اطلاعات تماس
  • 093681*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140107046543719604

چگونه آفوگاتو درست کنیم

کد: 140107046543719604

https://bit.ly/3UMpula

، (اخبار رسمی): چگونه آفوگاتو درست کنیم

چگونه آفوگاتو درست کنیم
چگونه آفوگاتو درست کنیم

  این آفوگاتو ساده اما شیک، یک دسر قهوه ایتالیایی، یک نمایشگر است! و اکنون می توانید به راحتی یاد بگیرید که چگونه یک قهوه آفوگاتو در خانه درست کنید و آن را به دلخواه خود سفارشی کنید! یک دسر آسان 2 ماده ای که با اسپرسو و ژلاتو یا بستنی درست می شود. یادگیری طرز تهیه بستنی قهوه آفوگاتو آنقدر آسان است که به سختی نیاز به دستور غذا دارد. با این حال، آنقدر شگفت انگیز خوشمزه است که فقط باید آن را با شما به اشتراک بگذارم!

آفوگاتو چیست؟

آفوگاتو یک دسر قهوه ایتالیایی است که اغلب به آن کافه آفوگاتو می‌گویند. در حالی که ایتالیایی‌ها سال‌ها از آن در پایان غذا لذت می‌برند، زمانی که استارباکس نوشیدنی‌های ترکیبی فراپوچینو به سبک آفوگاتو را در منوی غذایی خود قرار داد، در آمریکای شمالی به عنوان یک نوشیدنی محبوب‌تر شد. البته به صورت مفصل راجع به طرز تهیه آفوگاتو در این مقاله صحبت شده است که به نظر من خیلی کامل است.

اسپرسوی داغ که روی یک فراپوچینوی یخی ریخته می‌شود، جیب‌های زیبایی از قهوه غنی می‌سازد که با قهوه و خامه یخی مخلوط می‌شود. جای تعجب نیست که استارباکس این همه فروخته است! آیا می توانید تصور کنید که این دسر قهوه چقدر خوشمزه است؟

یک دسر ساده 2 ماده ای!

تنها چیزی که برای تهیه این دستور غذا نیاز دارید

بستنی ژلاتو یا وانیلی با کیفیت خوب

اسپرسو یا قهوه تازه دم شده (حتی در صورت تمایل می توانید از قهوه بدون کافئین استفاده کنید!)

اگر ژلاتو پیدا نکردید، پیشنهاد می کنم از بستنی لوبیا وانیلی با کیفیت بالا استفاده کنید.

چگونه یک آفوگاتو درست کنیم

Affogato در ایتالیایی به "غرق" ترجمه می شود. یک یا دو پیمانه از ژلاتو یا بستنی وانیلی بسیار سرد را در یک شات اسپرسو داغ غرق کنید، چرخش را در حین ذوب شدن تماشا کنید و از هر قاشق از طعم های ساده اما دیدنی که ایتالیایی ها به آن شهرت دارند لذت ببرید.

نکات تخصصی در حالی که این ساده ترین دسری است که تا به حال درست کرده اید، من چند نکته برای اینکه این دسر چشمگیر را فوق العاده خاص کنید، دارم.

  • می توانید آن را به روش سنتی در لیوان شیشه ای سرو کنید یا می توانید آن را در لیوان دسر سرو کنید.
  • من گاهی از لیوان مارگاریتا برای ارائه حمام استفاده می کنم!

طرز تهیه آفوگاتو به صورت مرحله به مرحله:

لیوان یا لیوان دسر را خنک کنید. مطمئن شوید که ژلاتو یا بستنی خیلی سرد است. قاشق های ژلاتو را به یک لیوان سرد اضافه کنید. قاشق های ژلاتو در یک لیوان دسر. اسپرسو را درست قبل از سرو دم کنید. یا اسپرسو را روی بستنی بریزید و بلافاصله سرو کنید یا اسپرسو را در کناره سرو کنید و بگذارید مهمانانتان آن را روی خودشان بریزند. ریختن اسپرسو برای تهیه دسر قهوه آفوگاتو. اگر نمی خواهید دسرتان زود آب شود ابتدا قهوه را خنک کنید. تزیین اختیاری است، اما سعی کنید بادام برش داده شده یا سایر مغزها، شکلات فر یا یک لیکور مانند Frangelico، Amaretto یا دیگر لیکور قهوه مورد علاقه را اضافه کنید.

اگر تعجب می کنید. . .

آیا برای تهیه آفوگاتو به دستگاه اسپرسوساز نیاز دارم؟

نه، شما نمی کنید! البته، اگر یکی دارید، یک شات برای خودتان دم کنید. با این حال، می توانید قهوه دم کرده قوی (حتی بدون کافئین) را جایگزین کنید. پودر اسپرسو فوری نیز کاملاً کار می کند.

آفوگاتو چگونه می نوشید؟

من دوست دارم ژلاتو را در لیوان و کنار آن اسپرسو سرو کنم. به این ترتیب، دوستان شما می توانند اسپرسو را خودشان روی ژلاتو (یا بستنی) بریزند. با قاشق شیرجه بزنید و سعی کنید قبل از اینکه کاملا ذوب شود آن را تمام کنید!

چه زمانی آفوگاتو سرو می کنید؟

ایتالیایی ها از این دسر قهوه آسان بعد از ناهار یا شام لذت می برند. پاسخ کوتاه هر زمان است! اگر کافئین شما را در شب بیدار نگه می دارد، از قهوه بدون کافئین استفاده کنید. این دسر بستنی و قهوه در یک شب سرد زمستانی به همان اندازه در یک عصر گرم تابستانی مورد استقبال قرار می گیرد!

ایده های تاپینگ بستنی آفوگاتو

البته همیشه می توانید این دسر بستنی اسپرسو را به هر شکلی که می خواهید سفارشی کنید. برای درست کردن این دستور غذای آفوگاتو، نکات خاص خود را اضافه کنید!

  • روی آن را با چند تکه شکلات تلخ پر کنید.
  • آن را با چرخاندن سس شکلات و نمک دریای پولکی امتحان کنید.
  • یک چرخش سس کارامل خانگی و چند عدد اسپند یا پسته خرد شده اضافه کنید!
  • روی آن کمی خامه فرم گرفته اضافه کنید و با چند عدد بادام پرک یا سایر آجیل های خرد شده تزئین کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 093681*****
[نمایش اطلاعات]