اطلاعات تماس
  • 021404*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140009085550016101

پر سودترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری را بشناسیم

کد: 140009085550016101

https://bit.ly/3E6kLSE

، (اخبار رسمی): در این مقاله لیستی از پر سود ترین ارزهای دیجیتال را برای شما فراهم کرده ایم، تا برای سرمایه گذاری های آینده خود در حوزه رمز ارزها از آن استفاده کنید

پر سودترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری را بشناسیم
پر سودترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری را بشناسیم

زمانی که صحبت از پر سودترین ارز دیجیتال می‌شود همه به بیت کوین فکر میکنند، اما در لیست پر سودترین ارز دیجیتال، رمزارزهای دیگری نیز قرار گرفته‌اند که شناخت آن ها اهمیت زیادی برای سرمایه‌گذاران دارد.

کریپتو کارنسی چیست؟

قبل از بررسی جایگزین‌های بیت کوین و پر سودترین ارز دیجیتال بهتر است با اصطلاحاتی از جمله کریپتوکارنسی و آلت‌کوین‌ها آشنا شوید. ارز مجازی به شکل توکن یا کوین هستند در حالی که برخی دیگر از ارزهای دیجیتال به صورت کارت‌های اعتباری کاربرد دارند. ارزهای رمزنگاری شده به شیوه‌ای طراحی شده‌اند که غیرقابل دسترسی باشند بسیاری از رمزارزها از بیت کوین الگو گرفته‌اند. شناخت این ارزها می‌تواند اهمیت زیادی برای سرمایه‌گذاران داشته باشد. برای استخراج کریپتوکارنسی کافی است معاملاتی رمزنگاری شده‌ای انجام شود تا بتوان به آن‌ها دسترسی پیدا کرد.

الگورند (ALGO)

پر سودترین ارز دیجیتال دیگر در سال 2021 الگورند است. این پروژه که به عنوان اولین بلاک‌چین اثبات سهام محض معرفی شد به زودی به عنوان میزبانی برای هزاران برنامه غیر متمرکز می‌شود. یکی از مهم‌ترین و نقاط قوت قسمت‌های این پروژه، تیم بسیار قوی و موفقی است که دارد. بنیان‌گذار این پروژه مشهورترین دانشمند کامپیوتر و رمزنگاری است. در سال 2021 این پروژه برنامه‌های بسیاری برای داده‌های مالی غیر متمرکز دارد و همین مسئله باعث جذابیت این ارز دیجیال شده است. لازم به ذکر است الگوریتم این ارز دیجیتال بسیار بهبود پیدا کرده است و به گفته توسعه‌دهندگان شبکه آن می‌تواند 46000 تراکنش را در هر ثانیه پردازش کند. با اینکه این ارز دیجیتال همچنان مسیر طولانی دارد اما تا زمانی ک بتواند مقبولیتی مانند اتریوم پیدا کند، گزینه خوبی برای سرمایه‌گذاری است.

اتریوم (ETH)

اتریوم پر سودترین ارز دیجیتال و جایگزین بیت کوین در بازار ارزهای دیجیتال است. اتریوم بر روی بستر نرم‌افزاری غیر متمرکز فعالیت می‌کنند و به شما این امکان را می‌دهند تا قراردادهای هوشمند را بدون کوچک‌ترین مشکلی کنترل کنید. مهم‌ترین هدف تولید اتریوم به عنوان مجموعه‌ غیر متمرکز دسترسی داشتن تمامی افراد بدون در نظر گرفتن قومیت، مذهب و ملیت است. این برنامه‌ها بر روی اتر اجرا می‌شوند. اتریوم دارای یک کد رمزنگاری شده است که برروی پلتفرم آن است. به همین دلیل است که اکثر افراد و توسعه‌دهندگان بر روی این پلتفرم فعاالیت می‌کنند. این ارز دیجیتال دومین ارز با ارزش در بازار ارزهای دیجیتال بعد از بیت کوین است .برای حرکت بر روی پلتفرم اتریوم است و بیشتر توسط توسعه دهندگانی که به دنبال توسعه و اجرای برنامه‌های کاربردی در داخل اتریوم هستند، یا در حال حاضر، توسط سرمایه گذاران که به دنبال خرید سایر دستگاه‌های دیجیتالی هستند. ارز اتریوم نیز توانست الگو اجماع خود را از روی اثبات کار به اثبات سهام تغییر دهد. این کار در اقتصاد تورم‌زا  به وسیله اثبات سهام این امکان به کاربران می‌دهد تا اتر خود را در شبکه سهیم شوند. این فرایند تاثیر بسیاری در ایمن‌سازی شبکه و پردازش‌ها دارد. معامله‌گرانی که این کار را انجام می‌دهند پاداش اتر دریافت می‌کنند.

لایت کوین (LTC)

لایت کوین دیگر پر سودترین ارز دیجیتال است که توانسته بعد از تولید جایگزین بیت کوین شود. این ارز دیجیتال بر اساس یک شبکه منبع جهانی و بدون کنترل هیچ مرکزی فعالیت می‌کند. لایت کوین از Scrypt به عنوان اثبات سهام کار استفاده می‌کند. لایت کوین اگر چه شباهت‌های بسیاری به بیت کوین دارد اما لایت کوین نرخ بلوک سریع‌تری دارد در نتیجه زمان تایید تراکنش‌های آن نیز سریع‌تر است. لایت کوین نه تنها توسط توسعه‌دهندگان استفاده می‌شود بلکه تاجران بسیاری نیز از این ارز دیجیتال استفاده می‌کنند.

کاردانو (ADA)

دیگر پر سودترین ارز دیجیتال، کاردانو است. این ارز دیجیتال با توجه به تحقیقاتی که توسط ریاضی‌دانان انجام داده‌اند تولید شده‌اندبلاک‌چین کاردانو توسط تحقیقات بسیار گسترده‌ای ایجاد شده است. محققان این ارز دیجیتال بیش از 90 مقاله درباره فناوری بلاک‌چین این ارز دیجیتال نوشته‌اند. این تحقیقات انجام شده مهم‌ترین قسمت کاردانو هستند  به همین دلیل است که این رمزارز بین تمامی همتایان خود به یک ارز دیجیتال برجسته تبدیل شده است و لقب قاتل اتریوم را گرفته است، چرا که فناوری بلاک‌چین کاردانو می‌تواند فعالیت‌های بیشتری را انجام دهد. هدف از ایجاد کاردانو که محصولات مالی غبر متمرکز مشابهی مانند اتریوم دارد، ایجاد راه‌حل‌هایی برای جلوگیری از تقلب در سیستم‌های مالی جهان است.

Polkadot (DOT)

Polkadot دیگر پر سودترین ارز دیجیتال و رمزارز اثبات شده است و با هدف ارائه همکاری بین بلاک‌چین‌ها تولید شده است. پروتکل این ارز دیجیتال برای اتصال دادن بلاک‌چین‌های مجاز و بدون مجوز و اراکل‌ها طراحی شده تا سیستم‌ها بتوانند کنار یک‌دیگر فعالیت کنند. زنجیره رله مهم‌ترین جز اصلی این ارز دیجیتال است و امکان همکاری بین شبکه‌های مختلف را می‌دهد. از جمله تفاوت‌هایی که در ارز دیجیتال Polkadot و اتریوم وجود دارد، در Polkadot به جای توسعه دهدگان به جای ایجاد برنامخ‌های متمرکز، بلاک‌چین ایجاد می‌کنند و از امنیت زنجیره‌های Polkadot استفاده می‌کنند. لازم به ذکر است در اتریوم امکان تولید بلاک‌چین جدید وجود دارد اما لازم است اقدامات امنیتی نیز به صورت جداگانه ایجا شوند چرا که هر چه یک بلاک‌چین بزرگتر باشد به امنیت بیشتری نیز، نیاز دارد.  پولکادوت دارای امنیت مشترک است.

استلار (XLM)

پر سودترین ارز دیجیتال دیگر، استلار نام دارد. این ارز دیجیتال سازوکار مشابهی با ریپل دارد اما تمرکز در این ارز دیجیتال بیشتر است و اختیار عمل اشخاص حقوقی و حقیقی نیز در آن بیشتر است. با کمک این ارز دیجیتال، دولت‌ها و بسیاری از کسب  کارها می‌توانند دارایی‌های دیجیتالی که دارند را مدیریت کنند. بعد از خبر شکایت SEC از ریپل، XRP حذف شد و ارز دیجیتال استلار توانست در جهش قیمت زیادی را تجربه کند. این مسئله نشان دهنده همبستگی منفی استلار و ریپل است.

فایل کوین (FIL)

یکی از بزرگترین پروژه‌هایی که توسعه دهندگان را مشغول کرده است، ایده ذخیره سازی ارز دیجیتال روی بلاک‌چین است. این پدیده توسط ارز دیجیتال فایل کوین دیگر پر سودتری ارز دیجیتال در حال حاضر در حال اجرا است. به وسیله این ارز دیجیتال کسب و کارها می‌توانند اقدام به ذخیره سازی غیرمتمرکز داده‌ها کنند. در این ارز دیجیتال، ماینرها به هارد با همان فضای ذخیره سازی مخصوصی برای ذخیره کردن ایجاد می‌کنند. این پروژه در سال 2017 معرفی شد و توانست با جذب 200 میلیون دلار به یکی از موفق‌ترین و پرفروش‌ترین توکن‌های ارزهای دیجیتال تبدیل شود. این پروژه تا سال 2020 به خوبی پیش می‌رفت و در همان ابتدای راه‌اندازی قیمت این ارز دیجیتال بسیار افزایش پیدا کرد. اما با کناره گیری ماینرها از این پروژه به دلیل غیر منطقی بودن این پروژه، قیمت این ارز دیجیتال بسیار کاهش پیدا کرد. اما همچنان پر سودترین ارز دیجیتال شناخته می شود.

چین لینک (LINK)

دیدن نام چین لینک در لیست پر سودترین ارز دیجیتال شاید کمی شوکه کننده باشد اما پلتفرم این ارز دیجیتال قرار است پلی برای ارتباط بین قراردادهای هوشمندی که مبتنی بر بلاک‌جین هستند و اپلیکیشن‌های واقعی ایجاد کند. در سال 2019 قیمت این ارز دیجیتال با شیب نسبتا آرامی در مدت 5 ماه از 0.31 دلار به 0.45 دلار رسید. روند صعودی قیمت این ارز باعث شدن در جولای همان سال قیمت آن به 3.74 دلار برسد.

بیت کوین کش (BCH)

یکی از مهم‌ترین آلت‌کوین‌ها و پر سودترین ارز دیجیتال، بیت کوین کش است چرا که یکی از موفق‌ترین و قدیمی‌ترین هاردفورک‌های بیت کوین بوده است. پدیده هارد فورک یا چنگال سخت در بازار ارزهای دیجیتال به دلیل عدم تفاوم بین توسعه دهندگان و ماینرها رخ می دهد و به دلیل ماهیت غیر متمرکز این ارزها تغییرات بسیاری در این کوین‌ها رخ می‌دهد. عملکرد و مکانیسم این فرایند با توجه به هر رمزارز متفاوت است. زمانی که جناح‌های مختلف به توافق نمی‌رسند، ارزهای دیجیتال در گاهی مواقع تقسیم می‌شود و زنجیره‌ای جدید به عنوان نسخه‌ای از کوین قبلی با تغییر دادن کد شروع به فعالیت می‌کند. اولین شکاف در بیت کوین در سال 2017 انجام شد که باعث ایجاد بیت کوین کش نیز شد. محدودیتی در بلوک‌های بیت کوین وجود دارد اما در بیت کوین کش این اندازه از یک مگابایت به 8 مگابایت رسید. چرا که تصور بر این است که بلوک‌های بزرگتر می‌توانند میزان بیشتری تراکنش را نگه‌داری کنند به همین دلیل سرعت معامله ها افزایش پیدا می‌کند.

بایننس کوین

پر سودترین ارز دیجیتال دیگری که در سال 2017 وارد بازار شد، ارز دیجیتال بایننس کوین است. از این رمزارز با هدف معامله و کاهش کارمزد در بایننس استفاده می‌شود اگر چه این موارد تنها دلایل و اهداف استفاده از این ارز دیجیتال نیستند. چرا که بایننس برای دارندگان این ارز دیجیتال که در معاملات داخلی از توکن آن استفاده می‌کنند، برنامه‌های تخفیفی و تشویقی بسیاری دارد. عملکرد BNB در سال 2019 با قیمت 6 دلار شروع شد اما تا آخرین هفته ماه می بعد از گذشتن 5 ماه از شروع فعالیت قیمت هر توکن بایننس کوین به 3520 دلار رسید و رشدی نزدیک به 450 درصد را داشت. اما این ارز مانند هر ارز دیجیتال دیگری سقوط داشت در سه ماه سوم 2019 ارزش توکن‌های آن از 33.10 دلار به 15.79 دلار کاهش پیدا کرد با این حال تا چند ماه قبل ارزش این توکن‌ها ثابت مانده است.

 کلام آخر

زمانی که صحبت از پر سودترین ارز دیجیتال می‌شود همه به سمت بیت کوین می‌روند اما در لیست پر سودترین ارز دیجیتال و بازار ارهای دیجیتال، رمزارزهای دیگری نیز قرار گرفته‌اند شناخت این ارزها اهمیت زیادی برای سرمایه‌گذاران دارد. شناخت بهترین ارزهای جایگزین بیت کوین می‌تواند تاثیر زیادی در افزایش سرمایه شما داشته باشد. لازم به ذکر است از این ارزها می‌توان در کسب و کارهای مختلف نیز استفاده کرد. . در این مقاله تلاش کردیم تعدادی از این ارزها را به شما معرفی کنیم تا در سال جدید بهترین ارز را برای سرمایه گذاری انتخاب کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

Lopiro

تجارتی امن در دنیای لوپیرو | خرید، فروش و نگهداری ارز های دیجیتال امنیت و سرعت ارمغان خرید و فروش ارزهای دیجیتال در دنیای لوپیرو

اطلاعات تماس
  • 021404*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه