اطلاعات تماس
  • 021889***** - 021889*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140106046377319447

طراحی سایت ارزان

شرکت همراه تجارت فردا | طراحی سایت ارزان با استفاده از قالب های آماده

کد: 140106046377319447

https://bit.ly/3ASQmrQ

، تهران , (اخبار رسمی): برای خلق سایت‌های زیبا و با کیفیت اما با کمترین هزینه ممکن بر آن شدیم تا با استفاده از قالب های آماده بتوانیم در خدمت مردم و کسب و کارهای کوچک باشیم.

شرکت همراه تجارت فردا | طراحی سایت ارزان با استفاده از قالب های آماده
شرکت همراه تجارت فردا | طراحی سایت ارزان با استفاده از قالب های آماده نظیر وردپرس و اپن کارت

با استفاده از قالب‌های آماده نظیر وردپرس و اپن کارت، سایتی زیبا با کیفیت بالا را تجربه کنید.

با هدف طراحی سایت ارزان با استفاده از قالب‌های آماده و رفع نیاز شما، از سایت شرکت همراه تجارت فردا به آدرس htfarda.ir در شهریور ۱۴۰۱ رونمایی شد.

به گزارش شرکت همراه تجارت فردا، سایت htfarda.ir که سایت طراحی سایت با استفاده از قالب‌های آماده است با ارائه سرویس‌ها و خدمات جدیدی در این حوزه قصد دارد طراحی سایت ارزان با استفاده از قالب های آماده و رفع نیاز شما را تسهیل کند.

کامیار زنجانی، مدیر عامل شرکت همراه تجارت فردا در زمینه ضرورت‌ها و دلایل راه‌اندازی این وب‌سایت گفت: «برای خلق سایت های زیبا و با کیفیت اما با کمترین هزینه ممکن بر آن شدیم تا با استفاده از قالب های آماده بتوانیم در خدمت مردم و کسب و کارهای کوچک باشیم.»

وی در زمینه امکانات و خدمات این سایت و تمایز آن افزود: «با استفاده از قالب‌های آماده نظیر وردپرس و اپن کارت، سایتی زیبا با کیفیت بالا را می‌توانید تجربه کنید.»

گفتنی است شرکت همراه تجارت فردا، به مناسبت این رونمایی، اقدام به تخفیف ویژه کرده و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فعالیت‌ها و خدمات آن می‌توانند به سایت شرکت همراه تجارت فردا به آدرس htfarda.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت عصر هوشمند پالاری پاسارگاد

شرکت عصر هوشمند پالاری پاسارگاد در اواخر سال 1396 هجری شمسی تاسیس شده و از ابتدا در مسیر توزیع محصولات با کیفیت در صنف موبایل و کامپیوتر قدم برداشته است. امروز شرکت ما وارد کننده رسمی برند های لاجیتک، ریزر، دل آلینویر، مایکروسافت در ایران میباشد. ما اعتقاد داریم زمانی به موفقیت رسیده ایم که لبخند رضایت مشتری را از خرید محصولاتمان ببینیم، از این رو محصولات با گارانتی پالاری سرویس را با استراتژی مشتری محور روانه بازار کردیم تا لحظه به لحظه بعد از خرید با شما باشیم.

اطلاعات تماس
  • 021889***** - 021889*****
[نمایش اطلاعات]