اطلاعات تماس
  • 026910*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140203277338022948
در دسترس نیست

 جشنواره عیدانه به مناسبت فرا رسیدن عید قربان برگزارمی‌شود

تخفیف‌100% درصدی تست های برتر روانشناسی از 29خرداد ماه

کد: 140203277338022948

، (اخبار رسمی): به مناسبت فرا رسیدن عید قربان، در جشنواره عیدانه، تست‌های روانشناسی برتر به صورت رایگان ارائه می‌شود. این جشنواره از تاریخ ۲۹ خرداد آغاز شده و تا عید قربان ادامه خواهد داشت.

تخفیف‌100% درصدی تست های برتر روانشناسی از 29خرداد ماه
تخفیف‌100% درصدی تست های برتر روانشناسی از 29خرداد ماه

هدف اصلی برگزاری جشنواره عیدانه تست‌شو، بهبود سلامت جامعه است و در طول دوره‌ی زمانی مشخصی، با برگزاری جشنواره‌هایی از این دست، ارتباطات دوسویه با کاربران را تقویت کرده و بستری برای بهره‌مندی همه‌ی ...

به گزارش روابط عمومی تست‌شو، جشنواره تخفیف‌های ویژه محصولات این شرکت با عنوان «جشنواره عیدانه» به مناسبت فرا رسیدن عید قربان و در دوره زمانی 10 روز برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، مشتریان در مدت این جشنواره می‌توانند تست های روانشناسی برتر را از طریق سایت تست‌شو و با 100% تخفیف تهیه کنند.

حمید قدمگاهی مدیرعامل شرکت تست‌شو سلامت جامعه را هدف اصلی برگزاری این جشنواره دانست و تصریح کرد: سعی می‌شود در دوره زمانی مشخصی با برگزاری جشنواره‌هایی از این دست، ضمن افزایش ارتباط دوسویه با مشتریان، بستری برای بهره‌مندی همه اقشار از محصولات شرکت فراهم شود.

او به تشریح جزئیات بیشتر این جشنواره پرداخت و ادامه داد: مدیرعامل شرکت تست‌شو، حمید قدمگاهی، اعلام کرد که هدف اصلی برگزاری جشنواره عیدانه تست‌شو، ارتقای سلامت روان جامعه است و در طول دوره‌ی زمانی مشخصی، با برگزاری جشنواره‌هایی از این دست، ارتباطات دوسویه با کاربران را تقویت کرده و بستری برای بهره‌مندی همه‌ی اقشار از تست‌های روانشناسی تست‌شو فراهم سازد.

در ادامه افزود، سامانه آنلاین تست‌های روانشناسی تست‌شو با همکاری جمعی از متخصصین فناوری اطلاعات، استادید دانشگاه، روانشناسان و جامعه شناسان و فعالان حوزه کسب و کار در قالب پلتفرم آنلاین شکل گرفت. هدف تست‌شو بهبود سلامت روان و افزایش خودشناسی در جامعه، کمک به حل چالش‌های موجود در حوزه ازدواج و خانواده، در زمینه‌های تحصیلی و شغلی، توسعه فردی با تست های شخصیت شناسی و خودشناسی و ارائه راهکارهای صحیح برای مدیریت مدرن منابع انسانی در سازمان‌ها است.

شکل گیری سامانه آنالیز سازمان

یکی از بزرگترین نگرانی‌های سازمان‌ها در کشورمان، عدم امکان تحلیل سلامت روانی کارکنان و مدیران است، به ویژه در شرکت‌هایی با تعداد پرسنل زیادی مانند شرکت‌های خودروسازی، بانکی و تولیدی. در این شرایط، شرکت‌هایی که شعبات دیگری در سراسر کشور دارند، پایش سلامتی تمامی پرسنل را بسیار دشوار و زمان‌بر می‌کند و هزینه‌ی زیادی را برای سازمان به دنبال دارد. با شکل‌گیری خدمات آنلاین سامانه آنالیز سازمانی، این نگرانی رفع شده و به سازمان‌ها کمک می‌شود تا با سرعت و دقت بیشتری، سلامت روانی پرسنلشان را پایش کنند. تستشو با راهنمایی کوچینگ و مشاورین کسب و کار به سازمان‌ها کمک می‌کند تا قبل از بروز شرایط بحرانی در سازمان، معضل سلامت روانی را رفع کنند.

مقایسه سیستم سنتی با سیستم آنلاین

در سیستم سنتی، برای انجام بررسی سلامت روانی، کارکنان معمولا باید به مراکز واقع در محل کار یا در شهر یا استان خود مراجعه کنند. این مراجعات ممکن است باعث ایجاد تأخیر در انجام وظایف کاری شود و بعضا ممکن است به دلیل فاصله طولانی و برخی مشکلات دیگر، برای کارکنان مشکل ساز باشد. همچنین، این روش ممکن است با محدودیت‌هایی در قالب چارچوب زمانی، بودجه و منابع همراه باشد. ولی در سیستم آنلاین میتوانند بدون نیاز به حضور در محل‌های خاص، سلامت روانی خود را بررسی کنند. همچنین، در این روش، برای کارکنان فرصت‌هایی برای بررسی و تحلیل دقیق تر نتایج و ارائه بازخورد بهتر فراهم می‌شود. و در نهایت اصلی ترین مزیت های سیستم آنلاین شامل موارد زیر است:

  • مزایای آنلاین بودن صرفه جویی در زمان سرعت در بررسی و آنالیز و ارائه راهکار صرفحه جویی در انرژی کلی سازمان سهولت در بررسی وضعیت سازمان بررسی و نگهداری مداوم الگوریتم های آزمونها طراحی و پیاده سازی الگوریتم های جدید

خدمات آنالیز سازمانی تست‌شو:

استخدام داده محور:

نوعی استخدام هوشمند است که در آن با جمه آوری و تجزیه و تحلیل تکنیکال داده ها و استفاده از تستهای هوشمند میتوان به بینش تازه ای بر اساس مدل های بروز تئوری های روانشناختی و دانش فردی در مورد کارجو رسید و کیفیت استخدام را بهبود بخشید.

عارضه یابی سازمانی:

نقش چکاپ و معایناتی را دارد که بصورت دوره ای برای تشخیص مشکلات و عارضه ها انجام میشود. در عارضه یابی سازمانی، بخش های مختلف یک سازمان مورد بررسی و آنالیز دقیق قرار میگیرند. براساس نکات مثبت و منفی به دست آمده از پرسنل، با توجه به علوم روانشناختی به ارائه راهکارهای هوشمند پرداخته میشود.

ارزیابی وضعیت فعلی

با پیشرفت روزافزون تکنولوژی های سازمانی در راستای بهبود عملکرد فردی، تیم تحقیقاتی و اجرایی تست شو برای بررسی و آنالیز پرسنل یک سازمان ، مجوعه ای از تست ها و تحلیل های تکنیکال را بر اساس کوچینگ فردی و گروهی در راستای تعیین جایگاه شغلی مناسب کارمندان فراهم نمود تا به بهبود شرایط فعلی سازمان و بهبود عملکرد فردی پرسنل کمک کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 026910*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

روانشناسی و موفقیت