اطلاعات تماس
  • ۰۲۱۸۸۲*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 14010324613473547

کوتاه درباره اپلیکیشن تارا و کارکردهای مثبت آن

اعتماد، سادگی و امنیت خاطر در خرید

کد: 14010324613473547

https://bit.ly/3MTmmi6

، تهران , (اخبار رسمی): یکی از رویکردهای نوین در امر داد و ستد کالا، اتخاذ تدابیری از جنس ارائه چگونگی استفاده از تکنولوژی دیجیتال در خریدهای حضوری و غیر حضوری است و مراکزی گوناگون تاکنون در این زمینه فعالیت داشته‌اند

اعتماد، سادگی و امنیت خاطر در خرید
اعتماد، سادگی و امنیت خاطر در خرید

یکی از این امکانات مدرن، سرویس جدید اپلیکیشن «تارا»ست. اپلیکیشنی مطالعه شده با شعار «الان بخر، خُردخُرد پرداخت کن!» تارا که اپلیکیشنی در حوزه اعتبار خرد فردی است، با هدف رفع دغدغه‌های خرید قشر متوسط جامعه طراحی شده است. تلاش کارشناسان در راه‌اندازی این سیستم، به شکلی مستقیم به سبد معیشت این قشر ارتباط پیدا می‌کند که در نوع خود تجربه‌ای منحصر به فرد است.

 شرکت توسعه تجارت و فناوری «تارا» که سابقه‌ای ۵۰ ساله در فعالیت و کسب تجربه‌های اقتصادی و توسعه کسب و کار گروه صنعتی گلرنگ دارد، تاکنون فعالیت‌های خدماتی مشابه دیگر، مانند طراحی و اجرای کیف الکترونیکی پول، طراحی و اجرای سیستم بن‌های رفاهی سازمانی و طراحی سیستم اعتبار سازمانی را در پرونده کاری خود دارد که هم‌اکنون در اختیار بخش عمده‌ای از سازمان‌ها قرار دارد.  

آنچه که سرویس جدید اپلیکیشن تارا را از دیگر فعالیت‌های مشابه متمایز می‌کند و در صدر می‌نشاند، این است که بر ساختاری از نگاه توسعه‌محور استوار است. پهنه وسیع امکان خرید در بیش از ۴۶۰ شهر ایران با ۴۵۰۰ نقطه خرید معتبر و حق انتخاب مشتری در تهیه اقلامی مانند‌ پوشاک و مد، لوازم خانگی، طلا و جواهر، لوازم آرایشی و بهداشتی، پزشکی و سلامت، خدمات بیمه و ... نشان از عزمی راسخ در پاسخگویی نیازهایی دارد که شاید تاکنون، چندان که باید و شاید، به آن‌ها توجه نشده است.

نکته‌ای که باید در باره اپلیکیشن تارا بدانیم این است که برخلاف فعالیت‌های مراکز دیگر در زمینه تسهیل داد و ستد کالا، صرفا به ارتقای شاخص‌های نسبی زندگی مردم بدون دریافت سود و کارمزد می‌اندیشد.

اپلیکیشن تارا، اپلیکیشنی بر اساس تقویت اعتماد دوطرفه در سطح جامعه است. چرخش کاری تارا به این شکل است که نوعی انضباط مالی ایجاد می‌کند. وجوه شارژ شده اعتباری کاربر و شیوه‌های عودت این وجوه طبق دستورالعمل‌های پیشنهادی، به شکلی است که در صورت عدم رعایت، امتیازی منفی را لحاظ می‌کند و کاربر از خدمات بعدی محروم می‌شود.

توجه به ادای دین نسبت به کسب و کارها در قالب احترام به حقوق شهروندی و اندیشیدن به درونمای «راهکارهای ۳۶۰ درجه دیجیتال برای افزایش رفاه مالی» اپلیکیشن تارا را به مرزی از استاندارد رسانده است که در پی تحقق دیگر طرح‌های خیره‌کننده خود باشد. استقبال گسترده از این طرح تاکنون به دلیل پایبندی به مفاد خدمات قرارداد، طراحان و مدیران این اپلیکیشن را ترغیب به برداشتن گام‌هایی بزرگ‌تر کرده است.  

اندیشه ارائه خدمات بدون چک، سفته، ضامن، وثیقه و کارمزد، آن هم به راحت‌ترین شکل کاربری با طی مراحل ثبت نام و احراز هویت و اعتبارسنجی و دریافت اعتباری تا مرز پنج میلیون تومان، در دنیای امروز، حرکتی روبه جلو در امر اعتمادسازی اجتماعی از سوی گروهی از زبده‌ترین متخصصان اقتصادی کشور به حساب می‌آید، کارشناسانی که سقفی معین در روند پذیرندگی توسعه این نگاه در نظر نگرفته‌اند و مایلند که بخش عمده‌ای از مردم، از امتیاز این حرکت بهره‌مند شوند.

نفع مشتریان از این حرکت اقتصادی، آن هم در دورانی که با تورم و ازدیاد لحظه‌ای کالاهای ضروری در جامعه مواجهیم، نشان از مسئولیت‌پذیری مجموعه‌ای دارد که گردش مالی هوشمندانه‌تری را پیشنهاد می‌کنند و در صدد برداشتن بارهای اضافه از دوش افراد هستند. خرید کلی و یک‌جا با پرداخت منظم بر اساس توانایی مالی در آینده، یکی از راهکارهایی است که بسیاری از خانوارهای ایرانی را از سرگردانی گرانی‌ها نجات خواهد داد و قدرت خرید آنها را تقویت خواهد کرد.  

اشاره مجدد به این موضوع ضروری است که سادگی و امنیت، دورکن اساسی استفاده ار اپلیکیشن تاراست. این را هم باید گفت که متقاضی در استفاده از بخشی دیگر از این امکان، حق انتخاب خرید و پرداخت به صورت آفلاین را نیز خواهد داشت.

شما از همین امروز می‌توانید در زمره استفاده کنندگان از این اپلیکیشن قرار بگیرید. پس فرصت را غنیمت بشمرید و برای آشنایی بیشتر به https://tara360.ir/bnpl/ مراجعه کنید.

 

 

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • ۰۲۱۸۸۲*****
[نمایش اطلاعات]