اطلاعات تماس
  • 021910*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140101025778318103

چند نوع کارت شبکه وجود دارد؟

کد: 140101025778318103

https://bit.ly/3IBUNaR

، تهران , (اخبار رسمی): کارت شبکه چیست؟ چند نوع کارت شبکه داریم؟ چه کارت شبکه ای را خریداری کنیم؟ پاسخ تمامی این سوالات در این مقاله آورده شده است.

چند نوع کارت شبکه وجود دارد؟
چند نوع کارت شبکه وجود دارد؟

کارت شبکه چیست؟   

تقسیم بندی کارت شبکه از جنبه‌های مختلف قابل بررسی است. اگر بخواهیم بر اساس نوع کاربری کارت شبکه HP را دسته‌بندی کنیم، می‌توان گفت دو نوع کارت شبکه سرور و کارت شبکه رایانه داریم که در کل اگرچه وظیفه یکسانی بر عهده دارند، اما تفاوت‌های آشکاری در عملکرد و ظرفیت فنی با یکدیگر دارند؛ جایی که کارت شبکه سرور به مراتب قدرتمندتر از کارت شبکه رایانه است.

   از لحاظ نوع اتصال به شبکه، کارت شبکه به دو نوع کابلی و وایرلس تقسیم می‌شود. همان طور که از نامش پیداست، اتصال کابلی نیازمند کابل اترنت یا کابل فیبر نوری است. تفاوت نوع کابل و شکل اتصال تاثیر مستقیمی در کیفیت اینترنت خواهد داشت. در اتصال وایرلس خبری از سیم‌کشی نیست و این امواج رادیویی هستند که اتصال به شبکه را فراهم می‌سازند.

   کارت‌های شبکه از دو سیستم عامل لینوکس و ویندوز پشتیبانی می‌کنند. باید دقت کنید که سرور یا رایانه شما از کدام سیستم عامل استفاده می‌کند و سپس اقدام به خرید مدلی کنید که با آن تطبیق داشته باشد. برای اطلاعات بیشتر راجع به کارت شبکه و خرید سرور HP در تهران می‌توانید به دکتر اچ پی مراجعه کنید. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021910*****
[نمایش اطلاعات]