اطلاعات تماس
  • 091295*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140009055545016506

سرمایه گذاری روی استارت آپ چیست؟

کد: 140009055545016506

https://bit.ly/3D2z7ln

، (اخبار رسمی): در دنیای مدرن امروز و حوزه های کسب و کاری یک سری صندوق های سرمایه گذاری برای رشد استارتاپ ها و کسب و کارهای نوپا وجود دارند که بهترین روش تامین مالی می باشند.

امیدوار هستیم حین راه اندازی کسب و کارتان با ماهیت استارتاپ ها اشنا شده باشید و بدانید استارتاپ در اصل نوعی شرکت نوپا و تازه است که با ایده اولیه خود کاراش را شروع کرده و به جلو می برد. همچنین باید بدانید تمامی استارتاپ ها ابتدا با یک ایده ناب و خلاق شکل می گیرند و به مرور با دقت بر یک سری اصول به درآمد و رشد می رسند.
از این رو وقتی به دنبال سرمایه گذار بر روی استارتاپ تان هستید فرد سرمایه گذار یک سری بررسی ها در این خصوص انجام می دهد که عبارت هستند از : آیا ایده استارتاپ ارزش سرمایه گذاری دارد؟ آیا ایده بیان شده در کنار ناب بودن اش می تواند به مرحله تجاری سازی برسد؟ با بررسی این گونه سوال ها یک سازمان و موسسه می تواند بر روی یک استارتاپ سرمایه گذاری کند.

مطالعه مطلب آشنایی با شتابدهنده ها پیشنهاد میشود.

سرمایه گذاری جمعی چیست؟

اگر به دنبال سرمایه گذاری برای کسب و کار باشید حتما نام سرمایه گذاری جمعی هم به گوش تان خورده است. این نوع سرمایه گذاری امروزه در تمام دنیا توانسته بر روی کسب و کار های زیادی سرمایه گذاری کند و در اخر هم با موفقیت به استارتاپ های کار شده اش رونق بخشیده است.
در تعریفی ساده و گویا سرمایه گذاری جمعی به معنای سرمایه گذاری می باشد که در آن فرد سرمایه پذیر سرمایه مورد نیاز خود را به واسطه سرمایه های کوچک و پر تعداد جذب می کند. در اصل سرمایه گذاران جمعی ابتدا یک مبلغ کوچک را برای سرمایه گذاری به میان می آورند سپس در اخر تمامی مبلع مورد نیاز برای کسب و کار را به استارتاپ تزریق می کنند.

ریسک ‌ها و پاداش‌ های سرمایه‌ گذاری در استارت ‌آپ

با همه موارد گفته شده در خصوص سرمایه گذاری ها باید بدانید به طور کلی سرمایه گذاری بر روی یک کسب و کار یا استارتاپ نوپا و جدید بسیار خطرناک است اما اگر این سرمایه گذاری در جهت درست و بر روی کسب و کاری که ارزش دارد انجام شود یک معامله برد برد است و سود زیادی دارد. به همین دلیل بیشتر سرمایه گذاران به سختی بر روی یک کسب و کار تازه سرمایه گذاری می کنند تا به راحتی سرمایه شان را از دست ندهند.
مهم ترین ریسک یک سرمایه گذار بر روی یک استارتاپ همین موضوع می باشد که یک استارتاپ و کسب و کاری را از بین انبوه کسب و کار ها گلچین کند که ارزش داشته باشد و دارایی های فرد به هدر نرود. به همین منظور فراموش نکنید که سرمایه گذاری در صندوق های سرمایه کذاری این ریسک ها را افزایش می دهد.

 منبع:

https://peidaiesh.com/%D8%B3%D8%B1%D9%85%D8%A7%DB%8C%D9%87-%DA%AF%D8%B0%D8%A7%D8%B1%DB%8C/

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 091295*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کارآفرینی و استارتاپ