اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 14001117568806094

شناسایی 94 میلیارد تهدید سایبری در سال 2021 توسط ترندمیکرو

کد: 14001117568806094

https://bit.ly/3gt46OR

، تهران , (اخبار رسمی): براساس گزارش تهدیدات سایبری که توسط غول امنیتی و آنتی ویروس ترندمیکرو ( Trend Micro ) منتشر شده، این شرکت در سال 2021 موفق به شناسایی و مسدود سازی بیش از 94 میلیارد ( بیلیون ) تهدید سایبری شده است.

شناسایی 94 میلیارد تهدید سایبری در سال 2021 توسط ترندمیکرو
شناسایی 94 میلیارد تهدید سایبری در سال 2021 توسط ترندمیکرو Trend Micro

بیش از 500 هزار شرکت و موسسه خصوصی و دولتی و میلیون ها مشترک شخصی و خانگی از محصولات و آنتی ویروس های ترندمیکرو برای حفاظت از اطلاعات و داده های خود استفاده میکنند.

به گزارش روابط عمومی شرکت دورانتاش، براساس گزارش تهدیدات سایبری که توسط غول امنیتی و آنتی ویروس ترندمیکرو ( Trend Micro ) منتشر شده، این شرکت در سال 2021 موفق به شناسایی و مسدود سازی بیش از 94 میلیارد ( بیلیون ) تهدید سایبری شده است.

ترندمیکرو پیش از این در گزارشی اعلام کرده بود که در شش ماهه اول سال 2021 بیش از 41 میلیارد تهدید سایبری را شناسایی و مسدود کرده است که نشان میدهد این شرکت بین المللی- ژاپنی در نیمه دوم سال 2021 موفق به شناسایی و مسدود کردن 53 میلیارد تهدید سایبری شده است.

اطلاعات شناسایی تهدیدات سایبری از شبکه حفاظتی هوشمند ترندمیکرو ( Smart Protection Network ) که به اختصار SPN گفته میشود، جمع آوری شده است.

تهدیدات سایبری شامل انوع مختلفی از بدافزارها ، مالورها، ویروس ها ، بکدورها ، روت کیت ها ، بات نت ها، باج افزارها، تروجان ها، کیلاگرها، جاسوس افزارها، وب سایتها و ایمیلهای آلوده و دیگر تهدیدات سایبری میشوند.

درباره ترندمیکرو Trend Micro

ترندمیکرو 33 سال پیش در سال 1988 میلادی تاسیس شده است.

ترندمیکرو امروز با 7000 کارمند و کارشناس و 12 آزمایشگاه و دفاتری در 65 کشور، یکی از شرکتهای بزرگ و پیشرو ارائه دهنده سرویس های امنیتی و نرم افزارهای آنتی ویروس ( خانگی، شبکه و دیتاسنترها ) در دنیاست، در برخی کشورها مانند ایران، چین و استرالیا با نام پی سی سیلین ( PC-cillin ) نیز شناخته میشود.

دهها کمپانی فناوری از جمله Cisco, ASUS, Linksys, TP-Link, Vivotek, Panasonic, Fujitsu, VMware, IBM , HP , Facebook و Amazon ( سیسکو ، ایسوس ، پاناسونیک ، لینک سیس، وی ام ویر، آی بی ام، آمازون، فیس بوک و ... ) از جمله مشتریان و شرکای استراتژیک ترندمایکرو هستند.

بیش از 500 هزار شرکت و موسسه خصوصی و دولتی مانند شرکتهای نفتی، پالایشگاهی، پتروشیمی ، مالی، بانکی، بیمه ، حمل و نقل ، بازرگانی ، صنعتی و اتومبیل سازی و میلیون ها مشترک شخصی و خانگی از محصولات و آنتی ویروس های ترندمیکرو برای حفاظت از اطلاعات و داده های خود استفاده میکنند.

آنتی ویروس های ترندمیکرو از سال 1387 شمسی توسط شرکت دورانتاش در ایران عرضه و پشتیبانی میشوند.

ترندمیکرو آنتی ویروس پلاس، اینترنت سکیوریتی ، ماگزیمم سکیوریتی و آنتی ویروس های اپل مک و اندرویدی و Apple iOS و مدیریت پسورد Directpass از جمله محصولات شخصی ( خانگی ) ترندمایکرو هستند.

از دیگر شرکتهای آنتی ویروسی که در ایران حضور دارند میتوان به وبروت ، بیت دیفندر ، کسپرسکی ، ام سی سافت ، کوئیک هیل و اف-سکیور اشاره کرد که محصولاتشان توسط حدود 10 شرکت در ایران ارائه میشود.

آنتی ویروس های وبروت ( Webroot )، سبکترین و کم حجم ترین آنتی ویروس های جهان هستند که مانند آنتی ویروس های ترندمیکرو از سال 1387 با پشتیبانی و گارانتی شرکت دورانتاش در ایران ارائه میشوند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت دورانتاش

شرکت دورانتاش پیشرو در ارائه راهکارهای امنیتی و نرم افزارهای آنتی ویروس برای کاربران خانگی ، شرکتها ، سازمانها و موسسات در تمام محیطهای فیزیکی ، مجازی و ابری و از با سابقه ترین شرکتهای عرضه کننده محصولات امنیتی معتبر در ایران است. مشتری مداری ، ارائه اطلاعات صحیح همراه با راهکارهای مفید از اهداف دورانتاش و عمل به این اهداف از زمان تاسیس شرکت دورانتاش در سال 1385، سرلوحه فعالیتهای شرکت قرار داده شده است. www.ddn.ir

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]