اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140207157515117646
در دسترس نیست

حضور رئیس سازمان بورس در «شهر بورس»

کد: 140207157515117646

، تبریز , (اخبار رسمی): رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار به همراه مدیر روابط عمومی این سازمان در تحریریه آژانس خبری تحلیلی شهر بورس حضور یافت.

حضور رئیس سازمان بورس در «شهر بورس»
حضور رئیس سازمان بورس در «شهر بورس»

مجید عشقی نیز ضمن قدردانی از فعالیت‌های «شهر بورس» بر نقش رسانه‌ها در شفاف‌سازی مسائل مختلف بازار سرمایه و آگاهی‌دهی بر سهامداران تاکید کرد.

مجید عشقی رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار با حضور در تحریریه آژانس خبری تحلیلی شهر بورس با مدیرمسئول، سردبیر و خبرنگاران این رسانه دیدار و گفت‌وگو کرد.

مجید عشقی در این دیدار در جریان آخرین فعالیت‌های «شهر بورس» و نحوه تولید مطالب خبری این رسانه قرار گرفت.

امیر توپچی پور مدیر مسئول و صاحب امتیاز آژانس خبری تحلیلی شهر بورس گزارشی از فعالیت‌های این رسانه خبری به رئیس سازمان بورس ارائه داد.

وی با اشاره به دریافت مجوز آموزشگاه فنی و حرفه ای شهر بورس، اعلام کرد: آژانس خبری تحلیلی شهر بورس علاوه بر فعالیت در عرصه اطلاع رسانی، بر مسئولیت اجتماعی خود در حوزه آموزش و فرهنگ سازی بازارهای مالی نیز تمرکز جدی دارد. در همین راستا، سال گذشته این رسانه خبری اقدام به برگزاری همایش تامین مالی از بازار سرمایه با همکاری اتاق بازرگانی تبریز کرد تا صنایع منطقه با راهکارهای تامین مالی از بازار سرمایه آشنا شوند.

مجید عشقی نیز ضمن قدردانی از فعالیت‌های «شهر بورس» بر نقش رسانه‌ها در شفاف‌سازی مسائل مختلف بازار سرمایه و آگاهی‌دهی بر سهامداران تاکید کرد.

رئیس سازمان بورس گفت: ما همواره از نقدهای سازنده رسانه ها استقبال کرده و بر لزوم ارائه هشدارهای لازم از سوی رسانه ها تاکید داریم. رسانه ها چشم بینای و صدای سهامداران بازار سرمایه هستند و همواره اشکالات و گاهاً تخلفات موجود را یادآوری می کنند که اقدام بسیار ارزنده ای است.

وی همچنین نقش رسانه ها در دعوت مردم به سرمایه گذاری غیرمستقیم را نقشی مهم و سازنده دانست.

در این بازدید، مهدی حاجیوند مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان بورس و نجفی مدیر تالار بورس منطقه ای تبریز نیز حضور داشت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهر بورس

“شهر بورس” آمده است تا منبع رسمی دریافت اخبار و صدای سهامدار باشد. این رسانه که با شماره مجوز 87147 مشغول به فعالیت است؛ حاصل تلاش دوستانی است که عزم خود را جزم کرده‌اند تا در حوزه اطلاع‌رسانی به عهد خود وفا کنند. بنویسند از کمبودها و نقص‌ها و بدانند که کسانی هستند که می‌خوانند و تأثیر گذارند، آنانی که تلاش می‌کنند تا بازار سرمایه همواره موتور مولد اقتصاد کشور باشد. “شهر بورس ” به عنوان نخستین آژانس خبری تحلیلی تخصصی بازارهای مالی در شمال غرب کشور از صنایع ایران می‌نویسد از ظرفیت‌هایی که دارد و از آنچه می‌تواند باشد. در این وادی دست شهر بورسی‌ها را بگیرید چراکه برای تعالی نیاز به دیدگاه‌ها و اندیشه‌های ناب شما داریم. نیازی که از سر تعهد است. آژانس خبری-تحلیلی شهر بورس، حاصل تلاش گروهی از روزنامه‌نگاران ایرانی است که باهدف یاری به جریان اطلاع‌رسانی آزاد، راه‌اندازی شده است. این وب‌سایت کاملاً از داخل مرزهای ایران و با رعایت قوانین و مقررات نظام جمهوری اسلامی ایران اداره می‌شود. شهر بورس رسانه هیچ حزب و جناحی نیست، هرچند که در جریان مسائل اقتصادی روز ایران فعالانه حضور رسانه‌ای خواهد داشت. این رسانه با حفظ نگاه ویژه خود به مسائل کلان اقتصادی ضمن پرهیز از درگیری‌های کم‌فایده رسانه‌ای، آماده است تا با درج تحلیل‌ها و مقالات صاحب‌نظران و فرهیختگان، محمل مناسبی برای تضارب آرا و اندیشه‌ها و ارائه آن به عموم مردم فراهم آورد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه