اطلاعات تماس
  • 021554*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140108306830419325
در دسترس نیست

فروش آنلاین پیچ و مهره

کد: 140108306830419325

، (اخبار رسمی): یکی از موارد مهمی که در هنگام سفارش پیچ و مهره باید در نظر گرفت مربوط به درجه یا گرید پیچ و مهره است. این درجه نشان دهنده استحکام پیچ و مهره بر اساس استانداردهای مشخص شده است. از جمله پیچ های مورد استفاده در صنایع و ساختمان ها که بیشتر مورد استفاده هستند می توان به پیچ ​​ها با کلاس های ...

فروش آنلاین پیچ و مهره
فروش آنلاین پیچ و مهره

در حال حاضر یکی از پرکاربردترین صنایع و تنوع محصولاتی که در آن تولید می شود بسیار زیاد است، کارخانه پیچ و مهره است. صنایعی را پیدا نمی کنید که به پیچ و مهره متکی نباشند، از ساخت و ساز گرفته تا خودرو، آنها نیاز به استفاده از پیچ و مهره برای اتصال قطعات به یکدیگر دارند. با توجه به انواع پیچ و مهره ها و گستردگی کاربرد آنها، دقت در خرید پیچ ​​و مهره بسیار حائز اهمیت است، بنابراین در هنگام خرید پیچ ​​و مهره باید به چند نکته توجه داشت تا بتوانید بهترین و مناسب ترین را انتخاب کنید. نوع پیچ و مهره بنا به محل استفاده در صنعت یا ساختمان به کلاس و درجه پیچ و مهره ، اندازه مهره ، استاندارد پیچ و مهره، اندازه و شکل پیچ و مهره ها  نوع آبکاری پیچ و مهره بستگی دارد.

انواع پیچ و مهره و ویژگی های آنها

 پیچ ​​و مهره، بسته به نوع کاربرد و هدف طراحی انواع مختلفی دارند. هر آلیاژی خاصیت خاص خود را دارد ،از این رو هرکدام از آنها کاربردهای خاصی دارند. به طور کلی، نوع مواد تولید پیچ و مهره را می توان از اطلاعات هک شده در مورد انواع آن به دست آورد. البته برای خرید و درک این اعداد و حروف باید بتوانید آنها را بخوانید. در واقع امروزه از پیچ مهره ها در صنایع مرتبط با فلزات و پیچ های شش گوش،پیچ آلن و استاد بولت در صنایع نفت و گاز، دریایی و آب استفاده می شود.

خرید پیچ و مهره بصورت آنلاین 

یکی از مشکلات اساسی در خرید پیچ ​​و مهره در صنایع مختلف و ایجاد اتصالات پایدار و همچنین ایجاد مقاومت مهندسی و تایید شده می باشد، بدون شک انتخاب صحیح این محصول در کلاس و نوع، جنس و ساختار می باشد.همانطور که می دانید بیشترین استفاده از پیچ ها در صنعت فعال عبارتند از; استاد بولت، شش گوش، استیل و آلن که همگی مراحل تولید متفاوتی را طی کرده اند و دارای روکش و ساختار استاندارد برای استفاده می باشند که در تولید دارای استحکام بوده و تست های تنش و بار را ارائه می دهند. استفاده از پیچ و مهره را می توان شناسایی و به رزوه های ظریف، منحنی های ایجاد شده روی آن، شیار و نوع چرخش مهره با نصب منحصر به فرد هر کدام تقسیم کرد.

نکاتی مهم در رابطه با خرید پیچ و مهره

اولین چیزی که در خرید پیچ ​​و مهره باید به آن توجه کرد نوع پیچ و مهره است. در این میان نحوه استفاده از پیچ و مهره باید مشخص شود که آیا برای مصارف صنعتی استفاده می شود یا اینکه این پیچ ها برای ساخت و ساز مورد نیاز خواهند بود. در برخی موارد ممکن است پیچ های صنعتی و ساختمانی شبیه به هم باشند اما هر کدام باید در محل و قسمت مورد نظر استفاده شود تا بعداً مشکلی پیش نیاید.

یکی از موارد مهمی که در هنگام سفارش پیچ و مهره باید در نظر گرفت مربوط به درجه یا گرید پیچ و مهره است. این درجه نشان دهنده استحکام پیچ و مهره بر اساس استانداردهای مشخص شده است. از جمله پیچ های مورد استفاده در صنایع و ساختمان ها که بیشتر مورد استفاده هستند می توان به پیچ ​​ها با کلاس های 4.8، 5.6، 6.8، 8.8، 10.9 صحبت کنیم.

استانداردها یکی از مواردی است که در هنگام خرید پیچ ​​و مهره باید در نظر گرفته شود. استانداردهای مختلفی برای پیچ و مهره در نظر گرفته شده است که مهمترین آنها بین المللی است که می توان به استاندارد آلمان به نام DIN، استاندارد آمریکا به نام ASTM و استانداردهای معروف ISO اشاره کرد. هر یک از این استانداردها مجموعه قوانین و مقررات خاص خود را دارند و یک جستجوی ساده اطلاعات مفید گسترده ای به دست می دهد.

فروش آنلاین پیچ و مهره در صنعت گستر سامان 

فروشگاه صنعت گستر سامان از بزرگترین عرضه کنندگان پیچ و مهره به صورت عمده و خرده در تهران و سایر شهرستان ها می باشد این فروشگاه در چند سال گذشته اقدام به توزیع گسترده با کیفیت ترین پیچ و مهره در سطح کشور نموده است. صنعت گستر سامان با همکاری با شرکت ها و کارخانه های بزرگ به نامی قابل اعتماد در تجارت پیچ و مهره، برندی قابل اعتماد برای خرید تبدیل شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021554*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید