اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140104196281415845

می بند 7، بند جدید شیائومی معرفی شد

بررسی مشخصات بند جدید شیائومی، می بند 7

کد: 140104196281415845

https://bit.ly/3yWQHZB

، بوکان , (اخبار رسمی): شیائومی می بند 7 با چندین پیشرفت مورد انتظار عموم، وارد بازار می‌شود. به غیر از اپل واچ، دستگاه ‌های سری می بند شیائومی از محبوب‌ ترین دستبندهای امروزی در بازار هستند. ترکیبی عالی از قیمت، باتری، فرم و عملکرد تضمین می کند که می بند 7 تا یک سال دیگر بهترین محصول اقتصادی شیائومی باقی بماند.

بررسی مشخصات بند جدید شیائومی، می بند 7
شیائومی می بند 7

مجهز به چندین ویژگی از جمله سنسور ضربان قلب، ردیابی اکسیژن خون SPO2، 120 حالت ورزشی، 5ATM ضد آب و بسیاری موارد دیگر است. بیایید به جزئیات کامل بپردازیم.

شیائومی می بند 7 با چندین پیشرفت مورد انتظار عموم، وارد بازار می شود. به غیر از اپل واچ، دستگاه ‌های سری می بند شیائومی از محبوب‌ ترین دستبندهای امروزی در بازار هستند. ترکیبی عالی از قیمت، باتری، فرم و عملکرد تضمین می کند که می بند 7 تا یک سال دیگر بهترین محصول اقتصادی شیائومی باقی بماند. این بند هوشمند یک ردیاب تناسب اندام است که دارای طراحی مستطیل شکل با صفحه نمایش  AMOLED 1.62 اینچی است. مجهز به چندین ویژگی از جمله سنسور ضربان قلب، ردیابی اکسیژن خون SPO2، 120 حالت ورزشی، 5ATM ضد آب و بسیاری موارد دیگر است. بیایید به جزئیات کامل بپردازیم.

طراحی

به سختی می توان بین می بند 7 و مدل های قبلی می بند تفاوت قائل شد. از نظر طراحی، تقریباً هیچ چیز تغییر نکرده است. مچ بند قابل تعویض همچنان از پلاستیک (TPU) ضد باکتری ساخته شده است. این دستبند دارای یک شیار رسانای عرق در داخل باند است. هدف از این کار تخلیه آب یا عرق است که به شما اجازه می دهد درحین تمرینات احساس راحتی کنید. بند آن براحتی قابل تعویض است. در حالی که سال گذشته شش رنگ برای انتخاب وجود داشت، اکنون در ده رنگ موجود است: مشکی، نارنجی، سبز، صورتی، نارنجی، آبی. و با نسخه انحصاری: سبز نئون، نارنجی نئون، سبز خاکی، آبی خاکی.

شیائومی از نظر کیفیت ساخت نیز سطح بالایی خود را حفظ کرده است. صفحه نمایش توسط شیشه 2.5 بعدی در برابر خراش محافظت می شود. ابعاد 47.4Í18.6Í12.7 میلی متر و وزن حدود 13.5 گرم است. با وزن کم و اندازه جم و جوری که دارد، به سختی متوجه خواهید شد که چیزی روی مچ دست خود دارید. طراحی صفحه نمایش نسبت به مدل قبلی عریض ‌تر شده، که 25 درصد فضای بیشتری را ارائه می‌‌کند. در زیر دستگاه سنسور ضربان قلب و همچنین درگاه شارژ قرار دارد که به صورت مغناطیسی به کابل USB موجود در بسته متصل می‌شود.

نمایشگر

شیائومی می بند 7 دارای صفحه نمایش لمسی بزرگی به اندازه 1.62 اینچ است. پنل AMOLED دارای رزولوشن 490×192 پیکسل، تراکم 324 پیکسل و حداکثر روشنایی 500 نیت است. متأسفانه، هنوز یک سنسور نور محیطی که به طور خودکار روشنایی را تنظیم می کند وجود ندارد، اما حداقل روشنایی اکنون به طور مداوم قابل تنظیم است، در حالی که قبلا باید به پنج سطح روشنایی در می بند 6 رضایت می دادیم. همچنین از نمایشگر همیشه روشن (AOD) پشتیبانی می‌کند که در نسل قبلی خود موجود نبود. بنابراین حتی بدون فعال کردن صفحه می‌توانید اطلاعاتی مانند زمان فعلی، تاریخ و موارد دیگر را مشاهده کنید.

کاربران می توانند نمایش روی صفحه اصلی را سفارشی کنند و تعیین کنند که کدام صفحه‌ها در دسترس باشند. به عنوان مثال آب و هوا، پخش کننده موسیقی، هشدارها، ساعت زنگ دار، فعالیت های ورزشی و موارد دیگر. هدف این است که نیازی به کاوش عمیق در انواع منوها نباشد.

نرم افزار و عملکرد

می بند 7 با چیپست جدید Dialog 14706 ارتقا یافته است که قدرتمندتر است و می تواند همراه با پردازنده گرافیکی جلوه‌ های انیمیشن روان ‌تر و تجربه بصری بهتری را به ارمغان آورد. در این میان، از نظر نرم افزاری نیز شیائومی تنظیماتی را در رابط کاربری اعمال کرده است که امکان نمایش ویجت بیشتری را فراهم کرده است.

دارای نسخه جدید اپلیکیشن Mi Fitness  که از طریق بلوتوث 5.2 به نسخه های اندروید (6.0) به بالاو iOS (10.0) به بالا متصل می شود. این برنامه غنی از اطلاعات است و به شما امکان می دهد تا انواع تنظیمات مختلف را مستقیماً از روی صفحه نمایش کنترل کنید. افراد علاقه‌مند می‌ تواند اطلاعات را با برنامه ‌های دیگر مانند Google Fit همگام‌‌سازی کنند.

ورزش و سلامت

در گذشته دستبندهای تناسب اندام سری می بند قادر به انجام ردیابی ابتدایی بودند، می بند 7 در این زمینه حرفه ای عمل می کند. این می بند جدید توانایی ردیابی 120 فعالیت ورزشی از جمله دویدن داخل سالن، دوچرخه ‌سواری، قایقرانی، ژیمناستیک، پیاده ‌روی، دوچرخه‌‌های اسپینینگ، سیتاپ، راگبی، هاکی، والیبال، تنیس، شنا، بیسبال و غیره را دارد. ویژگی جذاب دیگر آن ردیابی خودکار SpO2 است. با این ویژگی در صورت کاهش سطح اکسیژن خون به زیر 90 درصد، به کاربر اطلاع می‌دهد.

ادامه نقد و بررسی می بند 7 شیائومی را در فرامگ بخوانید

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی فرا استور

فروشگاه اینترنتی فرا استور مقصدی برای رسیدن به خواسته هایتان! فرا استور یکی از بزرگترین، جامع ترین و بروزترین سایت های خرید آنلاین است

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]