اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139806284057313248

به همت احسان رئیسی در 1398/06/20:

دوره آموزشی طراحی وب سایت وردپرسی و سئو برگزار شد

کد: 139806284057313248

http://bit.ly/2Oc959L

، تهران , (اخبار رسمی): دوره آموزشی طراحی وب سایت وردپرسی و سئو  با حضور شرکت کنندگان با انگیزه

دوره آموزشی طراحی وب سایت وردپرسی و سئو برگزار شد
احسان رئیسی متخصص طراحی وب سایت وردپرسی و سئو

دوره آموزشی طراحی وب سایت وردپرسی و سئو با حضور شرکت کنندگان با انگیزه در تاریخ 1398/06/20 به میزبانی این شرکت برگزار شد.

احسان رئیسی هدف از برگزاری این دوره را ارتقای سطح دانش دانشجویان طراحی وبسایت وردپرسی و سئو عملی بیان و گفت: «به دنبال آن هستیم تا با ایجاد بسترهای مناسب در راستای ارتقا کیفی فعالان صنعت آموزش طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ از جمله سئو، بستر پیشرفت هرچه بهتر و بیشتر این صنعت در کشورمان فراهم شود.»

احسان رئیسی درباره زمینه‌ها و نتایج این دوره آموزشی افزود: «پس از گذراندن این دوره افراد موفق به راه اندازی کسب و کار اینترنتی برای خود خواهند شد.»

وی مدرسان دوره آموزشی طراحی وب سایت وردپرسی و سئو را جزو نخبگان این رشته دانست و اظهار داشت: «همگی از  متخصصانی هستند که می‌توانند راهنمای خوبی برای ارتقا سطح دانش شرکتکنندگان باشند.»

او به برنامه‌های آتی مجموعه اشاره و تشریح کرد: «به زودی یک دوره جامع راه اندازی کسب و کار اینترنتی برگزار خواهد شد.»

گفتنی است برای حضور در این دوره آموزشی هزینه 990 هزار تومان دریافت خواهد شد.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت احسان رئیسی مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

احسان رئیسی

بعد از فارغ‌التحصیلی‌ام از مقطع کارشناسی مهندسی مکانیک بدنبال علاقه واقعی خود گشتم تا از اینترنت و گوگل سر در آوردم و تصمیم گرفتم وارد فضای مجازی و اینترنت شوم. اوایل کارم را با بازاریابی و فروش اینترنتی از طریق تلگرام شروع کردم، سپس تصمیم گرفتم مهارتی اختصاصی داشته باشم تا بتوانم در هر جایی از آن کسب درآمد کنم؛ تا اینکه با طراحی سایت آشنا شدم، اما نمی‌دانستم باید از کجا شروع کنم؟! تقریبا تمام اینترنت را بالا و پایین کردم و مقالات و دوره‌های زیادی خواندم و رفتم، از طراحی سایت با کدنویسی و بدون کدنویسی و سئو بگیر تا دیجیتال مارکتینگ! نهایتا با وردپرس کارم را شروع کردم و وقتی در این کار به مهارت رسیدم به سایر کانال‌های دیجیتال مارکتینگ پرداختم و در سئو توانستم به مهارتی ایده‌آل برسم. البته در کنار سئو، به برخی از کانال‌های دیجیتال مارکتینگ و گرافیک از قبیل سئو و تولید محتوا، شبکه‌های اجتماعی، بازاریابی محتوا، فتوشاپ و… هم پرداختم و همیشه در حال یادگیری هستم. گاهی هم علاوه بر طراحی سایت، سئو و دیجیتا مارکتینگ و…، در مورد مباحث موفقیت و کسب‌وکار (استارتاپ) مقاله می نویسم. می توانید مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید و با من در ارتباط باشید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]