اطلاعات تماس
  • 091202*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139910164847615329

طراحی سایت کیش، رویکرد جدید در رشد کسب و کارهای جزیره کیش

افتتاح شعبه جدید «رویا وردپرس» در جزیره کیش 

کد: 139910164847615329

https://bit.ly/35F9hGw

، (اخبار رسمی): شعبه جدید «رویا وردپرس» در جزیره کیش با ارائه خدمات دیجیتال مارکتینگ و طراحی سایت به صورت تخصصی در ابتدای دی ماه 99 افتتاح شد.

  افتتاح شعبه جدید رویا وردپرس در جزیره کیش 
طراحی سایت در کیش با هدف ارائه خدمات طراحی سایت

باتوجه به پیشرفت روز افزون جزیره کیش و احساس نیاز کسب و کارها و شرکت های مختلف به طراحی سایت باعث شد تا شعبه جزیره کیش افتتاح گردد و طراحی سایت در کیش صورت گیرد.

به گزارش اخبار رسمی از روابط عمومی رویا وردپرس، شعبه جدید این مجموعه در شهر جزیره کیش، ابتدای دیماه 99 با رویکردی جدید با ارائه خدمات با کیفیت دیجیتال مارکتینگ و طراحی سایت افتتاح شد.

احسان سماواتی مدیرعامل رویا وردپرس تاکید بر لزوم استمرار توسعه پایدار در کسب وکار را دلیل این افتتاح اعلام و  اظهار داشت: حرکت رو به جلو از مهم ترین اصول رشد و پیشرفت است لذا به دنبال آن هستیم که در کنار رشد کیفی درمحصولات و خدمات، رشد کمی را هم درگستره کاری خود داشته باشیم.

او مهم ترین محور گام بعدی را ارائه خدمات با کیفیت طراحی سایت در جزیره کیش اعلام و توضیح داد: باتوجه به پیشرفت روز افزون جزیره کیش و احساس نیاز کسب و کارها و شرکت های مختلف به طراحی سایت باعث شد تا شعبه جزیره کیش افتتاح گردد و طراحی سایت در کیش صورت گیرد.

وی تاکیدکرد: آنچه که امروز اتفاق افتاد بخشی از پازل بزرگی است که سعی در تکمیل آن در حوزه طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ داریم و بر اساس برنامه درازمدتی که از پیش تعریف شده در مسیر آن گام بر خواهیم داشت.

برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت رویا وردپرس به آدرس : https://drwpress.com مراجعه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

رویا وردپرس

رویا وردپرس با بیش از یک دهه سابقه فعالیت، خدمات نوین طراحی سایت و تبلیغات را در ایران ارایه می کند. سئو بخشی از خدمات تخصصی تیم حرفه ای رویا وردپرس می باشد ما می کوشیم بهترین مشاوره را بصورتی که شما ترجیح می دهید به شما ارایه کنیم.

اطلاعات تماس
  • 091202*****
[نمایش اطلاعات]