اطلاعات تماس
  • 021442*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140204107360123042
در دسترس نیست

نکاتی که در اجرای روف گاردن باید رعایت کنید!

روف گاردن چیست؟ | آشنایی با مزایا و معایب روف گاردن

کد: 140204107360123042

، (اخبار رسمی): در این مقاله راجب به روف گاردن و مزایا و معایب و نکات مهم اجرا روف گاردن (بام سبز) ارائه شده که شما میتوانید با مطالعه آن و رعایت نکات آن از تجربه جدیدی در ساختمان خود بهره ببرید.

روف گاردن چیست؟ | آشنایی با مزایا و معایب روف گاردن
روف گاردن

روف گاردن یا بام سبز، باغی بر روی سقف یا پشت بام تخت و صاف یک ساختمان است که از گیاهان زینتی و جذاب ساخته شده است.

روف گاردن یا بام سبز، باغی بر روی سقف یا پشت بام تخت و صاف یک ساختمان است که از گیاهان زینتی و جذاب ساخته شده است. به عبارتی دیگر روف گاردن یک بام تخت و صاف است که کفه آن با یک لایه ضد آب پوشیده شده است و امکان کاشت و پرورش گیاهان را به شما میدهد تا تجربه جدیدی از بام خانه خود داشته باشید.

آنچه که در ادامه مقالله مطالعه میکنید:

  • مزایای اجرا روف گاردن(بام سبز)
  • معایب اجرا روف گاردن(بام سبز)
  • اهمیت خاک در اجرا روف گارن(بام سبز)
  • شرکت سورن بام

مزایای اجرای روف گاردن(بام سبز) بهود کیفیت هوا: بام سبز باعث میشود تا از هرگونه گرد و غبار، دودها، گازهای گلخانه ای و آلودگی شهری دور باشید. شاید با خودتان فکر کنید که یک بام سبز اثر زیادی در از بین رفتن آلودگی شهر نداشته باشد اما این طرز فکر اشتباه است و وجود چند بام سبز در یک منطقه باعث میشود تا ذرات آلاینده و آلودگی هوا در آن منطقه به حداقل برسد.

استفاده از روف گاردن برای کشاورزی شهری استفاده از روف گاردن کمک بسیار شایانی به محیط زیست یک منطقه میکند. به غیر از زیبایی و کمک به محیط زیست یک منطقه شما میتوانید در بام سبز خودتان محصولی را بکارید و برداشت کنید. یکی از دلایل استفاده از بام سبز که سبب شده تا افراد زیادی به فکر اجرا این طرح بر روی ساختمان خود باشند، استفاده از قابلیت کشاورزی شهری در بام های سبز است.

حیاط وحش خانگی علاوه بر رشد و پرورش گیاهان و کشاورزی شهری شما میتوانید در بام سبز به پرورش پرندگان بپردازید. هرساله پرندگان مهاجر زیای برای توقف و استراحت در شهر ها از روف گاردن ها استفاده میکنند.

کاهش سر و صدای اطراف با استفاده از روف گاردن یکی از مزیت های استفاده از بام سبز کاهش سر و صدای ناشی از محیط اطراف است که این ویژگی بسیار برای افزایش تمرکز موثر است. خاک و گیاهان استفاده شده در بام سبز علاوه بر عایق بندی سقف ساختمان و عایق بندی در برابر حرارت و گرما، امواج صوتی و سر و صدای ناشی از محیط اطرف را کمتر میکند.

معایب اجرا روف گاردن(بام سبز) یکی از معایب روف گاردن و اجرا آن، استفاده از فضای بزرگ است. یعنی اگر ساختمان شما از بام بزرگی بهره نمیبرد اجرای بام سبز در آن میسر نیست. همچنین علاوه بر بزرگی متراژ بام شما، ساختمان هم باید از استحکام بالایی برخوردار باشد. همچنین کاشت همه نوع پوشش گیاهی در روف گاردن امکان پذیر نیست، زیرا باید شرایط آب و هوایی و زیست محیطی منطقه را بسنجید و سپس به انتخاب پوشش گیاهی برای پرورش را در نظر بگیرید. اگر زمین را به درستی عایق بندی نکنید امکان این است که ریشه گیاهان به سقف طبقه پایین است و امکان هم دارد که سقف طبقه پایین نم بدهد هم است.

اهمیت خاک در اجرا روف گاردن(بام سبز) یکی از موارد مهم در اجرا روف گاردن، استفاده از خاک مناسب است. باید در انتخاب خاک مناسب ویژگی های خاک را در نظر بگیرید تا به مشکل نخورید. خاک هایی که وزن سبک تری دارند و در جذب آب بهتر عمل میکنند و بعلاوه دارای مواد مغزی برای گیاهان باشد میتواند گزینه خوبی برای استفاده آنها در روف گاردن است.

شرکت سورن بام اگر به دنبال هزینه کاشت گیاهان بام سبز هستید یا میخواهید از هزینه اجرا روف گاردن،  طراحی روف گاردن ، ساخت روف گاردن هستید میتوانید با کلیک بر روی آدرس https://sorenbam.ir/روف-گاردن-،-شرکت-سورن-بام/وارد سایت سورن بام قسمت روف گاردن شوید.

شرکت سورن بام با استفاده از تیم باتجربه و مجرب خود در طراحی و اجرا روف گاردن با کمترین قیمت آماده همکاری ببا شما است. برای ورود به سایت سورن بام و مشاهده پروژه های انجام شده و طراحی های انجام شده توسط تیم مجرب سورن بام میتوانید با سرچ کلمه sorenbam.ir در مرورگر خود وارد سایت سورن بام شوید و از امکانات این سایت بهره ببرید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021442*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

مسکن و ساختمان | دکوراسیون و منزل