اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139911274915714586

راهنمای سفر به تور و شهر زیبای آنتالیا

کد: 139911274915714586

https://bit.ly/3s3kJ7D

، تهران , (اخبار رسمی): آنتالیا یکی از شهر های توریستی در جنوب غرب ترکیه است؛ شهری که فاصله چندان زیادی با کشورمان ایران ندارد و به همین دلیل تور آنتالیا از تورهای محبوب برای ایرانیان و گردشگران ایرانی است.

راهنمای سفر به تور و شهر زیبای آنتالیا
راهنمای سفر به تور و شهر زیبای آنتالیا

اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که هنوز به این شهر تاریخی سفر نکرده اید و قصد دارید تا از طریق تور آنتالیا به این مسافرت خاطره انگیز بروید، احتمالا سوالات زیادی در ذهن شما وجود دارد؛ سوالاتی مانند این که بهترین فرصت برای سفر به آنتالیا چه زمانی است؛ تور آنتالیا چه ویژگی هایی دارد و یا قیمت بلیط در تور آنتالیا چقدر است! این مقاله ی کوتاه، به همه ی این پرسش ها پاسخ می دهد و به طور خلاصه به شرح تور آنتالیا و مزایای آن می پردازد. با ما همراه باشید.

چرا تور آنتالیا؟

آنتالیا به طور خلاصه منظره ای زیبا از یک شهر ترکیه ای- اروپایی را نشان می دهد که رد پای بسیاری از فرهنگ های شرقی را هم در فضای خود نگه داشته است. با تمام زیبایی هایی که در این شهر وجود دارد، شاید بتوان سواحل درخشان و چشم نواز آن را مهم ترین دلیل جذب گردشگران برای انتخاب تور آنتالیا دانست.

در واقع لذت قدم زدن در این سواحل خوش آب و هوا و بازدید از اماکن دیدنی، رستوران ها و کافه های مدرن، سنتی و تلفیقی نهفته در آن، و همینطور چشیدن طعم و مزه ی انواع خوراکی های دریایی و اروپایی در این کافه هاست که بیشتر از هر چیزی گردشگران سراسر دنیا را به سمت خود می کشاند.

شهر قدیمی آنتالیا، قلعه ی رومی، آسپندوس و ترمسوس، کوه های چیمرا، شهر باستانی پرج، چشمه های آهکی و غار کارائین نیز از جمله دیدنی های منحصر به فرد آنتالیا به شمار می روند. در سفر با تور آنتالیا سر زدن به جذابیت‌ های آنتالیا را فراموش نکنید.

قیمت بلیط تور آنتالیا چقدر است؟

طبق ادعای تعداد زیادی از گردشگران ایرانی، هزینه های زندگی در ترکیه نیز تقریبا با هزینه ی زندگی در کشور خودمان ایران، برابر و حتی کمی هم بیشتر است. با این حال قیمت بلیط تور گردشگری برای سفر به شهر های ترکیه ای از جمله آنتالیا، به موارد متعددی مثل نوع پرواز، نوع هتل و اقامتگاه، تعداد روز های اقامت و همینطور تعداد اماکن مورد بازدید بستگی دارد.

اگر در تور آنتالیای انتخابی شما پرواز از نوع ایرانی باشد، هزینه های سفر هم تا حد زیادی کاهش می یابد؛ و در مقابل تورهای آنتالیایی که پرواز های خارجی دارند، سفری پر هزینه را تدارک می دهند.

فراموش نکنید که سفر به ترکیه برای مسافران ایرانی نیازی به ویزا ندارد و تنها تهیه ی یک پاسپورت که با هزینه ای اندک انجام می شود، برای دریافت مجوز های قانونی این سفر کفایت می کند.

قیمت هتل و اقامتگاه در تور آنتالیا

اقامتگاه های آنتالیا، طیف وسیعی از مهمانسراهای معمولی تا هتل های لوکس و چنده ستاره را در برمی‌گیرد که بر اساس نوع پکیج ارائه شده توسط تور آنتالیا، انتخاب می شوند.

