اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140112137189717646
در دسترس نیست

شهر بورس گزارش می‌دهد؛

ومعادن سقف تاریخی خود را پس گرفت

کد: 140112137189717646

، تبریز , (اخبار رسمی): بازار سرمایه این روزها با افت و خیزهایی مواجه شده، اما در این میان نماد معادن سقف تاریخی خود را پس گرفته است.

ومعادن سقف تاریخی خود را پس گرفت
شرکت توسعه معادن و فلزات

به گزارش شهر بورس، بازار سرمایه طی هفته‌های اخیر با رشد شارپی مواجه بود و شاخص کل توانست به کانال یک میلیون و 800 هزار واحد برسد. یکی از نمادهایی که در طی این روزها توانست همگام با شاخص کل رشد کرده و سود خوبی را برای سهامداران خود به ارمغان بیاورد، «ومعادن» بود.

شرکت توسعه معادن و فلزات به عنوان بزرگترین هلدینگ سرمایه‌گذاری حوزه معادن در کشور همواره سهامداران و علاقه مندان خاص خود را داشته است.

وضعیت تکنیکالی ومعادن

ومعادن طی دو سال اخیر سود 110 درصدی را نصیب سهامدارانش کرده و تاکنون این روند صعودی در کانال رسم شده پایدار است.

این نماد از دی ماه 1401 تا کنون رشد 50 درصدی را تجربه کرده که نشان دهنده پتانسیل ومعادن برای سوددهی را نشان می‌دهد.

در حال حاضر سهام شرکت توسعه معادن و فلزات با مقاومت تاریخی 600 تومان مواجه است.

با توجه به رالی اخیری که این نماد طی روزهای اخیر داشته، در حال حاضر و با رسیدن به سقف تاریخی با اصلاح مواجه شده است.

انتظار می‌رود پس از تخلیه هیجانات فروشی که به واسطه رشد اخیر نماد و رسیدن آن به مقاومت تاریخی اتفاق افتاده، بار دیگر روند صعودی ومعادن آغاز شود.

یکی دیگر از دلایلی که منجر به افزایش فشار عرضه در نماد ومعادن شد، تبدیل شدن حق تقدم‌ها به سهم و فراهم شدن امکان فروش آن بود.

پیش‌بینی می‌شود در رالی بعدی، اهداف قیمتی سهم به ترتیب در محدوده‌های 740 و 950 تومان باشد که از احتمال رشد 20 درصدی یا 50 درصدی ومعادن در میان مدت و بلندمدت حکایت دارد.

این نماد در کوتاه مدت نیز روند صعودی دارد و هم اکنون در حال استراحت قیمتی در محدوده مقاومتی است.

530 و 450 تومان نواحی حمایتی ومعادن خواهد بود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهر بورس

“شهر بورس” آمده است تا منبع رسمی دریافت اخبار و صدای سهامدار باشد. این رسانه که با شماره مجوز 87147 مشغول به فعالیت است؛ حاصل تلاش دوستانی است که عزم خود را جزم کرده‌اند تا در حوزه اطلاع‌رسانی به عهد خود وفا کنند. بنویسند از کمبودها و نقص‌ها و بدانند که کسانی هستند که می‌خوانند و تأثیر گذارند، آنانی که تلاش می‌کنند تا بازار سرمایه همواره موتور مولد اقتصاد کشور باشد. “شهر بورس ” به عنوان نخستین آژانس خبری تحلیلی تخصصی بازارهای مالی در شمال غرب کشور از صنایع ایران می‌نویسد از ظرفیت‌هایی که دارد و از آنچه می‌تواند باشد. در این وادی دست شهر بورسی‌ها را بگیرید چراکه برای تعالی نیاز به دیدگاه‌ها و اندیشه‌های ناب شما داریم. نیازی که از سر تعهد است. آژانس خبری-تحلیلی شهر بورس، حاصل تلاش گروهی از روزنامه‌نگاران ایرانی است که باهدف یاری به جریان اطلاع‌رسانی آزاد، راه‌اندازی شده است. این وب‌سایت کاملاً از داخل مرزهای ایران و با رعایت قوانین و مقررات نظام جمهوری اسلامی ایران اداره می‌شود. شهر بورس رسانه هیچ حزب و جناحی نیست، هرچند که در جریان مسائل اقتصادی روز ایران فعالانه حضور رسانه‌ای خواهد داشت. این رسانه با حفظ نگاه ویژه خود به مسائل کلان اقتصادی ضمن پرهیز از درگیری‌های کم‌فایده رسانه‌ای، آماده است تا با درج تحلیل‌ها و مقالات صاحب‌نظران و فرهیختگان، محمل مناسبی برای تضارب آرا و اندیشه‌ها و ارائه آن به عموم مردم فراهم آورد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه