اطلاعات تماس
  • 021339*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140111107143722226
در دسترس نیست

تولید برق و تولید انرژی در تاسیسات برق ساختمان

کد: 140111107143722226

، (اخبار رسمی): در اوایل سال 1837 اختراع شد، اما اولین برداشت پلیمریزاسیون "وینیل کلراید" حدود 40 سال بعد گزارش شد.. این ماده در آن دوران به عنوان یک جامد سفید گزارش شده بود که می تواند تا دمای 130 درجه سانتیگراد را بدون آسیب تحمل کند.

تولید برق و تولید انرژی در تاسیسات برق ساختمان
تولید برق و تولید انرژی در تاسیسات برق ساختمان

در اوایل سال 1837 اختراع شد، اما اولین برداشت پلیمریزاسیون "وینیل کلراید" حدود 40 سال بعد گزارش شد.. این ماده در آن دوران به عنوان یک جامد سفید گزارش شده بود که می تواند تا دمای 130 درجه سانتیگراد را بدون آسیب تحمل کند.

از مواد پی وی سی در تولید محصولات مختلفی استفاده می شود. محصولات شامل انواع لوله برق pvc و فاضلابی، کفپوش، دیوارپوش، درب و پنجره، ورق عایق بندی و... نیز می باشد. دلیل استفاده از این محصول قیمت ارزان، وزن کم، ایمن و مقاوم در برابر آسیب های محیطی است.

چرا کارخانه‌های کشتی‌سازی، مالکان و شرکت‌های مهندسی در سراسر جهان مهر و موم پی وی سی را به عنوان راه‌حل استاندارد خود برای نفوذ لوله انتخاب می‌کنند؟ زیرا ما روش های آب بندی سنتی را به چالش می کشیم و جایگزینی برتر ارائه می دهیم.

راه حل های آب بندی پی وی سی برای لوله
مهر و موم های پی وی سی کاملاً برای محافظت از لوله های عبوری از بخش های دارای درجه آتش یا ضد آب طراحی شده اند. آنها در مقایسه با ترکیبات، شمع های آب بندی و اتصالات دیواره ها مزایای بسیار زیادی را ارائه می دهند. آیا نیاز به آب بندی لوله های فلزی یا لوله های پلاستیکی یا هر دو دارید؟ آیا به دنبال راه حل کارآمد آب بندی غیر جوشی هستید؟ ما از شما دعوت می کنیم تا مجموعه راه حل های مختلف آب بندی ما را مرور کنید.

با این وجود همین لوله، شیلنگ PVC به دلیل مقاومت بالا در برابر مواد شیمیایی، عدم تغییر طعم یا بوی آب عبوری از آنها و سطح داخلی صاف و مناسب برای انتقال آب آشامیدنی است. و آب طوفان کافی بود.

از سال 1936 تا 1939، لوله های پی وی سی در بیش از 400 محل زندگی در مرکز المان برای انتقال ید و فاضلاب نصب شد. استفاده از تست و لوله، شیلنگ پی وی سی، طی سالهای 1936 تا 1941، درسدن و غیره، ماگدبورگ و غیره، برلین، هامبورگ، آلمان. کلن، آلمان هایدلبرگ و ویسبادن به نمایش گذاشته شد.

ادامه مطلب

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021339*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | مسکن و ساختمان