اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140203277338622963
در دسترس نیست

خرید نایلون حبابدار

کد: 140203277338622963

، (اخبار رسمی): آشنایی با نکات مهم در خصوص خرید نایلون حبابدار - بهترین مرکز برای خرید نایلون ضربه گیر کدام است؟

خرید نایلون حبابدار
خرید نایلون حبابدار
خرید نایلون حبابدار
خرید نایلون حبابدار
خرید نایلون حبابدار
خرید نایلون حبابدار

خرید نایلون حبابدار

نایلون حبابدار یا نایلون ضربه گیر، یک پلاستیک برای محافظت عالی از وسایل است و شما می توانید اجسام و قطعات آسیب پذیر را با استفاده از این نوع پلاستیک ها بسته بندی کنید. معمولا ادارات بسته بندی و ارسال وسایل، از پلاستیک حبابدار برای بسته بندی اشیاء استفاده می کنند؛ در نتیجه امنیت و سلامت بسته را به طور چشم گیری بالا می برند. برای اینکه بهترین نوع این محصول را خریداری کنید، باید زمان خرید نایلون حبابدار نکاتی را به خاطر داشته باشید. با ما همراه شوید تا در ادامه اطلاعات بیشتری به شما ارائه دهیم.برای خرید نایلون حبابدار کلیک کنید.

انوع پلاستیک حبابدار

این نایلون ها در انواع دو لایه و سه لایه به بازار عرضه می شوند که هر کدام از آن ها مقاومت و قیمت متفاوتی دارند. اما نحوه استفاده از این دو نوع پلاستیک مانند هم بوده و شما می توانید اجسام بزرگ و کوچک را با استفاده از آن ها بسته بندی کنید.

طراحی نایلون حبابدار دو لایه به گونه ای است که دو لایه نایلون را به هم می چسبانند، به طوری که هوا در میان این دو لایه به راحتی جریان دارد. در ادامه این نایلون دو لایه به دور یک دستگاه استوانه ای شکل، پیچیده می شود که دارای تعداد نسبتا زیادی حفره های منظم است. این حفره ها، نایلون را می مکند و در نهایت حباب هایی بر روی نایلون ایجاد می کنند.

اگر یک لایه دیگر را بر روی نایلون حبابدار بکشند، نایلون سه لایه به دست می آید. هرچه وسیله شما بزرگ تر و آسیب پذیرتر باشد، در نتیجه بهتر است شما از پلاستیک حبابدار قوی تر یعنی نایلون حبابدار سه لایه برای بسته بندی آن استفاده نمایید. با این توصیفات شما به راحتی می توانید دلیل تفاوت قیمت و مقاومت میان این دو محصول را درک کنید.

نکات مهم در خصوص خرید نایلون ضربه گیر

در بخش قبلی توضیح دادیم که این نایلون ها از لحاظ چند لایه بودن، در دو دسته دو لایه و سه لایه قرار می گیرند. اما برای خرید نایلون ضربه گیر باید موارد دیگری را نیز در نظر بگیرید تا بتوانید در زمان بسته بندی،به بهترین نحو امنیت محصولات را تامین کنید. در ادامه نکاتی را به شما آموزش می دهیم تا خرید ایمن تری را داشته باشید.

حباب ریز یا درشت

اگر زمان خرید نایلون حبابدار آن را با دقت نگاه کنید، می بینید که برخی از این محصولات، حباب های ریز و برخی دیگر از آن ها حباب های درشت تری دارند. سایز حباب های موجود بر روی نایلون می تواند از چند میلی متر تا چند سانتی متر متفاوت باشد. میزان مقاومت نایلون حباب دار درشت و ریز با همدیگر تفاوت دارد. لازم است بدانید که پلاستیک حبابدار ریز معمولا برای جلوگیری از خط افتادن بر روی وسایل استفاده می شود. به عبارتی، نمی تواند به درستی از اشیاء در مقابل ضربات محافظت کند.

اگر می خواهید به بهترین نحوه ممکن، محافظت از وسایل درشت یا آسیب پذیر را به عمل آورید، توصیه می شود از نایلون ضربه گیر با حباب های درشت استفاده کنید. پلاستیک حبابدار درشت، می تواند تمامی پیچ و خم های وسایل را بپوشاند. در این صورت، احتمال آسیب رسیدن به وسایل، تا حد بسیار زیادی پایین می آید.

نایلون های حبابدار دو بعدی و سه بعدی

تنوع در خصوص تولید نایلون ضربه گیر تا حد زیادی بالا رفته و امروزه نایلون حبابدار در مدل های دو بعدی و سه بعدی به تولید می رسد. نایلون های حبابدار دو بعدی و سه بعدی کاربرد، مقاومت و قیمت متفاوتی نسبت به همدیگر دارند؛ برای مثال پلاستیک حبابدار سه بعدی برای وسایل مربعی و بزرگ مناسب تر است.

نایلون های حبابدار دو بعدی به صورت پاکتی و ورقه ای در بازار موجود هستند و شما با توجه به نیاز خود، می توانید محصول مورد نظر را خریداری نمایید. این نوع محصولات برای وسایل صاف و تخت همچون قاب های ظریف، بشقاب ها، سینی های صاف و... کاربرد دارند.

طول و عرض پلاستیک ضربه دار

نایلون های حبابدار در اندازه ها و سایزهای بسیار متنوع و زیادی تولید می شوند. هرچقدر که ابعاد و طول و عرض نایلون خریداری شده توسط شما بیشتر باشد، هزینه و قیمت آن هم کمتر خواهد شد؛ چراکه در این صورت به عنوان یک خرید عمده به شمار می رود. اندازه و طول و عرض پلاستیک ها زمانی اهمیت پیدا خواهد کرد که شما بخواهید نایلون های پاکتی یا سه بعدی را خریداری کنید. خرید این محصولات در اندازه کم، باعث می شود تا محصول خریداری شده به کار نیاید؛ چراکه نایلون ضربه گیر باید تمامی بخش های اشیاء را بپوشاند.

متریال مصرفی

یکی از مهم ترین مواردی که بر روی کیفیت و قیمت این محصولات اثر می گذارد، متریال به کار رفته برای تولید آن ها است. برخی از افراد ترجیح می دهند که پلاستیک های حبابدار ارزان قیمت را خریداری کنند. اما بهتر است بدانید که نایلون های ضربه گیر بی کیفیت نمی توانند امنیت لازم را برای وسایل شما به ارمغان بیاورند. به همین دلیل به هیچ عنوان کیفیت را فدای قیمت نایلون ها نکنید.

نایلون حبابدار در دو نوع درجه یک و درجه دو وجود دارد. اگر مطمئن هستید که محصولتان مقاوم است و به ندرت آسیب می بیند، می توانید از پلاستیک حبابدار درجه دوم استفاده کنید. اما در صورتیکه مسافت انتقال شیء بسته بندی شده زیاد بوده یا احتمال آسیب دیدن آن بالا است، پس حتما پلاستیک حبابدار درجه یک را به کار ببرید.

تمامی این موارد تاثیر بسیار زیادی بر روی خرید نایلون حبابدار دارند. از همین رو قبل از خرید این نایلون ها، در ابتدا نیاز خود را مشخص کرده و سپس با توجه به وسایلی که می خواهید بسته بندی کنید، خرید خود را انجام دهید.

مرکز فروش نایلون حبابدار

یکی از مهم ترین مواردی که خریداران به آن توجه دارند، محل خرید محصول و آن است. خریداران به دنبال یک مرکز فروش معتبر هستند که نایلون حبابدار را با کیفیت بسیار بالا و قیمت مناسب از آن خریداری کنند.  

یکی از بهترین مراکزی که شما می توانید برای خرید انواع نایلون حبابدار به آن مراجعه کنید، فروشگاه پلاستلون نام دارد. این فروشگاه محصولات خود را با کیفیتی بی نظیر و درجه یک به بازار عرضه می کند. علاوه بر این، قیمت نایلون های این شرکت بسیار مناسب است و در کوتاه ترین زمان، محصول خریداری شده را برای شما ارسال خواهد کرد. با توجه به این توصیفات، دیگر نیازی نیست شما نگرانی بابت خرید و کیفیت نایلون ضربه گیر داشته باشید.

جمع بندی

نایلون های حبابدار به عنوان بهترین متریال برای بسته بندی وسایل و اشیاء مختلف به حساب می آیند. معمولا فروشنده ها، آنلاین شاپ ها، اداره پست و... از این محصول برای بسته بندی وسایل استفاده می کنند. پلاستیک حبابی یا نایلون ضربه گیر در انواع مختلفی همچون دو لایه، سه لایه، پاکتی، دو بعدی و... وجود دارد که کیفیت، کارایی و قیمت هر کدام از آن ها با همدیگر متفاوت است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | تجارت و بازار