اطلاعات تماس
  • 026327*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140203307343222822
در دسترس نیست

معرفی زانکو سرویس، نمایندگی تعمیرات لباسشویی

معرفی زانکو سرویس، نمایندگی تعمیرات لباسشویی

کد: 140203307343222822

، کرج , (اخبار رسمی): شرکت زانکو سرویس، نمایندگی تعمیرات انواع ماشین‌های لباسشویی به خصوص ماشین لباسشویی پاکشوما و دوو بوده و دارای تکنسین‌ های بسیار حرفه‌ای و متخصص در این زمینه است.

معرفی زانکو سرویس، نمایندگی تعمیرات لباسشویی
تعمیر لباسشویی در کرج

مشتریان گرامی می توانند برای ثبت درخواست تعمیرات، نصب و سرویس انواع برندهای ماشین لباسشویی در تمام نقاط کرج با شماره 09125630113 تماس بگیرند.

شرکت زانکو سرویس، نمایندگی تعمیرات انواع ماشین‌های لباسشویی به خصوص ماشین لباسشویی پاکشوما و دوو بوده و دارای تکنسین‌ های بسیار حرفه‌ای و متخصص در این زمینه است. این مجموعه در کمترین زمان تکنسین‌ های خود را به محل مشتری فرستاده و با دریافت کمترین هزینه از مشتری و همچنین استفاده از قطعات اورجینال، ماشین لباسشویی پاکشوما را تعمیر و انواع ایرادات دستگاه را برطرف کرده و مشتریان خود را همواره پشتیبانی و خدمات تعمیرات لباسشویی در کرج را ارائه می‌کند.

مشکلات رایج در ماشین لباسشویی پاکشوما 

ازجمله مشکلات ایرادات رایج در ماشین لباسشویی پاکشوما می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

ایراد در فیلتر پمپ

جهت تخلیه آب ماشین لباسشویی پاکشوما، یک پمپ تخلیه آب طراحی‌ شده که در چندین زمان مختلف آب در درون دستگاه را تخلیه می‌کند. ایراداتی همچون مسدود شدن فیلتر پمپ توسط اشیاء ریز و یا هرگونه صدمه به این پمپ، سبب می‌شود که آب دستگاه به‌ درستی تخلیه نشده که در این‌ صورت نیاز به تعمیر خواهد داشت.

روشن نشدن ماشین لباسشویی

یکی از علت‌ های روشن نشدن ماشین لباسشویی پاکشوما، امکان دارد مربوط به پریز برق و یا ۲ شاخه برق لباسشویی باشد. همچنین ممکن است خازن برق و یا برد الکترونیکی و سیم‌کشی‌ های دستگاه دچار ایراد شده باشند.

صدای غیر طبیعی ماشین لباسشویی

صدای غیر طبیعی دستگاه مربوط به تراز نبودن ماشین لباسشویی در جایگاه خود و یا خرابی کمک‌ فنر دستگاه می‌باشد. همچنین خرابی بلبرینگ، کاسه‌نمد، سه‌نظام و خرابی شفت نیز از دیگر مشکلاتی است که حتما باید توسط تعمیرکار متخصص مورد بررسی واقع شود.

خشک نشدن لباس‌ ها توسط ماشین لباسشویی

علت خشک شدن لباس‌ ها توسط ماشین لباسشویی پاکشوما می‌تواند از ریختن لباس بیش‌ از حد در داخل دستگاه بوده و یا قرار دادن اجسام بزرگی مانند بالشت، کفش، کیف، پادری و غیره که قابلیت باز شدن و پخش شدن در داخل دیگ را ندارند، می‌تواند سبب خشک نشدن آن‌ها توسط ماشین لباسشویی شود.

عدم چرخش دیگ ماشین لباسشویی

در چنین مواقعی ممکن است تسمه ماشین لباسشویی پاره‌ شده و یا از جای خود در آمده باشد. همچنین امکان دارد که موتور دستگاه و یا برد الکتریکی آن دچار مشکل شده باشد.

از دیگر مشکلات و ایرادات به وجودآمده در ماشین‌های لباسشویی پاکشوما می‌توان به نشتی آب از دستگاه، آبگیری نکردن لباس‌ها، لرزش زیاد، داغی بیش‌ از حد آب دستگاه، باز نشدن درب دستگاه و غیره اشاره کرد که همگی قابل تعمیر توسط نمایندگی تعمیر لباسشویی پاکشوما در کرج زانکو سرویس می باشند.

تعمیر لباسشویی دوو در زانکو سرویس

همواره برای مصرف کنندگان لباسشویی نمایندگی های مجاز، انتخاب اول برای تعمیرات دستگاه خود بوده است. نمایندگی زانکو یکی از برترین نمایندگی مجاز تعمیر لباسشویی دوو در کرج می باشد که با داشتن چندین سال سابقه از اعتبار خوبی برخوردار است.

از ویژگی های مهم مجموعه زانکو داشتن پرسنل متخصص، ابزارآلات بروز و پیشرفته، تعرفه مصوب اتحادیه، تامین قطعات اصلی و فابریک، ضمانتامه معتبر بعد از تعمیر، رعایت اصول حرفه ای و… است که باعث شده مشتریان زیادی به آن اعتماد داشته باشند.

تاریخچه شرکت دوو

اغلب افراد نام دوو را با خودرو های آن می شناسند. خودرو هایی که در دهه 90 میلادی جزو پرفروش ترین اتومبیل های جهان بود. شرکت دوو در سال 1967 در کشور کره تاسیس شد. محصولات این شرکت در ابتدا شامل البسه بود. رفته رفته حوزه فعالیت این شرکت به صنایع کشتی سازی و الکترونیک گسترش یافت. این گسترش فعالیت به قدری بود که شرکت دوو در سال 1982 دست به تولید خودرو زد. این خودروها  در کشور کره و سایر کشور ها از جمله ایران مورد استقبال قرار گرفت. در حال حاضر بخش خودرو سازی این شرکت توسط شرکت جنرال موتورز استرالیا خریداری شده و در این زمینه فعالیتی ندارد اما در حوزه محصولات خانگی کماکان یکی از بهترین برندهای موجود در بازار است.

مشکلات متداول لباسشویی دوو

در حال حاضر یکی از پرمصرف ترین لباسشویی های موجود در بازار لباسشویی دوو است. قطعات و بدنه این لباسشویی از کیفیت خوبی برخوردار است اما مانند دیگر قطعات مکانیکی و الکترونیکی دارای عمر مشخصی هستند. عمر این قطعات به نحوه استفاده و نگهداری از آنها وابسته است اما برخی اوقات مشکلاتی باعث می شود که لباسشویی نتواند فعالیت خود را انجام دهد و از کار بایستد. در این بخش به تعدادی از این مشکلات و دلیل بوجود آمدن آنها اشاره خواهیم کرد.

روشن نشدن لباسشویی دوو

روشن نشدن لباسشویی دوو ممکن است دلایل مختلفی داشته باشد که هرکدام باید بررسی شود. در ابتدا لازم است از بسته بودن درب دستگاه و سلامت میکروسوئیچ مطمئن شوید. سپس سلامت سیم برق و دو شاخه آن بررسی شود. بعد از این مرحله سیم کشی داخلی و دکمه روشن و خاموش دستگاه چک می شود. اگر تمامی موارد بالا سالم باشد و باز هم لباسشویی روشن نشود احتمالا مشکل از برد الکترونیکی دستگاه است که باید توسط دستگاه های عیب یابی توسط یک متخصص بررسی شود.

آبگیری نکردن لباسشویی دوو

در هنگام بروز این مشکل اول باید مسیر ورود آب بررسی شود. این مسیر شامل شیر ورودی آب، شلنگ رابط، فیلتر آب است. قطع بودن آب، مسدود شدن شلنگ بدلیل فشار و یا کثیف بودن فیلتر ها می تواند باعث بروز این مشکل شود. اما اگر مشکل از این بخش ها نبود باید شیر برقی و هیدروستات دستگاه بررسی شود تا دقیقا مشخص شود که مشکل از کدام قسمت است.

تخلیه نشدن آب لباسشویی دوو

گاهی اوقات مسدود شدن مسیر خروج آب در لباسشویی دوو می تواند باعث بوجود آمدن این مشکل شود. مسیر خروج آب در این لباسشویی ها شامل پمپ تخلیه آب، فیلتر ها، شلنگ تخلیه و لوله فاضلاب می شود. خرابی پمپ تخلیه آب، کثیف شدن و جرم گرفتن فیلتر ها، مسدود شدن شلنگ و لوله فاضلاب ساختمان می تواند از عواملی باشد که در لباسشویی باعث تخلیه نشدن آب شود.

سر و صدای زیاد لباسشویی دوو

در ابتدا باید بررسی شود که این سر و صدا در ابتدا بوده و یا اینکه به تازگی اتفاق افتاده است. اگر در ابتدا لباسشویی این مشکل را داشته باشد باید به باز بودن پیچ های ترنسفر توجه کرد. اگر این پیچ ها بسته باشد می تواند باعث بروز سر و صدا شود. اما اگر این مشکل به تازگی بوجود اومده باشد باید مواردی مانند تراز بودن دستگاه، نبودن جسم خارجی در دستگاه، رعایت حد مجاز ظرفیت لباسشویی، سالم بودن کمک فنر ها و… بررسی شود که جز موارد ابتدایی پیشنهاد می شود بقیه موارد توسط یک تکنسین مجرب بررسی شود.

جهت درخواست خدمات از نمایندگی تعمیر لباسشویی دوو در کرج زانکو سرویس تنها کافیست با شماره 02632755024 تماس حاصل نمایید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تعمیرات لوازم خانگی زانکو سرویس

زانکو سرویس ارائه دهنده خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی در استان کرج و البرز می باشد. تضمین کیفیت و قیمت را از ما بخواهید.

اطلاعات تماس
  • 026327*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل