اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140104296305219118

اینرژی؛ فروشگاه اینترنتی تجهیزات صنعتی، سوخت، نیروگاهی و پالایشگاهی

اینرژی، پیشرو در توسعه شهر هوشمند

کد: 140104296305219118

https://bit.ly/3J3LZg2

، تهران , (اخبار رسمی): اینرژی فعالیت خود را از سال 1396 با رویکرد ایجاد نوآوری و استفاده از تکنولوژی های روز در صنعت سوخت و انرژی کشور آغاز کرده است. از جمله حوزه های تخصصی تحت پوشش مجموعه اینرژی می توان به تجهیزات جایگاه سوخت، ابزار دقیق، ایمنی و حفاظت، برق صنعتی، پمپ، الکتروموتور، پایپینگ و شیلنگ اشاره کرد.

اینرژی، پیشرو در توسعه شهر هوشمند
فروشگاه اینترنتی اینرژی
اینرژی، پیشرو در توسعه شهر هوشمند
پلتفرم اینرژی
اینرژی، پیشرو در توسعه شهر هوشمند
سایت اینرژی

چشم انداز اینرژی تبدیل شدن به بزرگترین و جامع ترین پلتفرم بازاریابی و فروش تجهیزات حوزه سوخت، انرژی و نفت، گاز و پتروشیمی و تولید محصولات دانش بنیان و با کیفیت تحت برند اینرژی است.

یکی از مهم ترین عوامل توسعه شهر هوشمند، استفاده از خدمات نوین و انرژی های پاک با هدف کاهش آلودگی و ترافیک شهری در راستای برداشتن گام های اولیه جهت توسعه یک شهر هوشمند است.

در همین راستا، مجموعه اینرژی فعالیت خود را از سال 1396 با رویکرد ایجاد نوآوری و استفاده از تکنولوژی های روز در صنعت سوخت و انرژی کشور آغاز کرده است.

در گام اول، پلتفرم اینرژی با محوریت تامین و فروش تجهیزات جایگاه های سوخت فعالیت خود را آغاز نموده و با بررسی زنجیره تامین و توزیع سوخت و مشکلات موجود ترافیکی و محیط زیستی در کلان شهرها و با توجه به دغدغه توسعه شهر هوشمند و استفاده از خدمات نوین و انرژی های پاک، طرح خودروهای سوخت رسان سیار به منظور کاهش آلودگی و ترافیک شهری و ارتقا خدمات شهری دانش محور به عنوان اولین طرح این شرکت، در شرکت پخش فرآورده های نفتی ایران مطرح و پس از تولید نمونه اولیه موفق به اخذ تاییدیه های لازم شده است.

با توجه به حضور اینرژی در بازار و تحقیقات علمی صورت گرفته در تامین کالاهای تخصصی این صنایع در سالیان اخیر تصمیم گرفته شد تا خدمات این شرکت به 10 حوزه تخصصی مرتبط با صنعت، توسعه داده شود.

همچنین مجموعه اینرژی با راه اندازی یک کارگاه مجهز به دستگاه های روز برشکاری، نورد، جوشکاری و آزمایشگاه الکترونیک مورد نیاز، خط تولید محصولات مربوط به صنایع سوخت، نفت، گاز و پتروشیمی از جمله تولید انواع مخازن فلزی ذخیره سازی و تحت فشار و همچنین تجهیز خودرو با کاربری های خاص و انواع جایگاه های سوخت کانتینری و سیار و تولید تجهیزاتی اساسی مرتبط از جمله سیستم توزیع و دیسپنسر سوخت، تانک مانیتورینگ و سنسورهای مورد نیاز بازار را راه اندازی نموده است.

معرفی خدمات شرکت اینرژی

تجهیزات جایگاه سوخت

تولید و فروش تمامی تجهیزات جایگاه سوخت از جمله انواع مخازن ذخیره سوخت، انواع جایگاه های سوخت کانتینری و سیار، ترولی سوخت رسان، دیسپنسر سوخت، تجهیزات دیسپنسر، اتصالات بین مخزن سوخت و دیسپنسر، تجهیزات تانک مانیورینگ و انواع سنسور.

تجهیزات ابزاردقیق

فروش تجهیزات پرکاربرد سیستم‌های ابزار دقیق در صنعت از جمله انواع گیج، اکچویتور، پوزیشنر، کنترل ولو، شیر برقی، شیر هیدولیک، واحد مراقبت پنوماتیک، شیر پنوماتیک، کنترلر و مدارهای واسط.

تجهیزات ایمنی و حفاظت

تامین طیف وسیعی از انواع مختلف تجهیزات ایمنی و حفاظت موجود در بازار شامل تجهیزات ایمنی فردی و گروهی، تجهیزات حفاظت الکتریکی، سیستم های اعلان و اطفاء حریق، سیستم پایش گاز و آتش (F&G).

تجهیزات برق صنعتی

فروش مهم ترین تجهیزات برق صنعتی از جمله انواع اتصالات و کابل ها، انواع تابلو برق و تجهیزات آن، تجهیزات روشنایی، شستی و کلید، تایمر و انواع سنسورها.

پمپ

تامین انواع پمپ ضد انفجار، پمپ سانتریفیوژ، پمپ هیدرولیک، پمپ بادی، بوستر پمپ.

الکتروموتور

تامین انواع الکتروموتورهای DC و AC ، الکتروموتور ضد انفجار، الکتروموتور گیربکس دار، الکتروموتور کلاچ دار، سروو موتور، موتور یونیورسال و استپر موتور

شیرآلات صنعتی

فروش انواع شیرآلات صنعتی شامل شیر کروی، شیر توپی، شیرکشویی، شیر پروانه ای، شیر صافی، شیر سوزنی، شیر یک طرفه، شیر اطمینان، شیر زاویه ای، شیر سماوری و شیر قطع کن

شیلنگ

فروش انواع شیلنگ های صنعتی، هیدرولیک و پنوماتیک.

همکاری در فروش محصولات صنعتی

سایت اینرژی به عنوان اولین مرجع تخصصی نقد، بررسی و فروش اینترنتی کالا در حوزه سوخت، انرژی و صنایع وابسته به آن در ایران، در راستای گسترش همکاری و همچنین کمک به ارتقای فضای کسب و کار و تولیدات داخلی، آماده همکاری پویا و موثر با تامین کنندگان به روش مارکت پلیس می باشد. در بازاریابی به روش همکاری، شخص سومی به جز فروشنده و خریدار، با عنوان همکار در فروش وارد عمل می‌شود. لذا این پلتفرم قابلیتی برای عرضه تولیدات و محصولات داخلی و همچنین محصولات وارداتی برای کاربران خود فراهم آورده است.

چشم انداز اینرژی تبدیل شدن به بزرگترین و جامع ترین پلتفرم بازاریابی و فروش تجهیزات حوزه سوخت، انرژی و نفت، گاز و پتروشیمی و تولید محصولات دانش بنیان و با کیفیت تحت برند اینرژی است تا بتواند علاوه بر مرتفع نمودن نیازهای بازار داخلی به عرصه بازارهای صادراتی و بین المللی ورود نماید.

راه های ارتباطی شرکت اینرژی

مجموعه اینرژی با تکیه بر توانایی کارشناسان متخصص، متعهد و با تجربه در زمینه مشاوره و تامین کلیه تجهیزات صنعتی، ارائه خدمت می کند

 جهت ارتباط با اینرژی فروشگاه اینترنتی تجهیزات صنعتی، سوخت، نیروگاهی و پالایشگاهی، می توانید به آدرس اینترنتی www.inergy.ir مراجعه کنید. .

همچنین برای ارتباط مستقیم با مشاوران فنی شرکت با شماره های ثابت 86121894-021 و 88522276-021 و شماره همراه 09912055724 تماس حاصل فرمایید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت اینرژی

ایـنرژی ایـن افتخـار را دارد کـه اولیـن مرجـع تخصصـی نقـد، بررسـی و فـروش اینترنتی کالا در حـوزه سـوخت، انـرژی و صنایـع وابسـته بـه آن در ایـران اسـت. مطالعـات صـورت گرفتـه حاکـی از وجـود معضـلات عدیـده ای بـرای تامیـن تجهیـزات صنایـع تخصصـی ســوخت کشــور و صنایــع مرتبــط آن بــوده اســت.ما در ایــنرژی بــه دنبــال حــل ایــن مشکلات در سطح کلان کشوری هستیم. در این راستا شرکت اینرژی اقدام به ارائه خدمات بازرگانی و تامین تجهیزات صنعتی، سوخت و پالایشگاهی نموده است. امید است که این خدمت مورد توجه و استفاده هموطنان عزیز قرار بگیرد..

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]