اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140009305593915090

کسب درآمد مادام العمر از همکاری با درگاه پرداخت رایان پی

کد: 140009305593915090

https://bit.ly/3JcsQYC

، تهران , (اخبار رسمی): به کمک سرویس همکاری در فروش (Affiliate Marketing)، شما به راحتی می‌توانید در بازاریابی خدمات و سرویس‌های رایان پی سهیم باشید و از ۳۰ درصد درآمد ما بهره‌مند گردید.

کسب درامد مادام العمر از همکاری با درگاه پرداخت رایان پی
کسب درآمد مادام العمر از همکاری با درگاه پرداخت رایان پی

با همکاری در فروش رایان پی، با معرفی 10 مشتری خوب، حداقل ماهیانه 1 میلیون درامد خواهید داشت

به کمک سرویس همکاری در فروش (Affiliate Marketing)، شما به راحتی می‌توانید در بازاریابی خدمات و سرویس‌های رایان پی سهیم باشید و از 30 درصد درآمد ما بهره‌مند گردید.

طرح همکاری در فروش رایان پی برای هر شخصی که تصمیم دارد بدون هیچ‌گونه سرمایه‌ای و تنها با دسترسی به اینترنت درآمدزایی کند مناسب است. هیچ‌گونه محدودیتی برای عضویت و کسب درآمد افراد وجود ندارد و تنها نیازمندی آن گرفتن یک کد معرف از شرکت رایان پی است.

در این طرح شما با معرفی صاحبین کسب و کار به رایان پی جهت استفاده از خدمات پرداخت اینترنتی ارائه شده توسط آن، می‌توانید از درآمد رایان پی سهمی داشته باشید. این درآمد از کارمزد کسر شده به ازاء هر یک از تراکنش‌های موفق ثبت شده از طریق درگاه‌های پرداخت اینترنتی متعلق به پذیرندگان معرفی شده توسط شما تامین می‌گردد و پس از ثبت هر تراکنش موفق از این طریق، ۳۰% از کارمزد کسر شده به شما تعلق خواهد گرفت.

مراحل شروع همکاری با رایان پی

مرحله اول - دریافت کد معرف

برای شروع فعالیت در طرح همکاری در فروش رایان پی، کافیست در فرم همکاری در فروش رایان پی ثبت نام کنید و کد معرف دریافت کنید.

مرحله دوم - اعلام کد معرف خود برای پذیرندگان زیرمجموعه

این کد را به پذیرندگان زیرمجموعه خود اعلام کنید تا هنگام ثبت درخواست دریافت درگاه / لینک پرداخت اینترنتی خود، کد معرف شما را وارد کنند. به این صورت تسهیم طرح همکاری در فروش به صورت خودکار و توسط سیستم انجام می‌شود.

مرحله سوم - تسویه حساب و دریافت پورسانت ماهانه

با عضویت هر پذیرنده با استفاده از کد معرف شما، ۳۰ درصد از کارمزد تراکنش‌های موفق انجام شده توسط او بعنوان پورسانت به شما تعلق می‌گیرد و مجموع این مبالغ در اولین روز کاری هر ماه به حساب اعلام شده توسط شما، واریز می‌شود.

مرحله چهارم - گزارش تراکنش‌ها و محاسبه پورسانت

همزمان با انجام تسویه حساب در ابتدای هر ماه، گزارشی از پذیرندگان زیرمجموعه شما، تعداد و مبلغ تراکنش‌های ثبت شده توسط درگاه‌های ارائه شده به آنها، میزان کارمزد کسر شده به ازاء تراکنش‌ها و میزان مبلغ پورسانت دریافتی شما، ارائه می‌گردد.

در حال حاضر، پذیرندگان برای استفاده از خدمات درگاه پرداخت اینترنتی رایان پی به مدت دو هفته، هیچ هزینه‌ای پرداخت نخواهند کرد. اما پس از این مدت (دو هفته ابتدایی پس از دریافت و فعال‌سازی درگاه پرداخت اینترنتی رایان پی)، ۱ درصد از مبلغ هر تراکنش انجام شده توسط درگاه پرداخت اینترنتی اختصاص داده شده به پذیرنده، تا سقف ۶۰۰۰ تومان به عنوان کارمزد در نظر گرفته خواهد شد.

یعنی به ازای تراکنش‌های ثبت شده با  مبلغ حداکثر ۶۰۰ هزار تومان، میزان ۱ درصد از مبلغ هر تراکنش و به ازای تراکنش‌های ثبت شده با مبالغ بیش‌تر از ۶۰۰ هزار تومان، مبلغ ثابت ۶۰۰۰ تومان به عنوان کارمزد در نظر گرفته می‌شوند.

بعنوان مثال، اگر مبلغ ۵۰ میلیون تومان از طریق درگاه پرداخت اینترنتی شما پرداخت شود، به جای ۱ درصد از این مبلغ (که معادل ۵۰۰ هزار تومان می‌شود)، فقط ۶ هزار تومان کارمزد کسر خواهد شد.

در نظر داشته باشید، کارمزد دریافتی از پذیرندگان اینترنتی معرفی شده در دو هفته اول پس از دریافت درگاه، رایگان می‌باشد. پس از این مدت ۱ درصد کارمزد از آنها دریافت می‌شود که طبق قوانین و مقرراتی که در هنگام ثبت نام با پذیرفتن آن ثبت نام خود را کامل می‌کنید و همچنین توضیحات ارائه شده در این مستند (۳۰% معرف و ۷۰% رایان پی) بین معرف و بازاریاب تقسیم می‌شود.

ثبت نام

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

درگاه پرداخت اینترنتی رایان پی

شرکت رایان پی یکی از زیر مجموعه های "هولدینگ بزرگ رایانمهر دانش سنج" که با بهره گیری از ظرفیت های بزرگ این هولدینگ و تجربه و توانایی سال ها هندل کردن تراکنش های شرکت های بزرگی مثل ایران سل, همراه اول, بانک ملت, به پرداخت, بانک پارسیان, آپک, رایتل, جیرینگ و ده ها شرکت پر تراکنش دیگر یکی از مطمئن ترین درگاه های پرداخت واسط را در بازار تجارت الکترونیک ایران ارائه می کند. همچنین با سابقه خوبی که در پشتیبانی از مشتریان B2C و B2B دارد پاسخگوی همیشگی تمامی نیاز های طرف های تجاری خود است...

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی