرمال ساختمانی و صنعتی تا سایز 24” است.

از آنجایی که گروه ملی اهواز از نظر سایز و ضخامت با کمبودهای زیادی مواجه است، تمامی لوله های مانیسمان پروژه‌های کشور را ارائه نمی‌دهد.

دیگر کارخانه تولیدکننده لوله های مانیسمان، شرکت کاوه دقیق ایرانیان است که این شرکت هم همانند گروه ملی اهواز دارای سبد تولیدی کامل نیست. از این رو فضا برای واردات لوله از کشورهایی همچون چین، رومانی و اکراین فراهم شده است.

چین مبدا ورود بسیاری از لوله های مانیسمان:

بسیاری از تجار صنعتی در اصناف آهن آلات کار وارد کردن لوله مانیسمان از کشور چین را انجام دادند و کیفیت لوله‌های مانیسمان هم بسیار خوب است و نکته مهمی که وجود داشت این بوده است که لوله‌های مانیسمان وارداتی دارای سبد کاملی هستند که در ضخامت‌های متفاوت و تمامی سایزها موجود ارائه می‌شود.

در کنار لوله های مانیسمان چینی، لوله‌های داخلی نظیر لوله مانیسمان اهواز و لوله مانیسمان کاوه دقیق به خوبی به مصرف می‌رسد و با توجه به کیفیت بسیار مناسب این لوله‌ها رقیب بسیار خوبی برای لوله های مانیسمان وارداتی به شمار می‌آیند.

حضور لوله مانیسمان تناژ بالا باعث تثبیت قیمت لوله در بازار است زیرا هنگامی که کسری باز در بازار وجود داشته باشد قیمت‌ها به صورت غیر منطقی بالا می‌رود.

اثر تحریم‌ها بر روی لیست قیمت لوله مانیسمان

شرایط تحریمی به گونه‌ای است که اجازه وارد کردن لوله مانیسمان به داخل کشور را نمی‌دهد و بسیاری از تجار نمی‌توانند به راحتی لوله مانیسمان را وارد کشور کنند و بازار دچار کسری می‌شود.

به علت مصرف زیاد لوله مانیسمان در پروژه‌های کشور، انبارهای حاوی لوله مانیسمان به  سرعت خالی می‌شود که یکی از علل بالا رفتن لیست قیمت لوله مانیسمان همین موضوع است.

از طرفی هنگامی که در یکی از سایزها و یا حتی در ضخامت خاصی زمینه وجود بار در بازار کم شود قیمت آن محصول به صورت غیر منطقی بالا می‌رود و زمینه را برای سودجویی برخی افراد بالا می‌برد.

عادل پارسا، مدیرعامل پایپ کالا در خصوص اثر تحریم‌ها می‌گوید: در صورت ادامه مشکل واردات لوله مانیسمان، قیمت‌ها بالاتر نیز خواهد رفت و هم اکنون زمانی است که باید برای حل مشکل باید چاره‌ای اندیشیده شود.

وی در ادامه، راه‌‌حل‌های موجود برای کاهش اثرات تحریم را تکمیل سبد کالایی شرکت‌های ایرانی اعلام کرد و گفت: بالا بردن ظرفیت تولید در کارخانه‌های داخلی یکی از همین راه‌حل‌ها است که شرکت‌های گروه ملی اهواز و کاوه ایرانیان باید با بالا بردن توان تولیدی خود و همچنین تکمیل کردن سبد کالایی خود پاسخگوی نیاز پروژه‌ها کشور باشند.

از سویی دیگر حمایت دولتی از تولیدکنندگان دیگر می‌تواند این بستر را آماده کند تا سرمایه‌داران رغبت ایجاد کارخانه‌های تولیدی لوله مانیسمان را داشته باشند.

پایپ کالا به عنوان تولیدکننده و عاملیت فروش لوله و اتصالات مانیسمان حتی در شرایط کنونی می‌تواند با قیمت مناسب و کیفیت عالی لوله های مانیسمان در تمامی سایزها و ضخامت‌ها را آماده و برای پروژه‌ها تامین کند.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص لیست قیمت لوله های مانیسمان می‌توانند به سایت پایپ کالا به نشانیwww.pipekala.com  مراجعه کنند و همچنین برای اطلاع از نحوه همکاری و فروش لوله و اتصالات مانیسمان نیز می‌توانند با شماره‌های 55696808-9 تماس حاصل کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پایپ کالا

سایت اینترنتی پایپ کالا- مرجع معرفی و ارائه آنلاین پیش فاکتور لوله , اتصالات و شیرآلات

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]