در تور آنتالیا اکثر این هتل ها امکاناتی تا حد کافی با کیفیت و مقبول را ارائه می دهند که البته بیشترشان رایگان می باشند. بعضی از امکانات اضافی مثل استخر، فروشگاه و یا باشگاه ورزشی هم در هتل ها با توجه به نوع و نحوه ی عرضه شدنشان، هزینه ی اجاره ی اتاق و در نتیجه هزینه ی سفر را در تور آنتالیا تا حدی افزایش می دهند.

های سیزن و لو سیزن تور آنتالیا

شهر آنتالیا در جنوب ترکیه و در کرانه های شمالی مدیترانه واقع شده است؛ یعنی جایی که در تمامی طول سال، آب و هوایی مناسب و ایده آل را دارا می باشد. این یعنی آنتالیا تقریبا در بیشتر روز های سال، شلوغ و پر از گردشگر است.

با این حال "بهار" را می توان خوش آب و هوا ترین فصل سال برای سفر با تور آنتالیا دانست. در مقابل این فصل پر جمعیت، پاییز و زمستان وجود دارند که به دلیل هوایی سردتر، گردشگران کمتری به دنبال تور آنتالیا هستند. طبیعی است که تور آنتالیا در فصل بهار کمی گران تر از دو فصل خلوت آن است.

آیا برای آنتالیا تور زمینی هم وجود دارد؟

اغلب تورهای آنتالیا در ایران، سفر خود را از طریق هواپیما و خطوط هوایی انجام می دهند. اما بد نیست بدانید که برای این شهر مدیترانه ای تور زمینی هم وجود دارد!

این نوع از مسافرت، یعنی سفر با اتومبیل و از طریق جاده، اگرچه شیوه ای ارزان قیمت تر از سفر با خطوط هوایی است، اما مزایا، ویژگی ها و البته طرفداران مخصوص به خود را هم دارد. البته فراموش نکنید که تورهای زمینی آنتالیا، فقط در فصل های گرم و خوش آب و هوای سال برگزار می شوند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آژانس هواپیمایی مانیا پرواز رویایی

شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری مانیا پرواز رویایی با مجوز رسمی از سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری به شماره مجوز 14404/ت/23203 ه با هدف ارائه خدمات مسافرتی و گردشگری متمایز و درخور شآن و مقام هموطنان گرامی تاسیس گردیده است. این شرکت با رویکرد مدیریت علمی و با درک نیاز واقعی مسافران مبتنی بر تجربه 15 ساله موسس و مدیران خود وبهره جویی از پرسنل متخصص و فارغ التحصیلان صنعت گردشگری ، از آغاز فعالیت تا هم اکنون همواره تلاش خود را بر آن داشته تا با شناسایی دقیق نیاز شما ودر نظر گرفتن سلیقه تک تک مسافران خود بهترین خدمات مسافرتی را با بالاترین استانداردهای جهانی و با مناسب ترین و منصفانه ترین قیمت در اختیار مشتریان خود قرار دهد. برخی از خدمات ما: - رزرو آنلاین هتل در کلیه شهر های جهان و صدور آنی واچر رسمی به صورت گروهی و انفرادی با نرخ های کاملا رقابتی. - اجرای تورهای تفریحی ، نمایشگاهی ، تخصصی و ... به صورت گروهی و انفرادی از جمله تور بالی، تور پوکت، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور استانبول ، تور ماکائو، تور هنگ کنک، تور سنگاپور، تور صربستان، تور کوش آداسی ، تور مجارستان، تور اکراین، تور روسیه ، تور گرجستان، تور اسپانیا، تور ایتالیا، تور هند، تور گوا، تور سوچی، تور سریلانکا، تور برزیل، تور آفریقای جنوبی،تور آنتالیا، تور استانبول ، تور چین, تور لنگکاوی، تور مالدیو و .... - اخذ وقت سفارت و ویزای توریستی و تجاری از کلیه کشورها از جمله: ویزای شنگن، ویزای اکراین، ویزای کانادا، ویزای روسیه، ویزای آذربایجان،ویزای تاجیکستان، ویزای ترکمنستان، ویزای تجاری ، گروهی و انفرادی چین

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی