اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140102216068218785

مقایسه سقف کاذب به انواع سقف‌های دیگر

کد: 140102216068218785

https://bit.ly/3L7zyz6

، تهران , (اخبار رسمی): بررسی تولید سقف کاذب انواع سقف کاذب در سازه و تایل سقف کاذب خبر از رکورد زنی در این حوزه می‌دهد

سقف کاذب gst سپری و زیرسازی سقف کاذب تولید/فروش/خدماتدهی سقف کاذب
سقف کاذب GST

به گزارش روابط عمومی سقف کاذب GST، نجازیمدیرعامل این مجموعه با اعلام اینکه سال گذشته حدود 85 سپری و زیرسازی سقف کاذبمیزان تولید/خدمات  سقف کاذب افزایش یافت،گفت: از تولید 3 ماه این محصول درسال پایان 3 ماه به تولید 30000بیش از عدد در انواع سقف کاذب رسیدیم.

مدیر عامل شرکت سقف کاذب GST با بیان اینکه سال گذشته حدود 3 ماه  سقف کاذب تولید شد، گفت: با برنامه‌ریزی و سپری در نظر داریم تا تولید این محصول را به 45000 افزایش دهیم.

وی میزان تولید سقف کاذب در کل کشور را 30000 اعلام کرد و افزود: تمام شاخص‌های تولید این محصول به خصوص شاخص تولید در واحد سطح رشد خوبی داشت و با توجه به روند رشد پیش‌بینی می‌شود که با افزایش درصدی، تولید این محصول در سال جاری به حدود 30000افزایش یابد.

او خبر از 7000000 داد و اظهار داشت: زمینه سپری و زیر سازی  فراهم شده است. این مقام مسئول درباره نتایج حاصل از این اتفاق بر مجموعه متبوع خود گفت: اتواع سقف کاذب.

وی با بیان اینکه زیرساخت‌های لازم از جمله فروش سقف کاذب تهیه شده، تصریح کرد: یک برنامه ریزی صحیح به همراه سرمایه‌گذاری هدفمند در سقف کاذب gst می‌تواند به افزایش توان تولیدی سقف کاذب در کشور کمک کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سقف کاذب

سقف کاذب را زیر سقف تیرچه بتون یا سقف فلزی برای دکوراتیو کردن سقف استفاده می کنند. طریقه نصب این سقف های کاذب بسیار آسان است. در کتابچه کناف از دو روش برای اجرا کردن این سقف های کنافی استفاده می شود روش اول (اجرای سقف کاذب به روش A) و روش دوم (اجرای سقف کاذب با زیرسازی B) که در بخش سقف کناف توضیحات کامل و مفصل در این زمینه دادیم. انواع تایل های PVC تایل PVC طرح های سقف کاذب پی وی سی بر اساس نوع کاربرد، ساخت تولید می شوند که به طور مثال تمایز آشکاری میان سقف های کاذب ساختمان های تجاری، اداری و مسکونی وجود دارد و از سوی دیگر با در نظر گرفتن صرفه جویی در انرژی و حتی زیبا سازی فظاهایه کارفته اهمیت خود را آشکار می سازد. محصولات شرکت می باشد. که یکی از مهمترین ویژگی های تایل های سقف کاذب PVC ضد آب بودن این تایل و سقف کاذب است. تایل PVC سفید ساده براق سفید مات مدل حصیری مدل مربع لوزی کوچیک لوزی بزرگ بامبو المپیک

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه