اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 14010304609927597

شرکت ماهان گستر، همگام شارژ کپسول‌ آتش نشانی و سیستم اعلام و اطفای حریق عرضه کرد

فروش تجهیزات ایمنی در تهران

کد: 14010304609927597

https://bit.ly/3Nzt5yu

، مشهد , (اخبار رسمی): تولید کننده، خدمات دهنده فعال عرصه خدمات شارژ و فروش انواع کپسول‌های آتش نشانی کشور، کپسول‌های آتش نشانی را با امکان شارژ فوری از تاریخ 1401/03/1 به بازار مصرف عرضه کرد

فروش تجهیزات ایمنی، سیستم اعلام و اطفاء حریق، شارژ کپسول آتش نشانی در تهران
شارژ کپسول های آتش نشانی در تمام مناطق تهران و کرج فروش و نصب سیستم های اعلام و اطفاء حریق

به گزارش اخبار رسمی از روابط عمومی شرکت ماهان گستر همگام، از 1401/03/1  عرضه نصب انواع سیستم اعلام و اطفاء حریق در تهران آغاز شد.

بر اساس این گزارش، علاقه مندان به استفاده از شارژ کپسول آتش نشانی هم اکنون امکان استفاده از مزیت هایی همچون کیفیت و گارانتی را دارند.

مهندس امیر توکلی مدیرعامل شرکت ماهان گستر همگام از مراکز مجاز شارژ کپسول آتش نشانی در تهران و عضواتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان لوازم ایمنی، کلاه و آتش نشانی و دارای مجوز رسمی از اتحادیه آتش نشانان تهران با اشاره به مزیت‌های این محصول/خدمت تازه گفت: تولید این محصول نتیجه سال ها فعالیت و تلاش بوده و برای تولید این محصول از ابتدای سال جدید کار آغاز شده و هم اکنون  تجهیزات ایمنی اعلام و اطفاء حریق  وارد بازار شده است.

وی ادامه داد: با هدف ارتقای سطح کیفیت زندگی مردم و ارائه خدمات حرفه ای و استاندارد واردات و فروش تجهیزات ایمنی و آتش‌نشانی، همچنین سرویس و کنترل شارژ خاموش کننده‌های دستی حریق فعالیت می کند. به منظور گسترش فعالیت های خود، با بهره‌ گیری مجموعه‌ ای از مدیران و کارشناسان خبره و مجرب، در زمینه ارائه خدمات بهداشت، ایمنی و محیط زیست فعالیت چشمگیر خود را ادامه داده و هم اکنون با داشتن تمامی مجوزهای رسمی از مراجع ذیصلاح کشور بعنوان پیشرو در ارائه خدمات فروش و شارژ کپسول آتش نشانی در تهران به سازمان ها و موسسات و طرح‌ ها و پروژه‌های عمرانی کشور مطرح و صاحب نظر است.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وبسایت شرکت ماهان گستر همگام به نشانی https://mahangostarhamgam.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سئولوشن

سایت سئولوشن در زمینه مشاوره، آموزش، راه اندازی و اجرای کسب و کار اینترنتی، طراحی سایت، فروشگاه اینترنتی، سئو و بهینه سازی ، طراحی گرافیکی ، طراحی کمپین های تبلیغاتی و ...فعالیت می کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه