اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140204107359321788
در دسترس نیست

نظر کاربر ما در مورد سامانه طلاین

آیا سامانه طلاین معتبر است؟ از زبان کاربر طلاین

کد: 140204107359321788

، یزد , (اخبار رسمی): یکی از کاربر های طلاین از تجربه استفاده از سامانه معاملاتی ما نوشته است. بیایید تا با هم نگاهی به این تجربه بیندازیم.

آیا سامانه طلاین معتبر است؟ از زبان کاربر طلاین
آیا سامانه طلاین معتبر است؟ از زبان کاربر طلاین

مدت زیادی بود که دنبال یه سامانه معاملات طلا می‌گشتم. بعد از کلی بررسی متوجه شدم که طلا گزینه بهتری برای سرمایه گذاریه. به همین خاطر قدم بعدی این بود که بگردم دنبال بهترین سامانه معامله طلا.

تجربه من از پیدا کردن بهترین سامانه معامله طلا

توی این نوشته تجربه‌م رو باهاتون به اشتراک می‌ذارم و می‌گم که چرا به نظرم طلاین یکی از بهترین سامانه‌های معاملات طلا در ایرانه. خوشحال می‌شم تا آخر این نوشته همراه من باشید.

چرا به جای خرید فیزیکی، سراغ سامانه معاملات طلا رفتم؟

من از بچگی می‌دیدم که مادرم هر موقع حقوقش رو دریافت می‌کنه، سریع یه سر می‌ره طلا فروشی و یه بخشی از دارایی‌ش رو طلای دست دوم می‌خره. از وقتی خودم کار می‌کنم هم به این فکر افتادم که منم رویه مادرم رو پیش بگیرم؛ اما انگار سرمایه گذاری طلای دست دوم معایب زیادی داره:

۱- اولین مشکل سرمایه گذاری طلای دست دوم اینه که اجرت ساخت دریافت می‌شه. یعنی من باید یه بخشی از پول رو بدم به‌عنوان اجرت ساخت مثلا یک دست‌بند یا گوشواره. من این رو نمی‌خواستم و می‌خواستم همه پولم تبدیل به سرمایه گذاری بشه.

۲- دوم هم اینکه من همیشه به اندازه پول یک قطعه طلای دست دوم، سرمایه نداشتم. یه وقت‌هایی می‌خواستم مقدار کمی از حقوقم رو پس انداز کنم و باید کلی صبر می‌کردم تا پولم به یک قطعه طلا برسه.

۳- سومین دلیلم هم امنیت طلا بود. یک بار دزد به خونه ما زد و نزدیک بود همه طلاهای ذخیره شده مادرم رو بدزده. این مساله برای من خیلی نگران کننده شد و نمی‌ خواستم امنیت سرمایه‌گذاریم هر لحظه در خطر باشه.

این شد که سراغ انتخاب سامانه معاملات طلا رفتم که به نوعی همه این معایب رو پوشش می‌ده و از طرفی کلی هم مزیت داره.

ویژگی‌های سامانه معاملات طلا

حالا چالشم این بود که چه طوری بهترین سامانه معاملات طلا رو پیدا کنم؟ از خودم پرسیدم پلتفرمی که می‌خوام سرمایه گذاری کنم چه ویژگی‌هایی باید داشته باشه و به این جوابا رسیدم:

۱- به روز بودن قیمت

قیمت طلا توی ایران هیچ وقت ثابت نمی‌مونه و هر لحظه داره عوض می‌شه. برام خیلی مهم بود که از سامانه معاملات طلایی استفاده کنم که قیمت‌هاش به روز باشه و البته منصفانه.

۲- امنیت بالا

از کجا معلوم بود که من حتی اگر یه سامانه معاملات طلا رو انتخاب می‌کردم امنیت طلام تضمین می‌شد؟ ممکن بود طی یه اتفاق، کل سامانه از دسترسم خارج بشه. به همین خاطر به نظرم اومد باید سامانه‌ای رو انتخاب کنم که مجوز‌های مختلف داره.

۳- سادگی کار

من یک دانشجو‌ام و اساساً حرفه‌م ترید کردن و سرمایه گذاری توی طلا نیست. به همین خاطر دنبال یه سامانه‌ای بودم که خیلی ساده بهم نشون بده قیمت طلا الان چنده و بعد گزینه‌های خرید یا فروش رو در دسترسم بذاره.

۴- پشتیبانی قوی

به نظر من یه بخشی از اعتماد ما به کسب‌و‌کار‌ها به خاطر پشتیبانی‌شون به وجود می‌آد. بنابراین دنبال سامانه معاملات طلایی بودم که پشتیبانی خوبی داشته باشه تا اگر سوال یا مشکلی داشتم سریع بهم جواب بدن و حتی توی خرید طلای آب شده بهم کمک کنن.

۵- کارمزد پایین

من به سمت استفاده از سامانه معاملات طلا رفته بودم که مجبور نشم بخش زیادی از سرمایه‌م رو به عنوان اجرت پرداخت کنم. بالاخره یه حد معقول از کارمزد طبیعیه؛ ولی نمی‌خواستم سامانه‌ای که انتخاب می‌کنم کارمزد بالایی باشه.

۶- سرعت بالا

این که بخوام ساعات زیادی روی مساله سرمایه گذاری متمرکز باشم، برای من یه چالش بود. دنبال یک سامانه‌ای بودم که خیلی سریع بتونم در چند دقیقه طلا بخرم یا طلاهام رو بفروشم.

۷- سرمایه گذاری با مبلغ کم

من دانشجو و یه فریلنسرم. به همین خاطر نمی‌تونم چندین میلیون پول برای سرمایه گذاری بپردازم. به همین خاطر دنبال یه سامانه بودم که با مبالغ کم هم بتونم خریدم رو انجام بدم و خیالم راحت باشه که هر ماه مبلغی رو پس انداز و سرمایه گذاری می‌کنم.

خرید آنلاین طلا |‌طلاین

جواب: سامانه معاملات طلا طلاین

یه روز که داشتم دنبال سامانه می‌گشتم به یه اسم برخوردم: طلاین. یه سامانه معاملات طلای آب شده بود که چندین سال بود کار می‌کرد. چندتا از مقالات سایتش رو خوندم و دیدم که اطلاعات مفید و کاملی درباره سرمایه گذاری طلا و بازار طلا داره. به خودم گفتم که ضرر نداره، ثبت نام کنم ببینم چه طوریه.

روند ثبت نام توی سامانه طلاین خیلی ساده بود. نیاز داشتم به ساخت یک نام کاربری و رمز عبور. و بعد سامانه برام باز می‌شد.

من الان یک ساله که دارم از طلاین استفاده می‌کنم و بعد از چندبار خرید و فروش، دیدم که این سامانه معاملات طلا واقعا داره خوب کار می‌کنه. مهم‌ترین مزیت‌های این سامانه به نظرم این‌ها بودن:

این سامانه مجوز‌های مختلفی داره و کاملاً امنه.

قیمت‌هاش همیشه به روز و بر اساس اتحادیه طلا است.

کارمزد کمی داره.

بهم اجازه می‌ده هر زمانی از شبانه روز و با هر مقداری که می‌خوام سرمایه گذاری کنم و این دقیقا همون نکته ای بود که می‌خواستمش.

پشتیبانی قوی‌ای داره و هر دفعه سوالی دارم کارشناس‌هاش به سرعت بهم جواب می‌دن.

من هرچیزی که از یه سامانه معاملات طلا می‌خواستم رو توی طلاین پیدا کردم. الان در این مدت کم سرمایه گذاری نسبتا خوبی دارم و خوشحالم بابتش. :)

آدرس سایت مجموعه‌شون www.tlyn.ir هست و خوشحالم که همچین سامانه‌ای رو پیدا کردم. به نظرم شما هم یه سری بهش بزنین یا اگه استفاده کردین نظرتون رو بهم بگین.

منبع: ویرگول فائزه حقانی

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه