اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140009145559617704

گفت ­و گو با ایوب شربیانی، مدیر عامل کارخانه تولیدات قطعات آسانسور مبین

هدف ما تولید و عرضه قطعات مکانیکال آسانسور است

کد: 140009145559617704

https://bit.ly/3pqncsV

، تهران , (اخبار رسمی): پیشرفت سریع صنعت آسانسور در جهان و نیاز مبرم کشورمان به تحولی عمیق و جدی در این صنعت، شرکت تولیدات قطعات آسانسور را بر آن داشته تا با استفاده از قطعات و لوازم آسانسور با کیفیت بالا و مطابق با استانداردهای بین المللی، سهمی مفید و کارا در این زمینه داشته باشد.

هدف ما تولید و عرضه قطعات مکانیکال آسانسور است
هدف ما تولید و عرضه قطعات مکانیکال آسانسور است

در حاشیه دهمین نمایشگاه بین ­المللی آسانسور، پله برقی، بالابرها، نقاله‌ها، قطعات و تجهیزات جانبی که از پنجم تا هشتم آذر ماه دایر بود، فرصتی شد تا با مهندس ایوب شربیانی، مدیر عامل کارخانه تولید قطعات آسانسور مبین گفتگویی داشته باشیم. شربیانی در این گفت و گو، ضمن تشریح فعالیت‌های این شرکت، چشم‌انداز فعالیت‌های تازه و مباحث مربوط به صنعت آسانسور را نیز تبیین کرده است.

آقای شربیانی به عنوان سوال اول، لطفا درباره تاریخچه و نحوه شکل گیری شرکت توضیح مختصری دهید.

برای آشنایی بیشتر با شرکت ما باید به این نکته اشاره شود که فعالیت ما در حدود 30 سال پیش آغاز شده. ما در این شرکت، تولید قطعات مکانیکال داریم و تاکنون 11 ثبت اختراع را به نام خودمان ثبت کرده‌ایم و  در ردیف نوآوران و برند‌های بزرگ این صنعت قرار داریم. مهمترین هدف ما در بحث تولید، فروش و واردات قطعات آسانسور، دستیابی به تضمین بر اصل بودن قطعات آسانسور، استفاده از جدیدترین تکنولوژی روز دنیا در صنعت آسانسور ، امنیت و آرامش در خرید قطعات آسانسور ، ارائه قیمت مناسب قطعات آسانسور ، تضمین ایمنی قطعات وارداتی آسانسور ، ارائه گارانتی قطعات وارداتی آسانسور ، ارائه گواهی ضمانت کیفیت قطعات آسانسور ، خدمات پس از فروش و پشتیبانی با کیفیت و مناسب قطعات آسانسور ، ارائه قیمت مناسب قطعات آسانسور ، اتکا بر تولید داخلی در قطعات آسانسور ، ارائه محصولی با کیفیت در قطعات آسانسور و استفاده از منابع انسانی داخلی و ایجاد اشتغال است.

کمی بیشتر از دامنه فعالیت‌های شرکت بگویید.

علاوه بر مواردی که عرض کردم. فعالیت این شرکت تولیدات دیگری نیز دارد که به این شرح است:

  •       تولید کابین آسانسور
  •        تولید درب اتوماتیک آسانسور
  •        تولید درب لولایی آسانسور
  •        تولید شستی طبقه و شستی کابین آسانسور
  •        واردات سیم بکسل آسانسور
  •        واردات تراول کابل آسانسور
  •        واردات ریل آسانسور
  •       واردات تولید شستی طبقه و شستی کابین آسانسور
  •       فروش کلیه قطعات مکانیکال آسانسور

اضافه می‌شود که ما علاوه بر تولیدات فوق،در قسمت‌های ریخته‌گری، آب‌گری، ماشین کاری و رولینگ نیز تولید تجهیزات داریم و خوشبختانه در مواد اولیه نو‌آور هستیم. این نکته را نیز باید اضافه کنم که ارائه گارانتی مناسب، حمایت از تولید کننده داخلی در قطعات آسانسور و همچنین تولید قطعات راه‌اندازی آسانسور فعالیت گسترده‌ای دارد.

 هدف شما از شرکت در نمایشگاه چه بوده است؟

متاسفانه مشغله کاری زیاد ما را از دوستان و همکاران دور است لذا نمایشگاه توفیقی برای دیدار با آن ها را فراهم می کند.

ظاهرا شرکت شما در امر تعمیر قطعات آسانسور هم فعالیت می‌کند. هدف شما از این کار چیست؟

 مهمترین هدف ما در بحث تعمیر قطعات آسانسور، دستیابی به مدیریت زمان و سرمایه در تعمیر قطعات آسانسور، خدمات پس از فروش و پشتیبانی با کیفیت و مناسب در تعمیر قطعات آسانسور ، تعمیر قطعات آسانسور با کمترین هزینه ممکن، صرفه جویی در مصرف قطعات آسانسور ، حداکثر استفاده از قطعات مصرفی در قطعات آسانسور سرعت در ارائه خدمات در تعمیر قطعات آسانسور است. برای توضیح بیشتر باید گفت که این شرکت در تعمیر انواع قطعات آسانسور از جمله تعمیر موتور آسانسور، تعمیر برد درب آسانسور، تعمیر موتور درب آسانسور، تعمیر تابلو آسانسور، تعمیر اینورتر آسانسور، تعمیر پرده نوری آسانسور، تعمیر ترانس درب آسانسور، تعمیر برد آسانسور، نصب انکودر آسانسور، تعمیر منبع تغذیه آسانسور فعالیت گسترده ای دارد.

آینده کاری و پیشبرد اهداف خود را چگونه می بینید؟

من و همکاران من از گذشته تا حال با این شعار پیش رفته‌ایم که «آینده متعلق به صاحبان کیفیت» است و قصد داریم همین شعار را تا همیشه سرلوحه کار خود قرار دهیم.

 

هدف ما تولید و عرضه قطعات مکانیکال آسانسور است

برای مشاهده این تصویر در سایز اصلی اینجا را کلیک کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]