اطلاعات تماس
  • 091273*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140108016783918827
در دسترس نیست

آلاچیق چوبی با گروه مهندسی آژمان

کد: 140108016783918827

، (اخبار رسمی): آلاچیق چوبی دارای ویژگی های زیادی می باشد.در این مقاله با بررسی ویژگی های آن و ساخت آلاچیق چوبی توسط گروه مهندسی آژمان آشنا می شویم.

آلاچیق چوبی با گروه مهندسی آژمان
آلاچیق چوبی

آلاچیق های چوبی بسیار متنوع هستند. گروه مهندسی آژمان آلاچیق‌ چوبی را در سبک‌ها، شکل‌ها و اندازه‌های مختلف متناسب با چشم‌انداز شما می‌سازد،

آلاچیق ها سازه ای هستند که از ستون های عمودی تشکیل شده است که تیرهای متقاطع افقی از ستون ها حمایت می شوند. با نصب آلاچیق چوبی گرمسیری، اتاقی در فضای باز ایجاد می کنید و حس فضای باز را به آن می دهید. آلاچیق ها هیچ دیواری ندارند و اجازه تهویه هوای عالی را می دهند. شما می توانید آلاچیق ها را به دیوار موجود ثابت کنید یا می توانید آنها را به طور مستقل نصب کنید.

آلاچیق های چوبی بسیار متنوع هستند. گروه مهندسی آژمان آلاچیق‌ چوبی را در سبک‌ها، شکل‌ها و اندازه‌های مختلف متناسب با چشم‌انداز شما می‌سازد، همچنین می‌توانید از آنها برای محافظت از یک محوطه باز موجود استفاده کنید یا حتی آنها را طوری طراحی کنید که به عنوان رابط بین سایبان‌ها عمل کنند. آلاچیق ها زمانی که از چوب سخت استوایی با کیفیت ساخته می شوند بسیار بادوام هستند، گروه مهندسی آژمان فقط از چوب های مقاوم در برابر آب و هوا آلاچیق می سازد.

می‌توانید آنها را با آویزان کردن گیاهان، نصب چراغ‌ها، رنگ آمیزی چوب یا حصار تزئینی چوب ساج برای کمک به بالا رفتن از گیاهان سفارشی کنید. پانل های سقف پلی کربنات را می توان در بالای آلاچیق چوبی نصب کرد اگر سایه بیشتری را ترجیح می دهید.

ما مزایای زیر را برای ساخت آلاچیق چوبی مدرن فهرست کرده ایم.

ارزش ملک خود را افزایش دهید

وقتی فضا محدود است، هر فوت مربع مهم است. آلاچیق یک اتاق اضافی در فضای باز ایجاد می کند که به ملک شما ارزش می بخشد. آلاچیق چوبی ساختاری را اضافه می کنند که جذابیت بصری ایجاد می کند و فضا را به حداکثر می رساند. یک اتاق در فضای باز نسبت به سایر املاکی که به طور موثر از این مناطق آزاد باغ استفاده نکرده اند، مزایایی به شما می دهد.

فضای بیرونی خود را به عنوان امتداد خانه خود در نظر بگیرید. خانه خود را با استفاده از یک عرشه چوبی در زیر آلاچیق گسترش دهید، بنابراین می توانید خانه خود را با آلاچیق متصل کنید و آن را به یک پیاده روی در فضای باز تبدیل کنید.

باغ خود را به سطح بعدی ببرید

می توانید آلاچیق چوبی خود را به نقطه کانونی در باغ خود تبدیل کنید. گیاهان کوهنوردی گلدار یا معطر در آلاچیق چوبی شما رشد می کنند. گیاهان به شما گل و عطر ثابتی می دهند. گیاهان را می توان با استفاده از پایه های عمودی یا با کمک داربست تربیت کرد. آلاچیق ها نیز بسیار قوی هستند و می توانند گیاهان آویزان را در خود نگه دارند. باغبانان می توانند از گل های گیاه شما در راحتی آلاچیق شما در فضای باز قدردانی کنند.

هنگام انتخاب گیاهان کوهنوردی برای تزئین قوس و آلاچیق، رایحه گیاهان یک جنبه اساسی است. چشمان خود را ببندید و باغ خود را با آلاچیقی با ویستریا معطر یا تمام تیرهای آلاچیق پوشیده از جنگل مادر که بوی شیرینی دارد تصور کنید.

آلاچیق چوبی، اتاق بیرونی خودتان

همه عاشق یک فضای بیرونی راحت هستند که در آن بتوانند از سایه و نسیم لذت ببرند. آلاچیق چوبی بهانه ای عالی برای گذراندن وقت در فضای باز خواهد بود. سرمایه گذاری در آلاچیق به شما این امکان را می دهد که زمان بیشتری را در خارج از منزل بگذرانید، در حالی که ممکن است بدون آن امکان پذیر یا راحت نبود. نورپردازی آویز اضافات مفید و زیبایی به آلاچیق است که به شما این امکان را می دهد که حتی پس از غروب خورشید از فضای بیرون خود لذت ببرید. می توانید تعطیلات آخر هفته خود را زیر سایه یک آلاچیق چوبی زیبا لذت ببرید.

از فضای بیرونی خود به عنوان مکانی برای استراحت استفاده کنید یا اگر ترجیح می دهید این اتاق بیرونی می تواند اتاق مطالعه خودتان باشد.

آلاچیق چوبی، مکان مورد علاقه برای مهمانان شما

اتاق جدید در فضای باز شما فضای مناسبی برای یک مهمانی خواهد بود و برای استفاده بیشتر در طول سال مناسب است. همچنین می توانید شام خانوادگی خود را زیر سایه آلاچیق میل کنید. آلاچیق به صورت سفارشی برای همه رویدادهای فضای باز ساخته می شود، برای مهمانی های بزرگ یا اگر می خواهید شام رمانتیک بعدی خود را داشته باشید عالی است. با کاشت یک گیاه متراکم می تواند سایه داشته باشد و در شب یک مکان محافظت شده و متمایز برای غذا خوردن داشته باشد و فضایی زیبا ایجاد کند. اگر آلاچیق خود را با گیاهانی کاشته اید که گل های معطری ارائه می دهند، مهمانان شما تمام شب در این بوی خوش غوطه ور هستند.

به خانه خود سبک بیافزایید

طرح ها و گزینه های زیادی برای آلاچیق چوبی شما وجود دارد. آلاچیق مستقل بدون تداخل با ساختمان فعلی شما به خانه شما سبک می بخشد. آلاچیق ساخته شده در مقابل خانه، انتقال از داخل به بیرون را به حداقل می رساند. هر دو گزینه کاملاً با پاسیو، عرشه یا چمن کار می کنند. می توانید با گیاهان و فضای اختصاصی برای نشستن مکمل کنید.در مرحله برنامه ریزی به سبک زندگی خود و نحوه استفاده از این فضا فکر کنید. برای خانواده های جوان می توانید از آنها به عنوان فضای بازی برای کودکان و حیوانات خانگی استفاده کنید، همچنین می توانید از آن به عنوان منطقه خصوصی و آرام خود برای کمک به آرامش خود استفاده کنید. آلاچیق بسیار متنوع است و به راحتی می تواند سلیقه شما را در بر بگیرد.

ساخت آلاچیق چوبی بسیار مهم است، آنها در مرکز توجه قرار می گیرند. لزوماً لازم نیست آنها را در پاسیو یا تراس قرار دهید، می توانید آنها را در ورودی اصلی خانه خود قرار دهید، بنابراین همه بازدیدکنندگان شما هنگام ورود آن را تحسین می کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 091273*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل