اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139908224746713737

با حمایت مادی و معنوی ایران بلیت رونمایی شد

پایگاه خبری عصر تئاتر ایران آغاز به کار کرد

کد: 139908224746713737

https://bit.ly/3lzfqdc

، تهران , (اخبار رسمی): با هدف انتشار دقیق اخبار و اطلاع رسانی صحیح از رویدادهای حوزه تئاتر، از وب سایت عصر تئاتر ایران رونمایی شد.

پایگاه خبری عصر تئاتر ایران آغاز به کار کرد
پایگاه خبری عصر تئاتر ایران آغاز به کار کرد

وجود پایگاه اطلاع رسانی مستقل، غیر دولتی و بی‌طرف در حوزه تئاتر، یک ضرورت محسوب می‌شود و عصر تئاتر همواره یک خبرگزاری بی‌طرف خواهد ماند

به گزارش روابط عمومی ایران بلیت، با حمایت‌های مادی و معنوی این شرکت در جهت انتشار اخبار موثق تئاتر و ارائه مطالب آموزنده این حوزه، پایگاه تخصصی اطلاع رسانی تئاتر ایران راه اندازی گردید. 

امیر حریربافان، مدیر عامل ایران بلیت در زمینه ضرورت‌ها و دلایل راه‌اندازی این وب‌سایت گفت: «با توجه به اینکه خبرگزاری‌های کنونی، اکثرا دارای گرایشات جناحی و طرفدارانه هستند، وجود پایگاه اطلاع رسانی مستقل، غیر دولتی و بی‌طرف در حوزه تئاتر، یک ضرورت محسوب می‌شود و عصر تئاتر همواره یک خبرگزاری بی‌طرف خواهد ماند»

وی در زمینه امکانات و خدمات این سایت و تمایز آن از سایت خبرگزاری ها افزود: « تلاش ما در عصرتئاتر این است که از تئاتر شهرستان‌ها حمایت کنیم تا هنرمندان مستعد به مردم معرفی گردد و فرصت‌های بیشتری در اختیار ایشان قرار گیرد »

حریربافان اضافه کرد، ما در ایران بلیت برنامه‌های ویژه‌ای جهت حمایت از تئاتر شهرستان‌ها در ایام کرونا داریم که در آینده نزدیک اعلام خواهد شد. این طرح‌ها در زمینه حمایت مادی و معنوی از گروه‌های تئاتر و سالن‌های نمایش غیر دولتی می‌باشد.

گفتنی است، وب سایت عصر تئاتر هم‌اکنون در دسترس عموم می‌باشد و علاقه‌مندان می‌توانند به سایت این خبرگزاری به آدرس www.asrtheater.com مراجعه نمایند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایران بلیت

ایران بلیت مرجع فروش انواع بلیط‌های رویدادهای مختلف مانند: جنگ شادی، کنسرت، همایش، سمینار کنفرانس و ... می‌باشد. همچنین در ایران بلیت امکان خرید بلیط های استخر، سینما، مراکز تفریحی، مراکز فرهنگی مانند موزه ها و شهربازی ها وجود دارد. ایران بلیط به عنوان اولین و تنها وب سایتی است که تمامی خدمات مربوط به فروش بلیط را در یک بستر و در کنار هم گردآوری نموده است و از این بابت با نمونه های برون مرزی مانند تیکت مستر و تیکت دات کام قابل مقایسه است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سینما و تئاتر