اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140203297341622960
در دسترس نیست

چک لیست لوازم ضروری سیسمونی + راهنمای کامل

سیسمونی چی و از کجا بگیریم ؟

کد: 140203297341622960

، تهران , (اخبار رسمی): داشتن کامل ترین لیست سیسمونی نوزاد به شما کمک می‌کند در مواقع ضروری به وسایل موردنیازتان دسترسی داشته باشید. بعلاوه شما بودجه ای برای خرید سیسمونی در نظر گرفته‌اید از این رو خرید عاقلانه و حساب شده و براساس لیست سیسمونی جمع و جور نوزاد کمک می‌کند بهترین استفاده را از بودجه‌ خود بکنید ...

سیسمونی چی و از کجا بگیریم ؟
چک لیست لوازم ضروری سیسمونی + راهنمای کامل

سیسمونی چی بگیریم ؟

سیسمونی نوزاد شامل لوازمی است که در روزهای ابتدایی و تولد برای مراقبت و تعویض نوزاد ضروریست . انتخاب لوازم سیسمونی بستگی به نیاز های شما و نوزادتان دارد .

در این مقاله به بررسی اجزای مهم سیسمونی و چیزهایی که باید برای سیسمونی نوزاد خود تهیه کنید ٬ میپردازیم .

اقلام ضروری سیسمونی

لباس نوزاد

در انتخاب لباس سیسمونی برای نوزاد توجه به جنس و پارچه با توجه به حساسیست پوست نوزادان بسیار مهم است . لباس های سیسمونی باید در سایز و اندازه مناسب انتخاب شوند . توجه داشته باشید که نوزاد در روزها و ماه های اول سرعت رشد بالایی دارد و خیلی زود ممکن است لباس ها برایش کوچک شوند .

لیست زیر شامل لباس های مورد نیاز است :

· بادی

· سرهمی نوزاد

· کلاه نوزاد نخی

· جوراب و پاپوش نرم

· شلوار نوزادی

· دستکش نوزادی

· بلوز آستین کوتاه و بلند

· لباس بیرون مناسب فصل

لوازم بهداشتی نوزاد

در حین تهیه لیست لوازم ضروری نوزاد ٬ نباید لوازم بهداشتی را فراموش کنید . چرا که بهداشت نقش حیاتی در رشد کلی کودک دارد . برای اطمینان از اینکه کودک از عفونت و بیماری ها محافظت میشود ٬ به شما پیشنهاد میکنیم روی خرید برخی موارد ضروری بهداشتی تمرکز کنید .

لیست لوازم بهداشتی

· کرم و لوسیون بدن

· کرم و یا پماد سوختگی نوزاد و کودک

· پوشک و کهنه نوزاد

· تشک تعویض پوشک

· شامپوی سر و بدن ٬ صابون کودک

· لوسیون بدن نوزاد

· ناخن گیر کودک

· دستمال مرطوب نوزاد

· لیف ٬ حوله حمام ٬ پارچه نخی ٬ حوله دست و صورت

· ضدآفتاب نوزاد و کودک

· مسواک انگشتی و خمیر دندان

3 کالای ضروری در خرید وسایل بهداشتی نوزاد برای سلامت کودک

ناخن گیر و قیچی برای کوتاه کردن ناخن کودک

استفاده از ناخن گیر و یا یک جفت قیچی برای کوتاه کردن ناخن های طریف کودک میتواند کار دلهره آوری باشد اما باید این کار را انجام دهید .ناخن های نوزادان سریع رشد میکنند و لبه های تیز دارند .آنها اغلب میتوانند به طور تصادفی بدن و صورت را خراشیده و به خود آسیب برسانند. برای جلوگیری از آسیب رساندن به کودکتان ۲ خرید ناخن گیر را فراموش نکنید .ناخن گیری بخرید که دارای تیغه های فولادی ضد زنگ و یک ذره بین است که به شما امکان میدهد ناخن های کودک خود را بدون فشار به چشمان خود ببینید تا به طور تصادفی به او آسیب نرسانید .

دستمال مرطوب ٬ یکی از ملزومات بهداشتی نوزاد

بی شک در هربار تعویض پوشک نوزاد به دستمال مرطوب برای تمیز کردن کودک نیاز دارید . ممکن است مواقعی کودک خودش را کثیف کرده اما لازم به حمام دادن کامل نوزاد نباشد ٬ اما همچنان میخواهید کودک خود را تمیز کنید ٬ دستمال مرطوب نوزاد در چنین مواقعی به کمک شما می آید . برای حفظ لطافت و نرمی پوست کودک ٬ همیشه دستمال مرطوب فاقد الکل را انتخاب کنید . استفاده از دستمال مرطوب به عنوان یکی از اقلام بهداشتی نوزاد ٬ پوست کودک شما را مرطوب نگه میدارد و هرگونه تحریک پوستی را تسکین میدهد .

حوله کلاه دار و معمولی کودک

پارچه حوله کودک نباید پرز بدهد . دلیل اینکه این موضوع را در زمان خرید و انتخاب وسایل بهداشتی نوزاد در نظر داشته باشید این است که این الیاف ریز ٬ ممکن است وارد چشم یا چین های پوستی کودک شما شده و به او آسیب برساند . بهتر است حوله کلاهدار و معمولی کودک را رنگ سفید انتخاب کنید . پارچه های رنگی ممکن است با مواد شیمیایی غیر استاندارد رنگ شوند و پخش رنگ آن میتواند به پوست کودک شما آسب برساند .حوله کلاه دار کمک میکند تا وقتی کودکتان از حمام گرم و مرطوب به محیط خنک تر و خشک اتاق وارد می سود با تغییر محیط سازگار شده و همچنین سر او را از افت دما محافظت میکند .

وسایل خواب نوزاد

از زمانی که کودکان به دنیا می آیند ، والدین همواره به دنبال آن هستند تا کودکشان بتوانند خواب بیشتر و راحتی را تجربه کنند . مسئله مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که خواباندن کودک در هفته ها و ماه های اول پس از زایمان ، کار راحتی نبوده و همین مسئله می تواند والدین را با مشکلات گوناگونی مواجه کند . باتوجه به اینکه نوزاد تازه متولد شده بیشتر مواقع در خواب است بنابراین لوازمی که برای خواب تهیه می‌کنید علاوه بر این که باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد ، باید برای نوزاد راحت هم باشد .

مهم ترین وسایل که برای خواب نوزاد لازمه :

· گهواره یا تخت خواب نوزادی

· قنداق

· تشک ٬ بالشت و پتوی نوزاد

· ملحفه و روبالشتی

· تخت کنار مادر

· سرویس خواب مسافرتی نوزاد

· دور پیچ مخصوص نوزاد

وسایل تغذیه نوزاد

تغذیه نوزاد یکی از بخش‌های اصلی‌ بچه‌داری است . لیست زیر اقلام ضروری و مورد نیاز در این زمینه است .

شیشه شیر

شیشه شور و برس مخصوص برای شست و شوی شیشه شیر نوزاد

پستانک

سرشیشه

فلاسک

بطری آب

شیر دوش

ست قابلمه نوزاد

ظرف غذا خوری و بشقاب نوزاد

قاشق و چنگال نوزادی

بالشت مخصوص شیردهی برای مادر

لیوان آبخوری نوزاد

دندان گیر نوزاد

صندلی غذا

حمل نوزاد

گاهی اوقات داشتن وسیله ای برای حمل نوزاد ضروری می شود مثلا میخواهید به پزشک مراجعه کنید و یا فرزند نوزاد خود را برای خرید به بیرون ببرید یا هر کاری واجبی که نمی توانید نوزاد خود را در منزل بگذارید. بعضی مادران مجبور هستد علاوه بر نوزاد وسایل دیگری مانند کیف خود را به همراه داشته باشند یا نمی توانند نوزاد خود را دایم در آغوش خود بگیرند . در اینجا ضرورت داشتن وسایل حمل نوزاد برای کمک به انجام بهتر کار خود و هچنین راحتی نوزاد خود احساس خواهید کرد .

وسایل حمل و نقل نوزاد شامل موارد زیر میشود :

کالسکه

کریر

صندلی ماشین

آغوشی

ساک مخصوص برای حمل لوازم نوزاد

سیسمونی از کجا بگیریم ؟

حالا که بسیاری از موارد ضروری سیسمونی را با هم مرور کردیم ٬ میخواهیم شمارا با بزرگترین فروشگاه آنلاین لباس نوزاد و کودک مارک کارترز در تهران آشنا کنیم .

فروشگاه اینترنتی روپاکارترز مرکز خرید لباس نوزاد کارترز در محیطی امن ٬ خریدی شگفت انگیز را به شما هدیه میکند . در فروشگاه روپاکارترز محصولات با قیمت مناسب و ضمانت اصل بودن ارائه و سفارش های ثبت شده در اسرع وقت و بدون تاخیر ارسال میشود . با مراجعه به سایت روپاکارترز به راحتی میتوانید لباس مورد نیاز کودک خود را تهیه کرده و از تخفیفات ویژه بهره مند شوید .

لباس های نوزاد کارترز با استفاده از بهترین مواد و با دقت بالایی تولید میشوند ٬ بنابراین از کیفیت بالایی برخوردار هستند . همچنین با استفاده از مواد با کیفیت و با توجه به پوست حساس نوزادان و کودکان ، ساخته می‌شوند . به طور کلی برند کارترز با تمرکز بر کیفیت ، طراحی و راحتی خرید ، توانسته است جایگاه بسیار محبوبی در بین والدین‌هایی که به دنبال لباس‌های با کیفیت و راحت برای نوزادان و کودکان خود هستند ، پیدا کند .

با توجه به تنوع بالای طرح‌ها و اندازه‌ها ، و با توجه به تسهیلات خرید آنلاین ، فروشگاه روپاکارترز برای خریداران خود تجربه‌ای راحت و لذت‌بخش را فراهم می‌کند . در حال حاضر میتوانید تنوعی بیش از صد مدل سرهمی نوزادی ٬ رامپر دخترانه و رامپر پسرانه ٬ پاپوش نوزاد ٬ بادی نوزادی و ست سه تکه کارترز را درسایت روپاکارترز مشاهده کنید .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل