اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140112137189817646
در دسترس نیست

لوتوس سهامداران خود را به مجمع فراخواند

کد: 140112137189817646

، تبریز , (اخبار رسمی): مطابق آگهی منتشر شده در سامانه کدال، شرکت تامین سرمایه لوتوس پارسیان سهامداران خود را به مجمع عمومی فراخواند.

لوتوس سهامداران خود را به مجمع فراخواند
لوتوس سهامداران خود را به مجمع فراخواند

به گزارش شهر بورس، شرکت تامین سرمایه لوتوس پارسیان در تاریخ 23 اسفند ماه سال جاری، مجمع عمومی عادی سالیانه برای سال مالی منتهی به 1401/10/30 برگزار خواهد کرد.

مجمع یاد شده ساعت 10 صبح در محل مرکز همایش‌های بین‌المللی دانشگاه الزهرا واقع در تهران، خیابان شیخ بهایی شمالی، میدان شیخ بهایی، دانشگاه الزهرا برگزار می‌شود.

این مجمع به منظور استماع گزارش هیئت‌ مدیره و بازرس قانونی، تصویب صورت‌های مالی سال مالی منتهی به 1401/10/30، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی، انتخاب اعضای هیئت‌مدیره، تقسیم سود و سایر موضوعات در صلاحیت مجمع برگزار می‌شود.

بر این اساس، از سهامداران و یا نمایندگان قانونی آنها دعوت می‌شود به منظور اخذ برگ ورود به جلسه با ارائه کارت ملی یا وکالتنامه رسمی برای اشخاص حقیقی و معرفی‌نامه معتبر و کارت ملی برای نمایندگان اشخاص حقوقی، در جلسه مجمع حضور به‌هم رسانند.

همچنین این مجمع به صورت آنلاین پخش خواهد شد و سهامداران محترم می‌توانند از طریق مراجعه به لینک http://roka-co.com/lotusib در این جلسه حضور یابند.

در آستانه برگزاری مجمع سالانه «لوتوس» صورت‌های مالی حسابرسی نشده سال مالی 1401 این شرکت نیز در سامانه کدال منتشر شده است که نشاندهنده رشد 32 درصدی سود سهامداران این شرکت در مقایسه با سال مالی قبل است.

مطابق صورت‌های مالی حسابرسی نشده سال مالی منتهی به 1401/10/30 این شرکت که در  سامانه کدال منتشر شده است، سود خالص هر سهم سهامداران این شرکت در مقایسه با سال مالی قبل 32 درصد رشد داشته و به یک هزار و 64 ریال رسیده است. این درحالی است که در سال مالی 1400، سود خالص هر سهم «لوتوس» برابر 809 ریال بود.

بر اساس صورت سود و زیان منتشر شده، درآمدهای عملیاتی «لوتوس» در سال مالی 1401 بالغ بر 20 هزار میلیارد ریال بوده است که حاکی از رشد 40 درصدی درآمدهای عملیاتی این شرکت در مقایسه با سال مالی قبل است.

همچنین، بر اساس صورت وضعیت مالی منتشر شده، مجموع دارایی‌های «لوتوس» در سال مالی 1401 در مقایسه با سال مالی قبل از آن رشد 36 درصدی داشته و به بیش از 55 هزار میلیارد ریال رسیده است.

سهامداران محترم همواره می‌توانند تمام اطلاعات مالی و اطلاعیه‌های منتشر شده تامین سرمایه لوتوس پارسیان را در سامانه کدال به نشانی www.codal.ir و با جست‌وجوی نام شرکت، مشاهده و بررسی کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهر بورس

“شهر بورس” آمده است تا منبع رسمی دریافت اخبار و صدای سهامدار باشد. این رسانه که با شماره مجوز 87147 مشغول به فعالیت است؛ حاصل تلاش دوستانی است که عزم خود را جزم کرده‌اند تا در حوزه اطلاع‌رسانی به عهد خود وفا کنند. بنویسند از کمبودها و نقص‌ها و بدانند که کسانی هستند که می‌خوانند و تأثیر گذارند، آنانی که تلاش می‌کنند تا بازار سرمایه همواره موتور مولد اقتصاد کشور باشد. “شهر بورس ” به عنوان نخستین آژانس خبری تحلیلی تخصصی بازارهای مالی در شمال غرب کشور از صنایع ایران می‌نویسد از ظرفیت‌هایی که دارد و از آنچه می‌تواند باشد. در این وادی دست شهر بورسی‌ها را بگیرید چراکه برای تعالی نیاز به دیدگاه‌ها و اندیشه‌های ناب شما داریم. نیازی که از سر تعهد است. آژانس خبری-تحلیلی شهر بورس، حاصل تلاش گروهی از روزنامه‌نگاران ایرانی است که باهدف یاری به جریان اطلاع‌رسانی آزاد، راه‌اندازی شده است. این وب‌سایت کاملاً از داخل مرزهای ایران و با رعایت قوانین و مقررات نظام جمهوری اسلامی ایران اداره می‌شود. شهر بورس رسانه هیچ حزب و جناحی نیست، هرچند که در جریان مسائل اقتصادی روز ایران فعالانه حضور رسانه‌ای خواهد داشت. این رسانه با حفظ نگاه ویژه خود به مسائل کلان اقتصادی ضمن پرهیز از درگیری‌های کم‌فایده رسانه‌ای، آماده است تا با درج تحلیل‌ها و مقالات صاحب‌نظران و فرهیختگان، محمل مناسبی برای تضارب آرا و اندیشه‌ها و ارائه آن به عموم مردم فراهم آورد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه