اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140202047248622641
در دسترس نیست

همه چیز درباره مهاجرت به کانادا بدون مدرک تحصیلی

کد: 140202047248622641

، (اخبار رسمی): اگر قصد دارید که کانادا مهاجرت کنید اما مدرک تحصیلی را به عنوان مانعی برای این فرآیند می‌بینید، باید بدانید که کانادا به عنوان کشوری که از مهاجرت و تنوع فرهنگی حمایت می‌کند، شرایطی را در نظر گرفته تا افراد حتی بدون مدرک تحصیلی نیز به این کشور مهاجرت کرده و از استانداردهای زندگی برخوردار شوند.

همه چیز درباره مهاجرت به کانادا بدون مدرک تحصیلی
همه چیز درباره مهاجرت به کانادا بدون مدرک تحصیلی
همه چیز درباره مهاجرت به کانادا بدون مدرک تحصیلی
همه چیز درباره مهاجرت به کانادا بدون مدرک تحصیلی
همه چیز درباره مهاجرت به کانادا بدون مدرک تحصیلی
همه چیز درباره مهاجرت به کانادا بدون مدرک تحصیلی

بدین منظور تا انتهای مطلب با ما همراه باشید تا با روشی به غیر از مهاجرت تحصیلی به کانادا، یعنی مهاجرت بدون مدرک تحصیلی آشنایی پیدا کنید.

مهاجرت به کانادا بدون مدرک تحصیلی

مهاجرت تحصیلی به کانادا یکی از روش‌های رایج مهاجرتی است که متقاضیان آن همواره در حال افزایش‌اند؛ اما در این میان روش‌های بهتری نیز برای مهاجرت به این کشور پیشرفته و مرفه وجود دارد. یکی از این روش‌ها اشتغال در زمینه‌هایی است که به مدرک تحصیلی نیازی ندارند. درواقع بازار کار کانادا همواره تحت فشار قرار گرفته است که این فرآیند به دلیل کمبود نیروی ماهر و متخصص در این کشور است. بنابراین در صورت داشتن تخصص کافی می‌توانید به آسانی در بازار کار کانادا به عنوان یکی از پیشگامان اقتصاد جهان، فعالیت داشته باشید.

اشتغال در کانادا بدون مدرک تحصیلی

در سراسر دنیا برای اشتغال مهاجران بین‌المللی، مدرک تحصیلی معتبر درخواست می‌شود، اما کانادا این عامل را در برخی شغل‌ها ضروری نمی‌داند. درواقع کانادا گزینه‌های مهاجرتی را به تمام متقاضیان با هر سطح مهارتی ارائه می‌دهد و معتقد است که اگرچه مدرک تحصیلی از اهمیت بالایی برخوردار است، اما در این شرایط تجربه و تخصص از مدرک تحصیلی نیز پراهمیت‌تر است. اشتغال در کانادا به شما این فرصت را می‌دهد که تجارب کاری ارزشمندی را در این کشور کسب کنید و ارتباط ویژه‌ای با صنعت به روز کانادا داشته باشید. علاوه بر این می‌توانید حین اشتغال، از مزایای تحصیل رسمی و یا تحصیل آنلاین در کانادا نیز استفاده کنید و با تکمیل تحصیلات خود، موقعیت‌های ویژه‌ای را برای آینده خود رقم بزنید.

مشاغل برتر کانادا که نیازی به مدرک تحصیلی ندارند

اگر قصد دارید متناسب با تخصص خود به کانادا مهاجرت کنید، می‌توانید از میان مشاغل ذکر شده مناسب‌ترین گزینه را انتخاب کرده و مراحل دریافت ویزا و مهاجرت را دنبال کنید. در این شرایط می‌توانید پس از دریافت شغل، نسبت به مهاجرت تحصیلی به کانادا اقدام کرده و هم‌زمان در این کشور به اشتغال و تحصیل بپردازید.

  •   برق‌کاری
  • ضمن رشد و توسعه صنایع و زیرساخت‌های کانادا، نباز به برق‌کاران متخصص و ماهر نیز در این کشور افزایش می‌یابد. شرایط مورد نیاز برای این شغل مدرک حرفه‌ای برق‌کاری و سابقه فعالیت حدود چهار یا پنج سال در زمینه برق‌کاری است. اگر شرایط مورد نیاز برای این شغل را دارید، استان‌های آلبرتا، نیوبرانزویک و انتاریو می‌توانند مقصد مهاجرتی مناسبی برای شما باشند.

  • جوشکاری
  • جوشکاری همواره تجارتی پر تقاضا در کانادا بوده است و خواهد بود؛ همان‌طور که پیش از این هم اشاره شد، ساخت و ساز در کانادا همواره در حال رشد و توسعه است، بنابراین این کشور به تعداد زیادی متخصص در زمینه جوشکاری با مهارت و تجربه کافی در این زمینه نیاز دارد. استان‌های مانتوبا، یوکان و نیوبرانزویک می‌توانند مقاصد خوبی برای اشتغال در زمینه جوشکاری باشند.

  • رانندگان کامیون
  • صنعت حمل و نقل کانادا همیشه به دنبال جذب رانندگان جدید برای پاسخگویی به تقاضای صنایع اصلی در حال توسعه خود است. این کشور همواره با کمبود نیروی راننده کامیون مواجه است و موقعیت‌هایی مناسبی را برای جذب افراد فعال در این زمینه ارائه می‌کند. بریتیش کلمبیا، ساسکاچوان، یوکان و جزیره پرنس ادوارد از جمله مقاصد مناسب برای جذب رانندگان کامیون هستند.

  • پرستار دوره دیده
  • افزایش میزان تقاضا برای جذب نیروی کار در بیمارستان‌ها و کادر درمان باعث شده است که دولت کانادا سازوکارهای مختلفی را برای تأمین پرستاران در نظر بگیرد. بدین ترتیب می‌توانید در برنامه‌های آموزشی ارائه شده برای کسب مهارت در زمینه پرستاری، فوریت‌های پزشکی و... شرکت کرده و در کانادا اشتغال داشته باشید.

  • طراح و توسعه دهنده وب
  • یکی از هیجان‌انگیز ترین صنایع کانادا، طراحی و توسعه وب است که فرصت‌های شغلی متعددی را به متقاضیان ارائه می‌دهد. این مشاغل از سطوح ابتدایی طراحی آغاز شده و تا موقعیت‌های اصلی و پست‌های مدیریتی را شامل می‌شود. اگر به طراحی وب یا توسعه اپلیکیشن علاقه دارید می‌توانید شانس خود را در این زمینه امتحان کنید.

  • آتش نشانی
  • در کانادا، آتش‌نشانان متخصص و آموزش دیده خدمات اضطراری را ارائه می‌دهند. برای اشتغال در زمینه آتش نشانی نیازی به مدرک تحصیلی ندارید اما باید از شرایط بدنی مناسب برخوردار باشید و همچنین سابقه کیفری نداشته باشید. بدین ترتیب در صورت موافقت با درخواست اشتغال لازم است که در دوره‌های اولیه این فعالیت شرکت کرده پس از آن می‌توانید در مؤسسات معتبر کانادایی اشتغال داشته باشید.

  • مکانیک
  • اگر در زمینه مکانیک و تعمیر خودرو مهارت دارید، کانادا فرصت‌های شغلی مناسبی را برای اشتغال به شما ارائه می‌دهد. نمونه‌هایی از برترین شرکت‌های کانادایی مانند هوندا موتور، فورد موتور و... که همواره به عنوان پیشگامان جهانی شناخته می‌شوند، امکان استخدام بدون مدرک تحصیلی و تنها با در نظر گرفتن مهارت را برای متقاضیان فراهم می‌کنند.

    چگونه در کانادا شغل پیدا کنیم؟

    پس از آشنایی با مشاغل پر تقاضا برای مهاجرت به کانادا و انتخاب شغل مناسب، اکنون باید موقعیت‌هایی را متناسب با شرایط خود پیدا کرده و درخواست خود را برای اشتغال ارسال کنید. در این شرایط جستجوی شغل ممکن است برای افراد کمی چالش‌برانگیز باشد اما روش‌های مختلفی برای تسهیل این فرآیند وجود دارد. درواقع شما می‌توانید تحقیقات خود را به صورت آنلاین شروع کنید. در این شرایط پلتفرم‌ها و وب سایت‌های کاریابی و فراخوان‌های اعلام شده از سمت مؤسسات معتبر کانادا می‌تواند راهنمای مناسبی برای شما باشد. بدین منظور حتماً در نظر داشته باشید که پیش از ارائه درخواست رزومه‌ای مؤثر و پربار برای خود بسازید و انجام یک مصاحبه کاری مؤثر را بارها با خود تمرین کنید. علاوه بر این لازم است که در این باره با متخصصان باتجربه در زمینه‌های مهاجرتی مشورت کنید و شرایط خود را با معیارهای اشتغال در کانادا مطابقت دهید. در این باره موسسه مهاجرتی ونوس ایرجی آماده ارائه هرگونه خدمات مشاوره به شما عزیزان است.

    جمع بندی

    درواقع علی‌رغم آنچه تا به حال ممکن است شنیده باشید، مهاجرت به کانادا بدون مدرک تحصیلی هم امکان‌پذیر است. بدین منظور روش‌های مفیدی را در این مطلب مورد بررسی قرار دادیم و اکنون می‌دانید که کارفرمایان کانادایی نسبت به مدرک تحصیلی، تمرکز بیشتری را بر مهارت و تجربه کارجویان منعکس می‌کنند. بنابراین حالا می‌توانید با بهره‌مندی اطلاعات کافی در این زمینه، شانس خود را برای اشتغال در یکی از پیشرفته‌ترین کشورهای جهان امتحان کنید. اگر در این زمینه به هرگونه راهنمایی نیاز دارید، همین حالا با مشاوران موسسه مهاجرتی ونوس ایرجی تماس بگیرید.

    ### پایان خبر رسمی

    اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

    پروفایل ناشر گزارش تخلف
    اطلاعات تماس
    [نمایش اطلاعات]
    منتشر شده در سرویس:

    حقوقی و قانون