اطلاعات تماس
  • 021554*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140107276779219325
در دسترس نیست

پیچ و مهره فروشی

کد: 140107276779219325

، (اخبار رسمی): این روزها استفاده از پیچ و مهره به یکی از مهمترین و کاربردی ترین ابزار برای ایجاد اتصالات قوی در صنایع مختلف تبدیل شده است. این مسئله ، شرکت های تولیدی را به توسعه و فروش انواع پیچ و مهره سوق داده است. زیرا هر صنعتی بسته به نیاز و شرایط کاری خود به نوع خاصی از پیچ و مهره نیاز دارد.

پیچ و مهره فروشی
پیچ و مهره فروشی

همه ما در زندگی روزمره خود بارها نام پیچ را شنیده ایم. پیچ و مهره یکی از ساده ترین و کاربردی ترین ابزار صنعتی مورد استفاده در اتصالات می باشند. از آنجایی که پیچ ها و مهره ها کاربردهای گسترده ای دارند، ممکن است بارها به آنها نیاز داشته باشیم. اگر قصد خرید پیچ و مهره را دارید و به دنبال پیچ و مهره فروشی مطمئن بوده تا خرید خود را با اطمینان کامل انجام داده توصیه می کنیم تا انتهای مقاله همراه ما باشید. مجموعه صنعت گستر سامان جهت راحتی شما همکاران و مصرف کنندگان گرامی فروشگاه اینترنتی پیچ و مهره خود را راه اندازی کرده تا امکان خرید اینترنتی پیچ و مهره را فراهم کند. 

پیچ و مهره چیست ؟

پیچ قطعه ای است استوانه ای شکل است که یک سر آن رزوه ای دارد و از مواد مختلفی مانند آهن، فولاد یا استیل ساخته می شود.اکثر پیچ ها دارای یک سر در قسمت بالایی هستند که به آن سر پیچ یا گل پیچ می گویند که در واقع بخش آچار خور است. مهره در واقع نقش مکمل پیچ را ایفا می کند و یکی از قطعات کمکی برای اتصال است و چند ضلعی با رزوه داخلی می باشد. از پیچ و مهره برای اتصال و تثبیت دو قسمت به یکدیگر استفاده می شود. پیچ ها و مهره ها بسته به کاربردشان انواع مختلفی دارند که در ادامه مقاله به برخی از آنها خواهیم پرداخت.

مزیت و برتری اصلی این اتصال دهنده این بوده که به راحتی می توان قطعات را از هم جدا کرد و در مواقعی که نیاز به تعویض یکی از قطعات متصل شده باشد این مزیت آشکارتر می شود. پیچ ها به تنهایی برای اتصال قطعات یا نیاز به مهره استفاده می شوند. پیچ ها از نظر شکل رزوه، جنس، پوشش و البته شکل سرشان متفاوت است.

انواع پیچ ومهره 

این روزها استفاده از پیچ و مهره به یکی از مهمترین و کاربردی ترین ابزار برای ایجاد اتصالات قوی در صنایع مختلف تبدیل شده است. این مسئله ، شرکت های تولیدی را به توسعه و فروش انواع پیچ و مهره سوق داده است. زیرا هر صنعتی بسته به نیاز و شرایط کاری خود به نوع خاصی از پیچ و مهره نیاز دارد. همچنین این پیچ ها از فولاد، استیل، گالوانیزه و ... ساخته شده اند. از آنجایی که این ابزار در صنایع بسیار مورد استفاده قرار می گیرد، پیچ و مهره توسط شرکت های فروشنده به صورت کیلویی به فروش می رسد. هزینه هر کیلوگرم پیچ و مهره کمتر از فروش تکی است و برای مشتریانی که به طور مرتب مقادیر زیادی پیچ و مهره مختلف خریداری می کنند قاعدتا متفاوت است.

فروش پیچ و مهره

به دلیل انواع مختلف پیچ و مهره، دانستن اصطلاحات فنی در مورد پیچ ​​و مهره و دانش کافی در هنگام خرید پیچ و مهره اجتناب ناپذیر است. مجموعه صنعت گستر سامان در راستای این هدف اطلاعاتی در مورد استانداردهای انواع پیچ و مهره و همچنین مشخصات فنی این محصولات گردآوری کرده است. این مجموعه با استفاده از تحقیقات کارشناسی توانسته است حجم زیادی از پیچ و مهره را با قیمت مناسب به فروش برساند.

قیمت پیچ و مهره 

علاوه بر مدل پیچ، هزینه پیچ ها شامل فاکتورهای دیگری از جمله نوع ماده استفاده شده برای پیچ، ابعاد و سایز، نوع آبکاری، نوع دنده، استاندارد پیچ، نوع عملیات حرارتی و ... می باشد. با توجه به تنوع محصولات در این زمینه لطفا جهت استعلام قیمت محصول با ما تماس بگیرید تا کارشناسان فروش ما با توجه به مقدار مورد نیاز شما را از قیمت پیچ و مهره مطلع نموده و در صورت درخواست پیش فاکتور ارائه نمایند. صنعت گستر سامان به عنوان فروشگاه اینترنتی پیچ و مهره، در صورت نیاز به استعلام قیمت پیچ و مهره و یا ارائه اطلاعات و مشاوره رایگان، همواره در فروش انواع محصولات ، خرید پیچ آلن و انواع پیچ و مهره در مدل و سایز های مختلف در کنار شما می باشد.

قیمت پیچ و مهره عمده

بدیهی است که تولیدکنندگان و صنعتگران و حتی مغازه های کوچک به خرید عمده پیچ و مهره تمایل دارند. دلیل این امر تخفیف هایی است که در زمان خرید انبوه به مشتریان داده می شود و تامین نیاز چندین ماهه این مجموعه ها می باشد. عمده فروشی آنلاین یکی از جذاب ترین امکاناتی است که فروشگاه اینترنتی sgsbolts.com برای شما فراهم کرده است. این بدان معناست که شما در هر شغلی که فعالیت می کنید، در صورت نیاز به خرید پیچ و مهره کیلویی به صورت عمده، می توانید چند بار کلیک کنید و قیمت عمده انواع پیچ را دریافت کنید.

خرید پیچ و مهره صنعتی

مهمترین فاکتور هنگام خرید پیچ ​​و مهره صنعتی جنس آن است. این محصولات دارای تنوع بسیار زیادی هستند و شما می توانید بنا به شرایط و نیاز از بین فولاد، استیل آهنی یا خشکه، گالوانیزه سرد و گرم و داکرومات انتخاب کنید. هر کدام مقاومت متفاوتی در برابر فشار، شرایط آب و هوایی، رطوبت و خوردگی دارند و این چیزی است که انتخاب های شما را محدود می کند. مزیت خرید اینترنتی پیچ و مهره این است که در هنگام انتخاب هر محصولی می توانید مشخصات کامل محصول را مطالعه کرده و انتخاب نهایی را انجام دهید.

کلام آخر 

 پارامترهای مهم در کیفیت و دوام پیچ و مهره ها نقش بسزایی دارند و در هنگام خرید آنها باید اطلاعات کاملی در مورد این قطعات و اتصالات داشته باشید تا بتوانید خرید مناسبی را انجام دهید .بهتر است برای خرید اینترنتی پیچ و مهره فروشگاه معتبری که اطلاعات آن قبلاً به تمام سوالات ذهن شما پاسخ داده است انتخاب کنید تا بتوانید با دانش و اطلاعات کافی محصول مورد نظر را خریداری کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021554*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید