اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140211217812717646
در دسترس نیست

امیر توپچی پور:

ماهنامه اقتصادی عصر تجارت مجوز گرفت

کد: 140211217812717646

، تبریز , (اخبار رسمی): امیر توپچی پور مدیرمسئول ماهنامه اقتصادی عصر تجارت از صدور مجوز این رسانه تخصصی از وزارت فرهگ و ارشاد اسلامی خبر داد.

ماهنامه اقتصادی عصر تجارت مجوز گرفت
ماهنامه اقتصادی عصر تجارت مجوز گرفت

امیر توپچی پور مدیرمسئول ماهنامه اقتصادی عصر تجارت از صدور مجوز این رسانه تخصصی از وزارت فرهگ و ارشاد اسلامی خبر داد.

به گزارش ایرنا، امیر توپچی پور درباره صدور مجوز ماهنامه اقتصادی عصر تجارت اظهار داشت: با وجود فعالیت پایگاه خبری شهر بورس به عنوان رسانه تخصصی برای پوشش اخبار بورس تهران، ما در این رسانه به پوشش اخبار بازارهای موازی نیز می‌پردازیم اما همچنان در حوزه اقتصاد کشور، کمبود منابع اطلاعاتی موثق و تحلیلی را احساس می‌کردیم.

وی با اشاره به اینکه ماهنامه عصر تجارت با مجوز رسمی از وزارت فرهگ و ارشاد اسلامی کار خود را آغاز کرد و این ماهنامه در زمینه اقتصادی فعالیت خواهد کرد. افزود: سال گذشته درخواست مجوز ماهنامه تخصصی اقتصادی «عصر تجارت» از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صورت گرفت و در آذرماه سال 1402 نیز مجوز این ماهنامه اقتصادی به شماره 94791 از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صادر شد.

مدیرمسئول ماهنامه اقتصادی عصر تجارت خاطرنشان کرد: این ماهنامه اقتصادی را با هدف پر کردن خلأهای موجود در این حوزه و ایجاد بستری برای تحلیل دقیق و بحث پیرامون مسائل اقتصادی کشور ایجاد کردیم. در ماهنامه عصر تجارت تلاش خواهیم کرد تا به تحلیل اقتصاد ایران و حوزه‌های مختلفی چون اقتصاد خرد و کلان، بورس، بانک، بیمه، بازار خودرو و مسکن و… بپردازیم.

توپچی پور تصریح کرد: بازار رسانه‌های اقتصادی ایران نیازمند منظره‌ای تازه برای تحلیل و تفسیر موضوعات اقتصادی است. «عصر تجارت» با ارائهٔ مطالب تخصصی و به‌روز، سعی در ارتقای دانش و فهم مخاطبان خود از پیچیدگی‌های اقتصاد خواهد داشت.

وی ادامه داد: رشد فرهنگ سرمایه‌گذاری ارتباط تنگاتنگی با دسترسی به اطلاعات دقیق و کاربردی دارد و «عصر تجارت» تلاش خواهد کرد تا با ایجاد یک پلتفرم معتبر اطلاعاتی، در توانمندسازی سرمایه‌گذاران برای تصمیم‌گیری‌های آگاهانه نقش کلیدی ایفا کند.

امیر توپچی پور با بیان اینکه عصر دیجیتال فرصت‌های بی‌شماری را برای رسانه‌ها به ارمغان می‌آورد، گفت: ازجمله توانایی دسترسی به داده‌های بزرگ، تحلیل‌های زمان واقعی و امکان ارتباط مستقیم با مخاطب ازجمله این فرصت‌ها هستند. ما باید چالش‌ها از قبیل حفظ حریم خصوصی و مبارزه با اطلاعات غلط را نیز مدیریت کنیم.

مدیرمسئول ماهنامه اقتصادی عصر تجارت تأکید کرد: پیش‌بینی می‌شود که رسانه‌های اقتصادی ایران به سمت هوشمند سازی پیش خواهند رفت. استفاده از فناوری‌های جدید مانند یادگیری ماشین و تحلیل داده‌های بزرگ، به ما کمک خواهد کرد تا محتوایی دقیق‌تر و مرتبط‌تر به مخاطبان خود ارائه دهیم.

وی با اشاره به رویکرد این ماهنامه اظهار داشت: عصر تجارت رویکردی منعطف دارد و سعی می‌کند تا با تحولات بازار همپای شود. ما به‌طور مداوم در تلاشیم تا درک خود را از دنیای بازارهای مالی، استارتاپ‌ها و تجارت الکترونیک بهبود ببخشیم و این دانش را با مخاطبانمان به اشتراک بگذاریم.

مدیرمسئول آژانس خبری شهر بورس درباره ارتباط معنوی شهر بورس و عصر تجارت، گفت: عصر تجارت به عنوان بازوی تحلیلی شهر بورس، می‌کوشد تا آگاهی و درک سرمایه‌گذاران را افزایش دهد و به آن‌ها این امکان را بدهد تا با اطلاعات کامل‌تری به سرمایه‌گذاری بپردازند.

صاحب‌امتیاز ماهنامه عصر تجارت خاطرنشان کرد: ما از یک تیم حرفه‌ای از تحلیل‌گران، خبرنگاران و کارشناسان باتجربه استفاده خواهیم کرد تا پیوسته محتوایی به‌روز و معتبر ارائه کنیم. همچنین تلاش خواهیم کرد تا مشارکت با کارشناسان بین‌المللی را دنبال کنیم تا از دیدگاه‌های مختلف بهره ببریم.

وی اذعان داشت: ما به دنبال برقراری ارتباط با بازارهای جهانی هستیم. استراتژی ما متکی به گسترش شبکه‌های همکاری‌مان با رسانه‌ها و مؤسسات مالی بین‌المللی خواهد بود تا دیدگاه‌ها و تحلیل‌هایمان وسعت بیشتری پیدا کنند.

توپچی پور درباره شعار این رسانه تخصصی اظهار داشت: پیام «عصر تجارت» واضح است؛ ارتقای دانشِ اقتصادی و سرمایه‌گذاری در میان شهروندان می‌تواند به توسعهٔ پایدار و رفاه جامعه کمک کند. ما می‌کوشیم تا این دیدگاه را با تکیه بر اصول امانت‌داری، دقت و نوآوری به پیش ببریم.

صاحب‌امتیاز ماهنامه عصر تجارت در پایان گفت: مخاطبان علاوه بر ماهنامه که به صورت مکتوب به چاپ خواهد رسید، می‌توانند اخبار، تحلیل‌ها و محتوای مربوط به «عصر تجارت» را در وبسایت این ماهنامه به آدرس www.asretejarat.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهر بورس

“شهر بورس” آمده است تا منبع رسمی دریافت اخبار و صدای سهامدار باشد. این رسانه که با شماره مجوز 87147 مشغول به فعالیت است؛ حاصل تلاش دوستانی است که عزم خود را جزم کرده‌اند تا در حوزه اطلاع‌رسانی به عهد خود وفا کنند. بنویسند از کمبودها و نقص‌ها و بدانند که کسانی هستند که می‌خوانند و تأثیر گذارند، آنانی که تلاش می‌کنند تا بازار سرمایه همواره موتور مولد اقتصاد کشور باشد. “شهر بورس ” به عنوان نخستین آژانس خبری تحلیلی تخصصی بازارهای مالی در شمال غرب کشور از صنایع ایران می‌نویسد از ظرفیت‌هایی که دارد و از آنچه می‌تواند باشد. در این وادی دست شهر بورسی‌ها را بگیرید چراکه برای تعالی نیاز به دیدگاه‌ها و اندیشه‌های ناب شما داریم. نیازی که از سر تعهد است. آژانس خبری-تحلیلی شهر بورس، حاصل تلاش گروهی از روزنامه‌نگاران ایرانی است که باهدف یاری به جریان اطلاع‌رسانی آزاد، راه‌اندازی شده است. این وب‌سایت کاملاً از داخل مرزهای ایران و با رعایت قوانین و مقررات نظام جمهوری اسلامی ایران اداره می‌شود. شهر بورس رسانه هیچ حزب و جناحی نیست، هرچند که در جریان مسائل اقتصادی روز ایران فعالانه حضور رسانه‌ای خواهد داشت. این رسانه با حفظ نگاه ویژه خود به مسائل کلان اقتصادی ضمن پرهیز از درگیری‌های کم‌فایده رسانه‌ای، آماده است تا با درج تحلیل‌ها و مقالات صاحب‌نظران و فرهیختگان، محمل مناسبی برای تضارب آرا و اندیشه‌ها و ارائه آن به عموم مردم فراهم آورد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

رسانه‌ها