اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139910064834215212

به همت موسسه نوآوران پوشش شهرتاش

مسابقه آنلاین تصویرسازی و دوخت ماسک برندگان خود را شناخت

کد: 139910064834215212

https://bit.ly/3aCMtKp

، تهران , (اخبار رسمی): نخستین نمایشگاه آنلاین تصویر سازی و دو خت ماسک که برای اولین بار با تکنولوژی سه بعدی توسط «موسسه نوآوران پوشش شهرتاش» و با حمایت کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور از دوم تا ششم دیماه 99 برگزار شد، نفرات برتر خود را معرفی کرد.

اولین نمایشگاه آنلاین مد و لباس با تکنولوژی سه بعدی
اعلام نتایج مسابقه طراحی و اجرای ماسک با حضور خانم دکتر شفاپور مدیریت کارگروه ساماندهی مد و لباس

نمایشگاه آنلاین تصویر سازی و دوخت ماسک با تکنولوژی سه بعدی، توسط «موسسه نوآوران پوشش شهرتاش» و با حمایت کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور از دوم تا ششم دیماه 99 برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی «موسسه نوآوران پوشش شهرتاش»، مدیر این مؤسسه، درباره این رویداد اظهار داشت: «مسابقه آنلاین تصویرسازی و دوخت ماسک طی فراخوانی از اول آبان ماه کار خود را آغاز کرد که تا 22 آبانماه ماه ادامه داشت و در مدت برگزاری مسابقه 183 اثر در بخش تصویرسازی و 119 اثر در بخش دوخت ماسک به دبیرخانه ارسال شد که از بین این آثار تعداد 72 اثر جهت داوری و نمایش برگزیده شدند.»

داواران این مسابقه که به همت موسسه نوآوران پوشش شهرتاش و با حمایت کارگروه ساماندهی مد و لباس برگزار شد عبارات بودند از: شهرتاش رزمجو، مرضیه زارع، مریم بخشی، لیدا فتحی، سولماز برنوش، شمیلا کاظمی و لیلا مسرور که در تاریخ 6 دیماه با حضور خانم دکتر شفاپور (دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس)، در دو بخش «تصویرسازی» و «اجرای دوخت ماسک» به ارزیابی آثار رسیده پرداختند که در نهایت به نفر اول 500 هزار تومان، به نفر دوم 300 هزار تومان و نفر سوم 100 هزار تومان جایزه نقدی اعطا شد. 

گفتنی  است که برای اولین بار در ایران، این رویداد منحصر به فرد،  از دوم تا ششم دیماه در قالب نمایشگاه آثار منتخبی به صورت آنلاین و با تکنولوژی سه بعدی درسایت shahrtashacademy.com در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفت.

لازم به ذکر است که شش برگزیده این مسابقه می‌توانند از 50 درصد تخفیف برای حضور در کلاس‌های موسسه نوآوران پوشش شهرتاش استفاده کنند و به تمام شرکت کنندگان حاضر در مسابقه نیز گواهی حضور داده می‌شود.

در ضمن به خاطر محدودیت های بهداشتی موجود در کشور مراسم پایانی این رویداد با  حضور خانم دکتر شفاپور، به صورت آنلاین برگزار گردید و فهرست برندگان نهایی و منتخبان به شرح زیر معین شدند: 

برندگان بخش دوخت ماسک

نفر اول خانم سونیا امیدیان

نفر دوم خانم مهساحسنی

نفر سوم خانم بهناز باباجان زاده

منتخب مردمی 

خانم هانیه گوهری

منتخبین بخش تصویر سازی ماسک

نفر اول خانم فریناز غفاری 

نفر دوم خانم فاطمه مستانه

نفر سوم خانم سمیه فرمانی

منتخب مردم (مشترکا)

خانم شیما چراغوند

خانم مهسا کلهر

علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت این موسسه به نشانی  Shahrtashacademy.com  مراجعه کنند. 

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آموزشگاه طراحی لباس شهرتاش

آموزشگاه طراحی لباس و دوخت با مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باورها همیشه با ایده های نوین در مد تغییر میکنند. با برترین اساتید دانشگاهی و بهترین متد آموزشی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مد و لباس