اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140108166811120667
در دسترس نیست

بهترین برند و مارک لامپ کم مصرف کدام است؟

کد: 140108166811120667

، (اخبار رسمی): لامپ های کم مصرف حدود 80 درصد انرژی کمتری نسبت به سایر لامپ ها مصرف می کنند. امروزه در طراحی و نورپردازی ساختمان ها و فضاهای داخلی خرید لامپ کم مصرف بسیار حائز اهمیت است.

بهترین برند و مارک لامپ کم مصرف کدام است؟
بهترین برند و مارک لامپ کم مصرف کدام است؟

لامپ های کم مصرف حدود 80 درصد انرژی کمتری نسبت به سایر لامپ ها مصرف می کنند. امروزه در طراحی و نورپردازی ساختمان ها و فضاهای داخلی خرید لامپ کم مصرف بسیار حائز اهمیت است.

امروزه گرمای زمین به یکی از دغدغه های اصلی جامعه بشری تبدیل شده است. اگر شما هم جزو کسانی هستید که به این موضوع مهم اهمیت زیادی می دهید، جالب است بدانید که استفاده از لامپ های کم مصرف می تواند تقریباً یک تن دی اکسید کربن را از ورود به اتمسفر نجات دهد.

لامپ های کم مصرف حدود 80 درصد انرژی کمتری نسبت به سایر لامپ ها مصرف می کنند. امروزه در طراحی و نورپردازی ساختمان ها و فضاهای داخلی خرید لامپ کم مصرف بسیار حائز اهمیت است.

بنابراین به این نتیجه می رسیم که علاوه بر مزایای زیست محیطی، لامپ هایی می باشند که انرژی را نیز تامین می کنند. و صرفه جویی در هزینه ها را برای ما ممکن میکنند.

بهترین برندهای لامپ کم مصرف ایرانی کدامند؟

لامپ پارس شهاب
 

پارس شهاب که در سال 1348 تاسیس شد، اولین تولید کننده لامپ در ایران بود. این شرکت با بیش از نیم قرن تجربه دارای گواهینامه معتبر بین المللی است که نشان از کیفیت بالای محصولات آن دارد. لامپ کم مصرف این برند معروف دارای 12 ماه گارانتی بوده و بهترین خدمات پس از فروش محسوب می شود.

لامپ کم مصرف دلتا

دلتا یکی از تولید کنندگان قدیمی لامپ های کم مصرف و محصولات الکترونیکی است. این شرکت به دلیل قیمت ارزان و کیفیت پایین در بازار شناخته شده است.

لامپ برند نور

لامپ نور یکی از معتبرترین برندها در زمینه فناوری روشنایی است. این شرکت با سابقه ای طولانی، همه روزه انواع محصولات نورپردازی را عرضه می کند.

لامپ کم مصرف افراتاب

افراتاب یکی از شرکت های پیشرو در صنعت الکترونیک است. این شرکت در سال 1377 تاسیس شد و با بهره گیری از فناوری های روز دنیا محصولاتی مانند: لامپ های صنعتی، لامپ های حباب دار، لامپ های ال ای دی، لامپ های کم مصرف، پروژکتور و لامپ های سقفی و ... را تولید می کند. تلاش می کند محصولات و خدمات خود را ارائه دهد. تا حد امکان با در نظر گرفتن سلیقه مشتری و استانداردهای بین المللی.

قیمت لامپ کم مصرف افراتاب در مقایسه با محصولات مشابه کمی بالاتر از حد متوسط ​​می باشد. همچنین این برند برای جلب رضایت مشتریان خود 12 ماه گارانتی لامپ های کم مصرف داده است. مردم می توانند با خیال راحت و بدون دردسر خرید کنند

لامپ دلتا

برند دلتا با سابقه ای بیست ساله در تولید محصولات روشنایی، در این مدت با تولید لامپ های کم مصرف در طرح های مختلف، همواره خود را به عنوان یک برند زیست محیطی معرفی کرده است.

لامپکم مصرف پارس توس

شرکت پارس شعاع توس یکی از بزرگترین تولیدکنندگان محصولات روشنایی در ایران می باشد. این برند با بیش از بیست سال سابقه در زمینه تولید محصولات الکترونیکی و روشنایی و با بهره گیری از نیروهای مجرب و متخصص و با استفاده از آخرین فناوری ها، محصولاتی با کیفیت و سازگار با محیط زیست تولید می کند و نیازهای افراد توانمند را برآورده می کند. . کشور را بسازد

لامپ کم مصرف خزرشید

شرکت توسعه صنعت روشنایی هزارشید در سال ۱۳۷۸ در تهران تاسیس شد. کارخانه این شرکت در شهرک صنعتی شمس آباد واقع شده است.

لامپ کم مصرف اپل

اپل یکی از برندهای چینی است که گوشی های هوشمند تولید می کند. این شرکت در سال 1996 تاسیس شد و از آن زمان تاکنون محصولات آن در بیش از 50 کشور جهان به فروش می رسد.

لامپ کم مصرف آفتاب

برند مورد استفاده برای لامپ های کم مصرف و LED آفتاب است. محصولات این شرکت دارای برچسب استاندارد و گارانتی تعویض می باشد.
آفتاب انواع چراغ های داخلی اس ام دی و کم مصرف LED را بدون واسطه با ضمانت کیفیت و 2 سال گارانتی تعویض عرضه می کند. قیمت های ذکر شده مناسب است و پس از اعمال تخفیف، به نفع شماست که از کارشناسان ما برای خرید و مشاوره استفاده کنید.

نام تجاری لامپ کم مصرف Caramex

هلدینگ صنعتی کارامکس با تکیه بر دانش و تجربه مهندسین و کارآفرینان ایرانی به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان محصولات روشنایی و لامپ های ال ای دی در سال 1389 تاسیس شد.
هدف این گروه مکان یابی کامل صنعت روشنایی بر اساس تکنولوژی LED و تولید قطعات لازم برای لامپ و فانوس می باشد و با توجه به تقاضای بازار مونتاژ، ریخته گری، قطعات یدکی و تولید لامپ های لیتیومی انجام می شود.

نجات اطلس نور

اطلس نور در سال 1358 فعالیت خود را برای تولید انواع برق و تجهیزات برای کاهش وابستگی و رفع نیازهای برق کشور آغاز کرد. از آن زمان، رهبران این شرکت تصمیم گرفتند گام بزرگی برای بهبود صنعت برق در کشور در بلندمدت بردارند.

در این راستا آزمایشگاه هایی برای تحقیق و توسعه، طراحی و مهندسی، قالب گیری، کنترل کیفیت و نورسنجی و حفظ (IP) ایجاد کرده اند. این شرکت در سال 2002 موفق به اخذ گواهینامه ISO9001 و همچنین گواهی کیفیت از شبکه بین المللی کیفیت IQNET شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]