اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139905314506614586

بهترین غذاهایی که می توان در مسکو امتحان کرد

کد: 139905314506614586

https://bit.ly/34m7XIL

، تهران , (اخبار رسمی): گردشگرانی که علاوه بر دیدن جاذبه های متنوع این شهر جذاب و به یادماندنی سرگرمی لذت بخش دیگری هم دارند و آن هم خوردن غذاهای خوش طعم روسی در سفر به مسکوست. در این مطلب قصد داریم معروفترین و خوش طعم ترین این غذاها را معرفی کنیم, پس اگر قصد سفر به این شهر رویایی را دارید با ما همراه شوید.

بهترین غذاهایی که می توان در مسکو امتحان کرد
بهترین غذاهایی که می توان در مسکو امتحان کرد

مسکو, پایتخت تاریخی و دیدنی کشور روسیه هر ساله میزبان مسافران بسیاری از سراسر دنیاست

بورش

سرمای هوا در تور روسیه باعث محبوبیت انواع سوپ های خوش طعم در این کشور شده است. بورش یکی از معروفترین و محبوب ترین این سوپ هاست که می توانید در سفر به مسکو امتحان کنید.

ماده اصلی این سوپ خوش طعم و البته بسیار خوش رنگ چغندر قرمز است. گوشت و سبزیجاتی مانند کلم, هویج, سیب زمینی, گوجه فرنگی, پیاز و ... از دیگر مواد به کار رفته در سوپ بورش هستد. این سوپ معمولا به همراه خامه ترش سرو می شود. همچنین این غذا را هم به صورت سرد و هم به صورت گرم می توان خورد.

بیف استراگانف

یکی دیگر از غذاهای خوش طعم و البته بسیار معروف کشور روسیه بیف استراگانف است. این غذا از برش های نواری گوشت در یک سس خامه ای بسیارخوش طعم که معمولا با قارچ و خامه درست می شود تهیه شده و به تنهایی یا به همراه سیب زمینی, برنج و نودل سرو می شود. قدمت بیف استراگانف به قرن نوزدهم باز می گردد.

سوپ کلم

یک سوپ دیگر روسی که همانطور که از نامش پیداست ماده اصلی آن کلم است. برای پختن این سوپ دستورالعمل های متنوعی وجود دارد ولی معمولا به همراه مرغ, هویج, اسفناج, سیب زمینی و ... درست می شود. سوپ کلم یا سوپ شی معمولا طعمی ترش دارد و به همراه خامه ترش سرو می شود.

پلمنی

پلمنی یا دامپلینگ روسی یکی از غذاهای معروف و بسیار محبوب کشور روسیه است که در سفر به مسکو باید حتما آن را امتحان کرد. این غذا از خمیر نازکی تشکیل شده که با گوشت پر می شود. این غذا را هم می توان به تنهایی و هم با آب گوشت سرو کرد اما معمولا خامه آن را همراهی می کند.

شیشلیک

یکی از غذاهای آشنای روسیه برای مسافران ایرانی مسکو, شیشلیک است. به کباب های روسی شیشلیک می گویند که برای تهیه آن انواع مختلف گوشت مانند مرغ, گوشت گاو, ماهی و ... به همراه سبزیجات کباب می شوند.

ماشروم جولیان

یکی دیگر از غذاهای معروف و خوش طعم روسی ماشروم جولیان است. در این غذا در کنار قارچ از خامه, پنیر و ادویه های مختلف هم استفاده می شود که در کنار هم طعمی لذیذ و به یادماندنی را ایجاد می کنند. این غذا کمی شبیه بیف استراگانف است.

بلینی

این پنکیک محبوب روسی را هم نباید در سفر به مسکو فراموش کرد. بلینی نوعی پنکیک است که معمولا با مربا, پنیر, عسل, خامه ترش, خاویار و ... سرو می شود. بلینی بخش مهمی از سنت غذایی روسیه را تشکیل می دهد و یکی از محبوب ترین غذاهای این کشور است.

پیراشکی

یکی از غذاهای خوش طعمی که می توانید در مسکو امتحان کنید که احتمالا با ذائقه ما ایرانی ها هم بسیار سازگار است پیراشکی های خوش طعم روسی هستند. این پیراشکی ها معمولا با گوشت, سیب زمینی, کلم, قارچ و پنیر پر می شوند. پیراشکی را می توان هم به صورت شور و هم به صورت شیرین و با موادی مانند مربا سرو کرد.

سولیانکا

اگر عاشق انواع مختلف سوپ باشید احتمالا عاشق غذا خوردن در مسکو هم خواهید شد. سولیانکا هم یکی دیگر از انواع سوپ های سنتی کشور روسیه است که با گیاه کیپر, لیمو, زیتون, انواع مختلف گوشت و سبزیجاتی مانند کلم, سیب زمینی و جعفری پخته می شود.

خلودتس

غذایی خوش طعم که برای تهیه آن گوشت برای مدتی طولانی پخته شده و سپس به قطعات کوچک تقسیم می شود. آب گوشت روی آن ریخته شده و آن را برای مدتی در یخچال می گذارند تا سرد شده و آبگوشت حالت ژله ای بگیرد. شوید و سیب زمینی از دیگر مواد به کار رفته در خلودتس است.

اوخا

سوپ ماهی یا اوخا یکی دیگر از غذاهای سنتی کشور روسیه است. این سوپ از ماهی و سبزیجات و ادویه های مختلف تشکیل شده و اگر به غذاهای دریایی علاقه داشته باشید نظر شما را جلب خواهد کرد.

سالاد الویه یا سالاد روسی

سالاد الویه که توسط لوسین الویه سرآشپز بلژیکی ابداع شده یکی از غذاهای محبوب روسیه محسوب می شود که برای مسافران ایرانی مسکو بسیار آشنا و دلپذیر است. این سالاد با سیب زمینی پوره شده, گوشت, تخم مرغ, نخود فرنگی, هویج و ... درست شده که روی آن سسی خوش طعم می ریزند.

آکروشکا

یکی دیگر از انواع سوپ هایی که می توانید در سفر به مسکو امتحان کنید آکروشکا است که البته کمی با سوپ هایی که قبلا معرفی کردیم متفاوت است. این سوپ که به صورت سرد سرو می شود ترکیبی از کواس ( نوشیدنی سنتی روسیه) و خامه ترش به همراه گوشت, تخم مرغ, پیازچه,سیب زمینی و ... است.

کتلت روسی

کتلت های خوشمزه روسی با طعم آشنایشان یکی دیگر از غذاهایی هستند که می توانید در سفر به مسکو امتحان کنید. این کتلت ها ترکیب گوشت, پیاز ,نان خرد شده یا پودر سوخاری هستند که سرخ شده و بسیار ترد وخوش طعمند و معمولا به همراه سیب زمینی سرخ شده یا پوره سیب زمینی سرو می شوند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آژانس هواپیمایی مانیا پرواز رویایی

شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری مانیا پرواز رویایی با مجوز رسمی از سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری به شماره مجوز 14404/ت/23203 ه با هدف ارائه خدمات مسافرتی و گردشگری متمایز و درخور شآن و مقام هموطنان گرامی تاسیس گردیده است. این شرکت با رویکرد مدیریت علمی و با درک نیاز واقعی مسافران مبتنی بر تجربه 15 ساله موسس و مدیران خود وبهره جویی از پرسنل متخصص و فارغ التحصیلان صنعت گردشگری ، از آغاز فعالیت تا هم اکنون همواره تلاش خود را بر آن داشته تا با شناسایی دقیق نیاز شما ودر نظر گرفتن سلیقه تک تک مسافران خود بهترین خدمات مسافرتی را با بالاترین استانداردهای جهانی و با مناسب ترین و منصفانه ترین قیمت در اختیار مشتریان خود قرار دهد. برخی از خدمات ما: - رزرو آنلاین هتل در کلیه شهر های جهان و صدور آنی واچر رسمی به صورت گروهی و انفرادی با نرخ های کاملا رقابتی. - اجرای تورهای تفریحی ، نمایشگاهی ، تخصصی و ... به صورت گروهی و انفرادی از جمله تور بالی، تور پوکت، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور استانبول ، تور ماکائو، تور هنگ کنک، تور سنگاپور، تور صربستان، تور کوش آداسی ، تور مجارستان، تور اکراین، تور روسیه ، تور گرجستان، تور اسپانیا، تور ایتالیا، تور هند، تور گوا، تور سوچی، تور سریلانکا، تور برزیل، تور آفریقای جنوبی،تور آنتالیا، تور استانبول ، تور چین, تور لنگکاوی، تور مالدیو و .... - اخذ وقت سفارت و ویزای توریستی و تجاری از کلیه کشورها از جمله: ویزای شنگن، ویزای اکراین، ویزای کانادا، ویزای روسیه، ویزای آذربایجان،ویزای تاجیکستان، ویزای ترکمنستان، ویزای تجاری ، گروهی و انفرادی چین

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی