اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140203237333622921
در دسترس نیست

خرید آنلاین لوازم آزمایشگاهی با فروشگاه روناکو ساده شده است

کد: 140203237333622921

، تهران , (اخبار رسمی): خرید لوازم آزمایشگاهی، یک فرایند تخصصی و پر از نیاز به اطلاعات تخصصی است و وقتی صحبت از خرید آنلاین این لوازم می‌شود، اهمیت خرید از یک فروشگاه معتبر و با محتوای دقیق و علمی، نقش مهمی پیدا می‌کند.

خرید آنلاین لوازم آزمایشگاهی با فروشگاه روناکو ساده شده است
خرید آنلاین لوازم آزمایشگاهی با فروشگاه روناکو ساده شده است

امروزه خرید آنلاین، به بخش جدایی‌ناپذیر زندگی امروزه تبدیل شده است و هرکس چه برای نیازهای فردی و چه تجاری، حداقل در شروع سفر خرید خود، سری به سایت‌ها و فروشگاه‌های آنلاین می‌زند تا در زمینه‌ی محصول مورد نیاز یا علاقه‌ی خود تحقیق کند.

اما در مورد خرید تجهیزاتی که نیاز به مشاوره و اطلاعات دقیق و همچنین خدمات فنی همچون نصب، راه‌اندازی و خدمات پس از فروش است، قضیه به همان سادگی یک خرید اینترنتی ساده نیست.

حال اگر این کالاها، محصولاتی بسیار دقیق و با جزییات فراوان همچون خرید تجهیزات آزمایشگاهی باشند چطور؟ مسلم است که در این زمینه فرایند خرید می‌بایست از مراحل مختلفی عبور کند و استانداردها و روندهای خرید و فروش باید بسیار سخت‌گیرانه، بالاترین کیفیت محصول و استفاده از آن را تضمین کند.

اینجا جایی است که فروشگاه اینترنتی روناکو به عنوان زیر مجموعه‌ی شرکت معظم و معتبر «روناک شیمی تجهیز» با هدف ارائه خدمات در زمینه بازرگانی، فروش، نصب و‌ راه‌اندازی تجهیزات و دستگاه‌های آزمایشگاهی و همچنین تامین مواد اولیه مورد نیاز برای آزمایشگاه‌ها از سال ۱۳۹۵ آغاز به کار کرده و با بهره‌گیری از متخصصین توانمند در این زمینه، اقدام به خدمت رسانی و ایجاد سهولت در استفاده و انتخاب محصولات به جامعه علمی و صنعتی در سرتاسر ایران کرده است.

در فروشگاه اینترنتی روناکو، به عنوان سایت مرجع فروش تجهیزات آزمایشگاهی در ایران، امروز و پس از نزدیک به ۷ سال از شروع فعالیت، محصولات بیش از ۱۲ شرکت برتر تجهیزات آزمایشگاهی دنیا همچون کمپانی میلواکی (Milwaukee) از رومانی، کمپانی هانا (HANNA) از ایتالیا، کمپانی آکوالیتیک (Aqualytic/Lovibond) از آلمان، هانون (Hanon) از چین، کروز (KRUSS) از آلمان، ام تاپس (MTOPS) از کره جنوبی، رادوگ (RADWAG) از لهستان و چندین برند معتبر دیگر عرضه می‌شود که برخی از این برندها به صورت انحصاری در این فروشگاه عرضه می‌شوند.

طبقه‌های محصولی ارائه شده در این فروشگاه نیز، طیف وسیعی از نیازهای محصولی آزمایشگاه‌های کشور را پوشش می‌دهد که شامل ابزارهای سنجش پارامترهای فیزیکی (دماسنج، نورسنج، صداسنج و رطوبت‌سنج)، سنجش پارامترهای شیمیایی (پی اچ متر، ORPمتر، کلرسنج، اکسیژن متر، هدایت/سختی سنج، مولتی پارامتر، اسپکتروفتومتر، کدورت سنج، رفراکتومتر، فلیم فتومتر، تعیین نقطه ذوب، فتومتر، پلاریمتر، تیتراتور)، تجهیزات آزمایشگاهی (شوف بالن، هات پلیت، هموژنایزر، انکوباتور، جار تست، ترازوی آزمایشگاهی، همزن مغناطیسی، میکروسکوپ، شیکر، روتاری اواپراتور، سیستم فیلتراسیون، پمپ خلا، ترموراکتور) و در آخر شامل مواد مصرفی آزمایشگاهی (الکترود و پراب و محلول استاندارد) است.

نکته‌ی جالب و متمایزکننده در مورد فروشگاه روناکو، اطلاعات دقیق و کامل به همراه راهنماهای علمی و همین‌طور مشاوره‌های تلفنی و آنلاین است که در اختیار بازدیدکننده از سایت قرار می‌گیرد تا تجربه‌ی انتخاب، خرید و نصب و راه‌اندازی تجهیزات آزمایشگاه در بهینه‌ترین و به‌صرفه‌ترین حالت ممکن و در کمترین زمان ممکن اتفاق بیافتد.

در این راستا فروشگاه روناکو سطح جدیدی از تولید محتوای علمی و دقیق و در عین حال موثر برای تصمیم‌گیری را در صنعت تجهیزات آزمایشگاهی ایران، به کار گرفته و تیم تولید محتوای این سایت، هر روزه در حال به‌روزرسانی اطلاعات و در عین حال انتشار مقالات علمی و آموزشی به صورت بلاگ آن هستند. از طرفی فیلترهای مختلفی برای دسته‌بندی و مقایسه‌ی محصولات در نظر گرفته شده که می‌تواند در انتخاب دقیق‌تر محصولات یاریگر مسئولان خرید و متخصصان آزمایشگاهی باشند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت فروشگاه روناکو به آدرس https://roonaco.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه روناکو

فروشگاه روناکو زیر مجموعه ی شرکت روناک شیمی تجهیز با هدف ارائه خدمات در زمینه بازرگانی، فروش، نصب و‌ راه اندازی تجهیزات و دستگاه های آزمایشگاهی و همچنین تامین مواد اولیه مورد نیاز برای آزمایشگاه از سال 1395 آغاز به کار نموده و با بهره گیری از متخصصین توانمند در این زمینه آماده خدمت رسانی و ایجاد سهولت در استفاده و انتخاب محصولات به جامعه علمی و صنعتی در سر تا سر کشور عزیزمان ایران می باشد. کلیه محصولات مندرج در وب سایت فروشگاه روناکو دارای مشخصات فنی و دقیق و به همراه نحوه کاربرد و طرز چگونگی استفاده از تجهیزات می باشد و در صورت نیاز به نصب و راه اندازی و آموزش، تیم مجرب کارشناسان به صورت حضوری و یا آنلاین در کنار شما می باشند. از مرحله مشاوره و پیشنهاد فنی و خرید محصول تا خدمات پس از فروش و پشتیبانی از ارائه لوازم و مواد مصرفی مورد نیاز در خدمت شما هستیم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

تجارت و بازار | بهداشت و درمان