اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140108186813116401
در دسترس نیست

شهریه دانشگاه پیام نور

کد: 140108186813116401

، (اخبار رسمی): هرساله با افزایش شهریه دانشگاه پیام نور به میزان 10 الی 15 درصد مواجه هستیم و در سال جاری افزایش شهریه دانشگاه پیام نور 30 تا 38 درصد بوده است.

فراموش نکنید که پس از پرداخت هزینه بایستی شناسه قبض و شناسه پرداخت را یادداشت کنید. در صورت بروز هر نوع سوال با کارشناسان مشاوران برتر، مشاوره تحصیلی تلفنی دربافت کنید.

اطلاع از شهریه دانشگاه پیام نور برای تمام داوطلبانی که از طریق (ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور و یا ثبت نام کنکور)، قصد ورود به دانشگاه پیام نور را دارند، ضروری است. به طور معمول شهریه دانشگاه ها در دفترچه راهنمای ثبت نام درج نمی شود و همین موضوع موجبات سردرگمی برخی از داوطلبان را فراهم می کند. از این رو قصد داریم در این مقاله به شرح کامل میزان شهریه دانشگاه های پیام نور بپردازیم.

در زمان آغاز ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری (ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور) و ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد، از اصلی ترین سوالاتی که از کارشناسان مشاوران برتر پرسیده می شود، درخصوص شهریه این دانشگاه ها می باشد.

برای پرداخت شهریه دانشگاه پیام نور لازم است ابتدا به سامانه گلستان ورود کنید و سپس با طی کردن مسیر (آموزش -> گزارش های آموزش -> شهریه -> لیست ها و آمار ها -> ۱۶۳- فرم واریز وجود دانشگاه پیام نور)، از مبلغ شهریه خود مطلع شوید و از طریق خودپرداز، تلفن بانک، سایت، کارت های عضو شبکه شتاب و... اقدام به واریز شهریه دانشگاه پیام نور نمایید.

منبع: شهریه دانشگاه پیام نور

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مرکز مشاوره تحصیلی مشاوران برتر

مرکز مشاوره تحصیلی و خانواده تلفنی و غیرحضوری

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش