اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140006115408717066

خرید و مشخصات دستبند مسی فیروزه کوب اصل

کد: 140006115408717066

https://bit.ly/3l0p3m2

، زنجان , (اخبار رسمی): زیورآلات مسی فیروزه کوب به تازگی وارد بازار شده اند و در همین مدت کوتاه بسیار پرفروش و پرطرفدار شده اند. این زیورآلات مسی شامل ، ست کامل و نیم ست مسی فیروزه کوب ، النگو و دستبند و انگشتر و گردنبند ( آویز ) مسی فیروزه کوب می باشند.

خرید و مشخصات دستبند مسی فیروزه کوب اصل
خرید انواع از بهترین زیورآلات مسی اصل زنجان

زیورآلات مسی فیروزه کوب به تازگی وارد بازار شده اند و در همین مدت کوتاه بسیار پرفروش و پرطرفدار شده اند. این زیورآلات مسی شامل ، ست کامل و نیم ست مسی فیروزه کوب ، النگو و دستبند مسی و انگشتر مسی و گردنبند مسی ( آویز ) و پلاک مسی فیروزه کوب می باشند. ترکیب زیبای مس با فیروزه ، زیورآلات مسی مدرن با استایلی سنتی را ایجاد کرده است. این زیورآلات مسی علاوه بر زیبایی، ارزش بالایی نیز دارند.

شاید دغدغه اغلب خریداران این باشد که زیورآلات و ظروف مسی فیروزه کوب اصل را از کجا و با چه قیمتی بخرند؟ مراکز فروش دستبند و سایر زیورآلات مسی فیروزه کوب هم به صورت تکی و هم عمده در شهر های مختلف ایران وجود دارند. این زیورآلات اغلب در بازار ها ی سنتی و فروشگاه های فروش ظروف و محصولات مسی عرضه می شوند.

یکی دیگر از روش های خرید دستبند مسی و زیورآلات مسی فیروزه کوب ، خرید اینترنتی زیورآلات مسی زوین می باشند. برای اطمینان از قیمت و اصالت این دسته از بدلیجات مسی باید چند نکته را رعایت کنید. در ادامه به طرح نکاتی ساده و کلی در تشخیص اصالت فیروزه می پردازیم.

تشخیص دستبند مسی فیروزه کوب از بدل آن

قیمت و ارزش دستبند های مسی فیروزه نشان ، به سبب فیروزه ای است که در آن به کار رفته است. در زیورآلات مسی فیروزه کوب ، قطعات کوچک فیروزه در قالب دستبند و یا دیگر زیور آلات مسی به زیبایی چیده می شود. اطراف سنگ ها با ماده ای غالبا تیره رنگ پر می شود. و در نهایت، برای استحکام و زیبایی بیشتر، با لایه ای از رزین پوشانده می شوند. قیمت بدلیجات مسی فیروزه کوب با توجه به کیفیت و تعداد قطعات فیروزه به کار رفته در آن تعیین می شود.

در هنگام خرید زیورآلات مسی فیروزه کوب باید به رنگ و چینش قطعات فیروزه دقت کنید. تشخیص اصل بودن سنگ فیروزه ، کار چندان راحتی نیست و مهارت و تجربه بالایی را طلب می کند. ولی چند نکته کلی را برای تشخیص اصالت فیروزه ها در نظر داشته باشید.

رنگ فیروزه بسیار مهم است. این سنگ یک طیف رنگی از سبز تیره و روشن و پسته ای ، آبی لاجوردی تا آبی روشن و حتی سفید را در بر می گیرد. از آنجایی که در زیورآلات و ظروف مسی فیروزه کوب از قطعات مختلف استفاده می شود، این طیف رنگی باید دیده شود. فیروزه باید کاملا شفاف باشد. رنگ آبی کدر به معنی عدم اصالت فیروزه است.

روش دیگر برای تشخیص اصل بودن فیروزه ، دقت به ناخالصی های سنگ است. سنگ فیروزه ، ناخالصی هایی به رنگ تیره و حتی گاهی طلایی و سربی رنگ دارد. وجود این رگه های تیره و گاهی براق در سنگ، یکی از ویژگی های خاص فیروزه به شمار می رود.

هنگام خرید بدلیجات و ظروف مسی فیروزه کوب به قطعات سنگ دقت کنید. وجود این رگه ها در قطعات فیروزه ، می تواند گواه بر اصالت سنگ باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه زوین

فروشگاه زوین مرکز فروش بزرگترین انواع جوراب زنانه و انواع پوشاک زنانه و انواع زیورآلات مسی اصل زنجان می باشد. با مراجعه به آدرس اینترنتی فروشگاه اینترنتی زوین می توانید بهترین خرید از کالاهای اصل ایرانی داشته باشید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

کسب و کار و خرده فروشی | مد و لباس