اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140012025721018183

صدها کالا با تخفیفات ویژه در جشنواره بهاره فروشگاه «اینچند»

کد: 140012025721018183

https://bit.ly/35ehkMR

، تهران , (اخبار رسمی): بازارچه اینترنتی اینچند در نظر دارد به مناسبت فرا رسیدن نوروز در بیش از 50 گروه کالایی خود تخفیفات شگفت انگیز تا 70 درصد اعمال کند. اعمال این تخفیفات در قالب جشنواره بهاره از یکشنبه 1 اسفند ماه 1400 آغاز و تا 1 فروردین 1401 ادامه دارد.

صدها کالا با تخفیفات ویژه در جشنواره بهاره فروشگاه «اینچند»
صدها کالا با تخفیفات ویژه در جشنواره بهاره فروشگاه «اینچند»

به گزارش روابط عمومی سایت اینترنتی «اینچند»، جشنواره مذکور در قالب طرحی حمایتی از مشتریان و فروشندگانی که با این چند همکاری دارند طرح ریزی گردیده و بیشترین تخفیفات سالانه این سایت را در جشنواره مذکور می‌توانید ملاحظه کنید.

بنابراین گزارش: جشنواره بهاره این‌چند از 1 اسفند الی 1 فروردین 1401 ادامه دارد و شهروندان می‌توانند برای خریدهای شب عید خود به این سایت مراجعه و از بخش تخفیفات شگفتانه «اینچند» دیدن فرمایند.

این گزارش حاکی است: سایت اینترنتی «اینچند»جهت هر چه پربارتر کردن سبد خرید اقشار مختلف و خریداران خود در گروه‌های کالایی پوشاک زنانه تخفیفات تا 50 درصد، در دسته پوشاک مردانه تا 45 درصد تخفیف و در گروه خوار و بار و خشکبار تخفیفاتی تا 50 درصد اعمال کرده است.

براساس این گزارش: علاوه بر دسته بندی‌های ذکر گردیده که عمده خریدهای شب عید را شامل می‌شوند گروه بندی‌های دیگری هم مشول تخفیفات شگفتانه «اینچند» قرار گرفته‌اند، جزئیات تخفیفات مذکور از این قرار است. گروه آرایشی و بهداشتی( از 5 تا 64 درصد تخفیف )، گروه لوازم خانگی برقی( از 10 تا 60 درصد تخفیف )، تجهیزات مورد نیاز آشپزخانه(از 5 تا 58 درصد تخفیف )، شستشو و نظافت منزل( 5 تا 62 درصد تخفیف )

به نظر می‌رسد دست اندرکاران طرح‌ریزی این جشنواره تخفیفی از برنامه‌های تفریحی و گردشی خریداران اینچند غافل نبوده‌اند و در این راستا در گروه تجهیزات سفر بر روی بیش از 50 محصول، تخفیفات 5 تا 42 درصدی اعمال کرده‌اند.

رسول زندیان مدیرعامل مجموعه «اینچند» با اشاره به اینکه سایت مذکور در باقی فصول سال هم از مناسبترین قیمت‌ها برخوردار بوده و قیمت‌های این سایت در مقایسه با سایر تامین کنندگان بسیار رقابتی است، افزود: مجموعه «این‌چند» در نظر دارد تا بر گروه‌های کالایی محصولات خود بی‌افزاید و براین اساس از همکاری با تامین کنندگان پوشاک به ویژه در بخش کودک استقبال می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه «اینچند» رفع تمامی نیازهای کاربرانش را سرلوحه فعالیت‌هایش قرار داده، افزود: در حال حاضر سایت فروشگاهی «اینچند» از بهترین برندها و محصولات داخلی و خارجی حمایت می‌کند و این موضوع را می‌توان از حضور برندهای مورد اعتماد بازار همچون دوسه، اسنس، نوت، گارنیه، مای، سینره و فلورمار در بخش آرایشی یا برندهای تولید کننده تجهیزات سفر موفقی همچون استنلی، پکینیو، سیگ و کچوا دریافت.

مدیرعامل «اینچند» خاطر نشان ساخت: یکی از اهداف اصلی ما از راه‌اندازی «اینچند» اشتغالزایی و کارآفرینی برای زنان بد سرپرست و بی سرپرست بوده و در این راستا با فروشندگانی که علاقمند به همکاری با «اینچند» هستند بیشترین مساعدت را خواهیم داشت. برای این منظور افرادی که علاقمند به افزایش فروش محصولاتشان هستند می‌توانند اقدام به ساخت پروفیل فروشگاهی خود نمایند یا با همکاران ما در بخش روابط عمومی و پشتیبانی به نشانی www.inchand.com تماس حاصل کنند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

این چند

اینچند یک بازار اینترنتی می باشد که شما می توانید انواع کالاهای مختلف مانند لوازم منزل ، لوازم الکترونیک ، مد و پوشاک و ... را در آن بیابید و براساس مقایسه قیمت ، ارزان ترین را انتخاب کنید . سایت اینچند در حوزه های مختلف کالا تامین کنندگانی دارد که سفارشات را تهیه و ارسال می کنند و البته اینچند به خریداران این ضمانت را می دهد که دقیقا همان کالای مورد نظر به دست آنها می رسد. در غیر اینصورت کلیه وجه پرداختی به همراه هزینه ارسال عودت داده می شود

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]