اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140006295443715090

درگاه پرداخت چیست و باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

کد: 140006295443715090

https://bit.ly/2XzuvEq

، تهران , (اخبار رسمی): درگاه پرداخت یا درگاه اینترنتی سیستمی است که امکان تراکنش های مالی در بستر اینترنت را فراهم می کند. به این معنی که مشتریان شما می توانند بدون مراجعه حضوری به بانک یا نرم افزارهای بانکی، اقدام به پرداخت آنلاین مبلغ اعلام شده به حساب شما کنند.

درگاه پرداخت چیست و باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟
درگاه پرداخت

کاربرد درگاه پرداخت چیست؟

مهم ترین کاربرد درگاه پرداخت، اتصال کسب و کار شما به شبکه پرداخت در ایران است، و با استفاده از این سرویس شما می توانید، بصورت آنلاین و 24 ساخته فروش داشته باشید.

در کل یک روش پرداخت غیرحضوری است که با رمز پویا و کارت بانکی امکان خرید و انتقال وجه را فراهم می آورد.

از کجا باید درگاه پرداخت تهیه کنم؟

شرکت های زیادی هستند که خدمات پرداخت از جمله درگاه پرداخت اینترنتی ارائه میدهند، از شرکت های معروف می توان به به پرداخت، سامان کیش و همچنین به شرکتهای واسط به رایان پی اشاره کرد.

چه چیزی برای دریافت درگاه لازمه؟

برای دریافت درگاه نیاز هست مثلا در سایت رایان پی ثبت نام و احراز هویت کنید، یعنی تصویر کارت ملی و شناسنامه، ادرس پستی کسب و کار، تصویر احراز هویت رو برای آنها بفرسیتد. بعد از بررسی کمتر از 2 ساعت درگاه فعال دریافت خواهید کرد.

آیا هزینه داره؟

گرفتن درگاه هیچ هزینه ای ندارد و رایگان است، ولی استفاده از آن هزینه دارد یعنی به ازای هر تراکنش موفقی که انجام بدهید، 1 درصد تا سقف 6 هزار تومان رو به عنوان کارمزد کم میکنند.. مثلا از شخصی 50 میلیون میخواهید برای شما واریز میکند و از مبلغ 6 هزارتومان به عنوان کارمزد کم میشود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

درگاه پرداخت اینترنتی رایان پی

شرکت رایان پی یکی از زیر مجموعه های "هولدینگ بزرگ رایانمهر دانش سنج" که با بهره گیری از ظرفیت های بزرگ این هولدینگ و تجربه و توانایی سال ها هندل کردن تراکنش های شرکت های بزرگی مثل ایران سل, همراه اول, بانک ملت, به پرداخت, بانک پارسیان, آپک, رایتل, جیرینگ و ده ها شرکت پر تراکنش دیگر یکی از مطمئن ترین درگاه های پرداخت واسط را در بازار تجارت الکترونیک ایران ارائه می کند. همچنین با سابقه خوبی که در پشتیبانی از مشتریان B2C و B2B دارد پاسخگوی همیشگی تمامی نیاز های طرف های تجاری خود است...

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]