اطلاعات تماس
  • 091731*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140101225808818476

استانبول همراه؛ همراهی مطمئن برای مشاوره مهاجرت به ترکیه

کد: 140101225808818476

https://bit.ly/3rj2PzC

، (اخبار رسمی): شرکت رسمی استانبول همراه با مشاوران خبره آماده مشاوره به شما عزیزان در امور خرید ملک در ترکیه، اقامت و شهروندی ترکیه، ثبت شرکت در ترکیه و افتتاح حساب در ترکیه می باشد.

استانبول همراه؛ همراهی مطمئن برای مشاوره مهاجرت به ترکیه
استانبول همراه؛ همراهی مطمئن برای مشاوره مهاجرت به ترکیه

سایت استانبول همراه، این روزها به یکی از محبوب‌ترین سایت های مشاوره خرید ملک در ترکیه، تبدیل شده است. اگر نگاهی به آمار خرید و فروش ملک در ترکیه بیندازید، خواهید دید که سهمی زیادی از آن، متعلق به ایرانی‌هاست. از این آمار، مطالب بسیاری را می‌توان استنباط کرد: ارزانی ملک در ترکیه، رفاه و کیفیت بالای زندگی، درآمد بهتر و اقتصاد باثبات، امنیت و... همگی از جمله دلایلی هستند که هر ساله، ایرانیان به خرید ملک در این کشور، جذب می‌شوند.

به دنبال همین افزایش خرید ملک، به طبع مراجع بسیاری برای کمک به افراد پا به عرصه گذاشته‌اند. چه به صورت دفاتر و اداری و چه به صورت وبسایت اینترنتی، می‌توانید متخصصان بسیاری را پیدا کنید که کارشان، کمک به افراد برای خرید ملک در ترکیه، و کسب اقامت این کشور است. یا حداقل بسیاری اینطور ادعا می‌کنند؛ زیرا که در میان این همه وبسایت و مرجع گوناگون، افراد سودجو و کلاهبردار هم کم نیستند.

در این مقاله، قصد داریم تا یکی از معتبرترین مراجع خرید و کسب اقامت ترکیه، با نام «استانبول همراه» را به شما معرفی کنیم، با ما همراه باشید...

پیشینه استانبول همراه

مهم‌ترین چیزی که برای یک وبسایت خرید ملک در ترکیه لازم و ضروری است، این است که اعضا و بانیان آن، خود در زمینه ذکر شده، تخصص داشته باشند. اینکه افراد بدون تجربه واقعی دست به تاسیس چنین سایت‌هایی بزنند و بعد ادعا کنند که می‎توانند نیاز افراد را در عرصه خرید ملک در ترکیه برطرف کنند، چندان باورپذیر نیست. موسسان استانبول همراه با علم به همین موضوع، تصمیم گرفتند تا این مرجع را راه‌اندازی کنند.

اعضای استانبول همراه، همگی از قدیمی‌ترین افرادی به شمار می‌روند که به ترکیه مهاجرت کرده‌اند و روند خرید ملک در ترکیه را پشت سر گذاشته‌اند. بعد از چند سال، اعضا به این نتیجه رسیدند که در شهر استانبول، به عنوان بهترین شهر ترکیه برای خرید ملک، هیچ مرجع رسمی و معتبری برای کمک به ایرانیان علاقمند به کسب اقامت ترکیه، وجود ندارد.

همین موضوع، ایده اصلی بانیان استانبول همراه بود. اینکه از تجربیات خود در راستای کمک به متقاضیان استفاده کنند و راه مهاجرت به ترکیه برای سایر ایرانیان نیز باز کنند. امروزه، استانبول همراه را می‌توان از جمله شناخته‌شدن‌ترین وبسایت های خرید ملک در ترکیه دانست که بزرگترین افتخارش، کسب رضایت مشتریانش است.

روند امور در استانبول همراه

به ساده‌ترین بیان ممکن، هر آن چیزی را که در روند خرید ملک در ترکیه و کسب اقامت این کشور به آن نیاز دارید، می‌توانید به کمک خدمات استانبول همراه، رفع و رجوع نمایید. متخصصان مجرب استانبول همراه، از صفر تا صد کار، از ابتدایی‌ترین مراحل، تا تحویل کلید و استقرار شما در ملک، در کنار شما خواهد بود.

بد نیست این موضوع را نیز بدانید که تمامی مراحل خرید ملک، اخذ اقامت ترکیه و حتی اخذ ویزا، زیر نظر برترین وکلای ترک انجام می‌شود، تا هیچگونه نقص و ایرادی در روند امور شما، اختلال ایجاد نکند. همین موضوع باعث می‌شود که خیال افراد به عنوان یک متقاضی، از تمام ابعاد و جهات، کاملا راحت باشد.

به علاوه، مهم‌ترین نکته‌ای که باید ذکرش کنیم، آن است که استانبول همراه، یک شرکت رسمی است و در ترکیه، طبق قوانین این کشور، به صورت رسمی، به ثبت رسیده است. همچنین این شرکت، حتی در ایران هم شعبه دارد. هرگونه خدمتی را که از این شرکت انتظار داشته باشید، با انعقاد یک قرارداد رسمی، به دست خواهید آورد. پس در باب قانونی بودن روند کار نیز هیگونه جای شک و شبهه‌ای باقی نمی‌ماند.

امکانات و خدمات استانبول همراه

یکی از مهم‌ترین امکانات و خدماتی که استانبول همراه به مشتریان خود ارائه می‌کند، خرید ملک به صورت مستقیم از برترین پروژه‌هاست. خرید مستقیم و بدون واسطه، نه تنها باعث می‌شود که اطمینان و امنیت بیشتری در روند خرید ملک وجود داشته باشد، بلکه قیمت نهایی و تمام‌شده ملک را نیز تا حد بسیاری کاهش می‌دهد.

دیگر امکاناتی که استانبول همراه برای مشتریان خود در نظر گرفته، وجود یک شعبه در تهران است. بسیاری از مواقع، پیش می‌آید که متقاضیان خرید ملک در ترکیه، اصلا امکان حضور در این کشور را ندارند، از همین روی، وجود یک شعبه در تهران، می‌تواند گره از مشکل آنان باز کند. هرچند باید این موضوع را به یاد داشته باشید که دفتر اصلی و اجرایی استانبول همراه، در ترکیه و در شهر استانبول قرار دارد.

به صورت کلی، حیطه کاری و خدمات استانبول همراه، به شرح زیر است:

  • دریافت مشاوره برای اخذ انواع اقامت ترکیه
  • دریافت مشاوره برای خرید ملک در ترکیه
  • انجام کلیه امور مربوط به خرید ملک، از صفر تا صد
  • ارائه مشاوره در رابطه با تمامی امور اخذ شهروندی
  • انجام کلیه امور مربوط به اخذ پاسپورت از صفر تا صد
  • ارائه مشاوره و انجام امور مربوط به تاسیس و ثبت شرکت در ترکیه
  • انجام کلیه امور بانکی و اداری، از افتتاح حساب در ترکیه گرفته، تا کد مالیاتی و...

سخن نهایی

با نگاهی به قیمت ملک در ایران و استانبول، خود به خوبی پی به این موضوع خواهید برد که ملک در ترکیه، بسیار ارزان‌تر است. آمار منتشر شده نشان می‌دهد که در تهران، میانگین قیمت ملک، حدود 30 میلیون تومان است، حال آنکه در استانبول، میانگین قیمت دقیقا نصف این مقدار است. این موضوع، بزرگترین مشوق است برای آنکه همین امروز، برای خرید ملک در ترکیه، اقدام نمایید.

در این راه، استانبول همراه می‌تواند همراه مطمئنی برای شما باشد. چنان که خودتان در این مقاله مطالعه کردید، استانبول همراه از جمله معدود سایت های خرید ملک در استانبول است که به صورت کاملا رسمی و قانونی فعالیت می‌کند و هم در ایران و هم ترکیه، اعتبار دارد. شما با خدمات استانبول همراه، دیگر هیچگونه نگرانی بابت خرید ملک و اخذ اقامت ترکیه، نخواهید داشت. و در آخر برای ارتباط با مشاوران و متخصصان استانبول همراه، می‌توانید از طرق زیر، اقدام فرمایید:

  • وبسایت: www.istanbulhamrah.com
  • آیدی اینستاگرام @istanbulhaamrah.co
  • آیدی تلگرام: @istanbulhaamrah
  • شماره تماس ایران: +982191331132
  • شماره تماس ترکیه: +905527281417
  • شماره واتسپ:  +905527281417
  •  

     

    ### پایان خبر رسمی

    اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

    پروفایل ناشر گزارش تخلف
    اطلاعات تماس
    • 091731*****
    [نمایش اطلاعات]