اطلاعات تماس
  • 013344*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140003215171916615

هتمت آشنای مورد اعتماد شما

5 دلیل برای خرید از فروشگاه اینترنتی هتمت

کد: 140003215171916615

https://bit.ly/3wkKKSp

، رشت , (اخبار رسمی): وقتی با خانواده زندگی می کنید کمتر پیش میاد فکر کنید خصوصیات یه برنج خوب چیه؟ یا اینکه یه چای مرغوب چه جوری باید باشه. ولی وای به روزی که اولین بار مستقل میشی، اون موقعست که باید همه مایحتاج زندگی رو خودت بخری. ممکنه چندین و چند بار آزمون و خطا کنی و تهش از خریدت پشیمون بشی. هتمت مشکلاتت رو حل میکنه

5 دلیل برای خرید از فروشگاه اینترنتی هتمت
چای بهاره که در هتمت عرضه می شود، نوع مرغوب چای است و از باغ های گیلان به عمل آمده.

تیم هتمت کلیه محصولات موجود را ضمن بررسی دقیق به صورت کامل خریداری نموده و در انبار خود موجود کرده است. پس از خرید، کیفیت کالاها توسط کارشناسان مجرب بررسی شده تا از صحت کیفیت آنها اطمینان حاصل شود.

تیم هتمت مجموعه فعالیت های خود را در حوزه استارتاپی کشور از سال 1395 آغاز کرد و پس از برگزاری رویداد ها و کارگاه های استارتاپی، توانست تجربه حضور در کسب و کارهای خرد و بزرگ را در رزومه خود داشته باشد. در نهایت این تیم در تابستان سال 1399 اقدام به راه اندازی فروشگاه اینترنتی هتمت در استان گیلان (رشت)، نمود.

چرا از هتمت خرید کنیم؟

خرید اینترنتی دارای مزایای بسیاری است که نمونه ای از آن، کسب اطلاع از کیفیت محصول با توجه به محتوای ارائه شده و مقایسه قیمت محصول در فروشگاه های اینترنتی مختلف است. اهمیت خرید از هتمت را در قالب 5 دلیل برای اینکه از فروشگاه اینترنتی هتمت خرید کنیم بررسی می نماییم:

1) خرید مطمئن

ممکن است برای شما هم اتفاق افتاده باشد که پس از خرید، به دلیل عدم سلامت محصول خریداری شده، تقلبی بودن آن و یا قیمت بالایی که صرف نموده اید، تجربه بدی از خرید برایتان ایجاد شده و مجبور به خرید مجدد محصول مورد نظر شده باشید. تیم هتمت کلیه محصولات موجود در انبار خود را ضمن بررسی و تضمین کیفیت خریداری می نماید و علاوه بر این در صورت هرگونه عدم رضایت مشتری، حتی پس از 7 روز کالای ارسال شده را با هزینه خود برگشت داده و بنا به درخواست خریدار یا کالا را تعوض و یا وجه را ارسال می نماید.

2) امکان خرید از هر کجای ایران

مسلما هر کدام از ما در خرید اینترنتی فارغ از مکانی که زندگی می کنیم، اقدام به خرید می نماییم. مهمترین سرویس دهی یک فروشگاه اینترنتی، محدوده تحت پوشش است. با خرید از فروشگاه اینترنتی هتمت مکان خرید مشتری اهمیتی ندارد و محصولات پس از ثبت سفارش، بر اساس انتخاب روش ارسال و موقعیت مکانی خریدار، بین 3 الی 10 روز کاری به‌ راحتی در هر کجای کشور، تحویل داده می شود.

3) توجه به نظر مشتریان

از اصلی ترین بخش های هر خرید، بررسی دقیق کیفیت و آگاهی از ویژگی های محصول مورد نظر است. گاهی ممکن است یک محصول دارای استاندارد و انواع ضمانت نامه های کیفی، مورد تائید یک مشتری قرار نگیرد. از آنجا که نظرات شخصی و استفاده در طول زمان، یک عامل موثر در انتخاب محصول است، کارشناسان هتمت ضمن در نظر داشتن نیاز خریداران، آنها را راهنمایی نموده و در صورت هر گونه انتقاد، در صدد بهبود و رفع نقص های احتمالی خواهند بود.

4) تضمین کیفیت محصولات

تیم هتمت، کلیه محصولات موجود در وبسایت را ضمن بررسی های دقیق به صورت کامل خریداری نموده و در انبار محصولات موجود کرده است. پس از خرید محصولات، کیفیت کالاها توسط کارشناسان مجرب هر بخش بررسی شده تا از صحت کیفیت آنها اطمینان حاصل شود. بنابراین از مرحله خرید محصولات توسط هتمت تا ارسال برای مشتری، چندین بار بازبینی کیفی صورت می گیرد تا از سلامت و مرغوبیت کالا اطمینان حاصل شود.

5) تیم حرفه ای

فروشگاه اینترنتی هتمت با اینکه تازه کار خود را آغاز کرده است اما بواسطه بیش از 5 سال فعالیت و تجربه مشابه در حوزه استارتاپی و فروشگاه آنلاین، آماده است که بهترین خدمات را به همه مشتریان عزیز ارائه دهد.

محصولات هتمت

هتمت انواع محصولات با کیفیت ایرانی نظیر انواع چای و دمنوش، خشکبار، مواد غذایی، روغن زیتون، محصولات بهداشتی و ... را عرضه نموده است. از جمله محصولات خشکبار هتمت: پسته اکبری، فندق سورت شده اشکورات، گردو دوپر تویسرکان، تخمه کدو گوشتی، بادام درختی، بادام زمینی و ... است که هر کدام نمونه های فرد اعلای موجود در کشور می باشد و کیفیت آنها توسط کارشناسان هتمت تضمین شده است. علاوه بر این انواع محصولات بهداشتی ارگانیک و کاملا گیاهی مثل شامپو های گیاهی، صابون درمانی زیتون و حتی حشره کش های کاملا گیاهی را در دسته بندی محصولات خود دارد.

چای بهاره گیلان در هتمت

کارشناسان بخش چای هتمت ضمن بررسی های متعدد انواع چای و داشتن تائیدیه اتحادیه چایکاران شمال، نمونه های مختلف چای ممتاز، قلم، چای سبز و چای بهاره با کیفیت را تهیه نموده و برای جلب رضایت مشتری، کلیه محصولات را با قیمت مناسب عرضه کرده اند. چای بهاره در فصل بهار برداشت می شود و تفاوت قابل ملاحظه ای با سایر چای ها خصوصا نوع خارجی دارد. این نوع چای گسی ملایم در طعم و عطر دلپذیری دارد که علاوه بر این، رنگ ماهگونی آن لذت نوشیدن را دو چندان می کند. افراد زیادی به دلیل عدم شناخت و آگاهی از معیار های سنجش چای مرغوب، اقدام به خرید می نمایند که در نهایت محصولی بی کیفیت به نام چای بهاره به دستشان می رسد. کارشناسان هتمت کلیه اطلاعات مورد نیاز جهت شناخت محصول با کیفیت و نوع سنجش آن را در وبسایت هتمت قرار دادند تا در انتخاب هر چه بهتر مشتریان موثر واقع شود.

جهت خرید چای بهاره همچنین کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره می توانید به فروشگاه اینترنتی هتمت مراجعه نمایید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی هتمت

آقا/خانم شما وقتی با خونواده زندگی می کنید کمتر پیش میاد که بشینید فکر کنید مثلا خصوصیات یه برنج خوب چیه؟ یا مثلا خصوصیات آجیل خوب چیه؟ یا اینکه یه چای مرغوب چه جوری باید باشه… ولی وای به روزی که برای اولین بار مستقل میشی، اصلا آقا/خانم ازدواج میکنی و اون موقعست که باید همه ی مایحتاج زندگی رو خودت بخری. از شیر مرغ تا جون آدمیزاد. بدون اینکه بدونی چی خوبه و چی بد ممکنه چندین و چند بااار آزمون و خطا کنی و تهش ببینی بابت خیلی چیزا پول اضافه دادی! حالا این برای زمانی بود که خیلی از ماها فرصت این رو داشتیم که بریم فروشگاه های فیزیکی و حتی جنس رو از نزدیک ببینیم ولی الان خیلیامون به خاطر شرایطی مثل کرونا و زیاد شدن مشغله فرصتی برای این مدل خریدا نداریم و تو خریدای آنلاین اون مشکل که اولش براتون گفتم چندین و چند برابر خودش رو نشون میده! هتمت شکل گرفته تا در قدم اول این مشکل رو برطرف کنه. حالا چه جوری؟ هتمت یه سری جنس داره که قبل خرید تمام خصوصیاتی رو که میتونه به اون کالا برچسب با کیفیت بودن بزنه رو بررسی کرده و از تولید کننده خریده (کالاهایی که شاید برند شناخته شده ای نیستن اما با کیفیت هستن و ارزش دیده شدن و خریدن دارن) و قراره با قیمت منصفانه و مناسب تقدیم شما کنه. هتمت قراره به خونوادش یاد بده که بابت محصول بد پول نده و برعکس برای محصول خوب پول زیاد… پول زیاد بده؟ نه، برای محصول خوب منصفانه پول بده.

اطلاعات تماس
  • 013344*****
[نمایش اطلاعات]